Andrés61 escribió: |
Mis Felicitaciones a los Organizadores. Una prueba que me he quedado con ganas de repetir. No conocía la zona y me ha encantado para pasar un día de playa y sudar en la arena y no en las cuestas... Alguien sabe si hay alguna clasificación oficial u oficiosa? |
meluko escribió: | ||
Lecop: Quería contestarche respecto ó que comentaches, si che digo a verdade non sei de que quedei, porque non vin a clasificación, pero no momento do erro marchaba 7º ou 8º aprox e entrei cerca do posto 20º...e nas carreiras non vou de mais a menos normalmente asique non sei o beneficio do erro, o que ti subiches polo lado correcto nos subímolo polo outro lado (que foi toda a baixada que te atopaches pouco despois do avituallamento). Por último decir que no gps ( sabemos que non son exactos) por mor do erro saliume unha distancia de 7.2km, 200m mas son a un bo rítmo 40'' extra a lo menos, eso creo que non é moita vantaxe a noso favor... O dito, gracias polo trato e o bo facer desta carreira bonita que queda apuntada no calendario. P.D. Eu, desde o meu humilde punto de vista, o único quelle recomendaría á organización, que é que tal vez estaría ben cambiar a hora da carreira de maiores para cando foron as primeiras de nenos e viceversa, porque algún creo que case abandoa pola calor... |
priclio escribió: |
A mi me gusto bastante la carrera, yo no soy de los rapidos, como novato de las populares, carreras como esta son las que me animan a seguir corriendo, entrenado, a mejorar y sobretodo me permiten disfrutar del deporte. Asi que por mi parte felicito a la organizacion por el esfuerzo realizado y les quiero trasladar todo mi agradecimiento. En cuanto al error de los primeros es una lastima, pero si hubiera alguien en cabeza de carrera que guie a los corredores en bicicleta por ejemplo no hubiera pasado. Y lo mismo para el final de carrera, mas que nada porque corriiendo por monte sii a aalguien le pasa algo lesion o simlar se pueda avisar. Por ultimo algo que he notado s quee cuando el speeaker estaba comentandoo el circuuito los corredores debeen prestar atencion y callarse pq yo que estaba atras no podia oir nada por el runrun de laa gente....ademaas. consultar el plano del recoorridoo tampocoo sobra no se sii estabaa impreso por algun lado pero yo lo vi en interneet aunque tenia una peequeña modificacion. |
Bubela escribió: |
Ante a autocrítica de Buji, e os posibles erros que el apunto dicir: Cánto nos costou a inscripción? Cánto cobran algúns elitistas por ahi para facer negocio a conta dos populares? Estes elitistas contan cun feixe de colaboradores e empresas de todo tipo. Non podemos medir a Broña comparándoa con outras provas na que nos dan o estacazo. E en termos deportivos, é unha carreira única, das máis fermosas que se poidan atopar. E como moi ben dixo "Maxi", ten algo, se cadra engado, que fai que os que vaiamos queiramos repetir. Os últimos 800 metros da prova, enfocando a Ria de Muros-Noia, á beira do mar, e rematar entre herba e area da praia, son únicos. Ningunha outra carreira ofrece esto. E repsecto aos repeitos, pódenos gustar máis ou menos, pero Galicia é así, menos a Limia, Terra Cha, e pouco máis, e imposible facer máis de dous quilómetros chairos... Animar a Buji e resto de persoas implicadas a que consoliden esta mítica carreira que xa está, desde onte, na X Edición. |
Lecop escribió: |
Noraboa pola gran organización, noraboa por todas as ganas que poñedes nesta gran proba, noraboa polo lugar e a ruta que nos preparachedes, noraboa polos abituallamientos, noraboa por organizala ano tras ano;Noraboa por pedir disculpas por un erro accidental das rapaces do cruce... Agora ben, personalemente non me gustou o feito de que os primeiros non fixeron o percorrido correctamente(de feito non subiron esa ultima costiña que fai botar o fígado), ainda que gañaron dando volta sobre os seus pasos, entendo o de ser politicamente correcto(pero nun trail,este non o era, se te perdes das volta e fas o recorrido, e se te confundiron, tiñas o percorrido na páxina para miralo,que para eso é). Pois eso, que gañar ian ganar igual,e non había forma de demostralo erro, pero cada un é consciente do que fixo,jejeje Ala pois eso, que po ano máis e mellor!!! Oxalá siga crecendo ano a ano, Noraboa a organización, que permitirnos disfrutar dun bo domingo coma o de onte non é facil, ánimo!! Pd: Non tomedes a mal a crítica, |
Argen escribió: | ||
Penso que te estas equivocando claramente,a veces e mellor non opinar gratuitamente senon estás seguro; ti podes preguntar o percorrido pero unha vez chegamos o cruce e nos din que temos que seguir por ese lado penso que o normal e que lle fagas caso a organización e ala fomos por donde nos mandaban, subimos unha "costiña" larga e dura que e a que correspondía a baixada mais larga e chegamos ata o avituallamiento e entón cando nos indican que temos que dar a volta para a nosa sorpresa pero ningún dos 3 primeiros ata ese momento fai o percorrido enteiro o revés e damos a volta, aquí si quero destacar algo e que o que marchaba en 4º posición nese momento veunos dar a volta os 3 primeiros e non lle deu a gana de dar volta e fixo todo o percorrido o revés colandose en 2º posicion, no meu caso o dar a volta perdin moitas posicións, e aseguroche que fixemos mais metros dos que marcaba o percorrido completo. Agora quero decir que me pareceu vergonzosa a actitud do que finalmente se colou en segunda posición porque se nos demos a volta ainda sabendo que non era culpa nosa (cuestión de deportividad) , este corredor o final subeuse a recoller un trofeo que non lle correspondía, por non facer caso cando nos dixeron que tiñamos que dar a volta e segundo porque o chegar tamen quixo xustificar que correra os mismos metros que os que estabamos nas 3 primeiras plazas nese momento, os gps deixarono en evidencia; estas cousas son as que non me gustan, penso que non todo vale por subirse a recoller un premio e alguns deberian ser mais deportivos. Para min a carreira e estupenda de verdad, nun sitio precioso e a organización neste caso conozcoos e sei de sobra que se lles caeu o mundo encima cando se deron conta do que pasaba, pero todos cometemos errores asique hai que poñerse na sua situación e como xa explicou buji para o ano xa o teñen resolto; animo a organizacion porque todo o mundo vos da a noraboa por esta gran carreira!! |
Argen escribió: | ||
Penso que te estas equivocando claramente,a veces e mellor non opinar gratuitamente senon estás seguro; ti podes preguntar o percorrido pero unha vez chegamos o cruce e nos din que temos que seguir por ese lado penso que o normal e que lle fagas caso a organización e ala fomos por donde nos mandaban, subimos unha "costiña" larga e dura que e a que correspondía a baixada mais larga e chegamos ata o avituallamiento e entón cando nos indican que temos que dar a volta para a nosa sorpresa pero ningún dos 3 primeiros ata ese momento fai o percorrido enteiro o revés e damos a volta, aquí si quero destacar algo e que o que marchaba en 4º posición nese momento veunos dar a volta os 3 primeiros e non lle deu a gana de dar volta e fixo todo o percorrido o revés colandose en 2º posicion, no meu caso o dar a volta perdin moitas posicións, e aseguroche que fixemos mais metros dos que marcaba o percorrido completo. Agora quero decir que me pareceu vergonzosa a actitud do que finalmente se colou en segunda posición porque se nos demos a volta ainda sabendo que non era culpa nosa (cuestión de deportividad) , este corredor o final subeuse a recoller un trofeo que non lle correspondía, por non facer caso cando nos dixeron que tiñamos que dar a volta e segundo porque o chegar tamen quixo xustificar que correra os mismos metros que os que estabamos nas 3 primeiras plazas nese momento, os gps deixarono en evidencia; estas cousas son as que non me gustan, penso que non todo vale por subirse a recoller un premio e alguns deberian ser mais deportivos. Para min a carreira e estupenda de verdad, nun sitio precioso e a organización neste caso conozcoos e sei de sobra que se lles caeu o mundo encima cando se deron conta do que pasaba, pero todos cometemos errores asique hai que poñerse na sua situación e como xa explicou buji para o ano xa o teñen resolto; animo a organizacion porque todo o mundo vos da a noraboa por esta gran carreira!! |
maxi. escribió: |
Xa están postas as clasificacións: Resultados Cross de Broña |
lihto escribió: | ||
Gracias maxi, y por la foto, ya me la hicieron llegar |
XoseM escribió: |
un cachond@ o clasificado no posto 93 |