Foros ›
V Medio Maraton de Cacabelos - Jueves Santo
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 14:49
Asunto:

Bueno actualizo haber se alguen mais se anima a vires

Callejon
Jecarqui
Fleky
Makoki
Kandpalleiro
Mrdixie

Bueno xa sei onde e o pabellon onde o campo de futbol vello do cacabelense asique por ali nos veremos socios

You´ll never run alone
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 15:40
Asunto:

Buenas. Como comente en la carrera de CUVI, me he resentido de unas molestias en el gemelo izquierdo, por lo tanto no podre asistir la carrera. Siento mucho no ir ya que la compañia es muy grata. Suerte a todos los que vais a correr. Triste

Actualizo lista:

Callejon
Fleky
Makoki
Kandpalleiro
Mrdixie

Saludos a tod@s.
callejon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/06
0 Carreiras
108 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 16:23
Asunto:

Yo también me he dado de baja.Siento perderme la compañia.

Un saludo
Callejón
javier

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
41 Mensaxes
lugo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 18:35
Asunto:

Bueno me acabo de apuntar ahora mismo.La verdad es que no estoy como para correr la media, pero a mi compañera le apetece ir a comer por esa zona ,así que de paso además de la excursión intentaré acabar la carrera.
Saludos
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 18:48
Asunto:

eu estou xa inscrito, pero estou dudando de ir...
o certo é que é unha carreira que non me apetece moito facer, como pode ser a Vig-Bay, pero quédame moi pretiño de casa... ademáis, igual me dá facer unha tirada larga de cara a mapoma, que unha media suave a ritmo de adestramento... Disimulando
xa veremos... Pregunta
consultarémolo coa almofada estes días e seguiremos informando...
saudiños.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
Respostar citando Envío Lun, 02 Abr 2007, 23:59
Asunto:

bueno cada vez somos menos pero bueno seremos poucos pero valentes e xa direres se quereres quedar antes da carreira para comentar como sera o terreno por se alguen o coñece

You´ll never run alone
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2007, 13:12
Asunto:

Pues entonces de los que vamos, alguno va con family y algunos niños de 7 a 10 años más o menos???, porque como estoy de Rodríguez, me he quedao con mi niño yo solo y no me quiero perder esta media, ya que voy a llegar muy justíto a Mapoma, y como entenderán, me da palo dejar a mi hijo 1 hora y media solo.
Un saludo y venga...prendase alguien más che!!!

www.myspace.com/mrdixiejazzband
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2007, 17:07
Asunto:

yo ya me anote hace 10 dias. la organización me contesto que se pagarán 2 euros a la hora de la recogida de la bolsa de corredor. (Lo que me sigo preguntando es porque la vig-bay 15 euros).
En fin, estaré en Cacabelos para hacer 21 km, Lo bueno de que sean dos vueltas permite hacer la primera de reconocimiento. ji ji ji
¿alguien sabe si suele ir mucha gente a esta carrera? espero que no seamos cuatro gatos, que luego se hace un agobio.

en fin nos vemos allí
saludos
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2007, 17:08
Asunto:

yo ya me anote hace 10 dias. la organización me contesto que se pagarán 2 euros a la hora de la recogida de la bolsa de corredor. (Lo que me sigo preguntando es porque la vig-bay 15 euros).
En fin, estaré en Cacabelos para hacer 21 km, Lo bueno de que sean dos vueltas permite hacer la primera de reconocimiento. ji ji ji
¿alguien sabe si suele ir mucha gente a esta carrera? espero que no seamos cuatro gatos, que luego se hace un agobio.

en fin nos vemos allí
saludos
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2007, 13:57
Asunto:

Casi a un 90% de posibilidades estaré allí. En principio quería hacer un buen tiempor (dentro de mi pastelería) pero no estoy bien, así que haremos lo que se pueda.
Que planes tenéis?

Makoki 5.1
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2007, 16:08
Asunto:

Hola a todos; eu ainda non sei si acudirei só ou en compaña, traballo ata as 3 el logo supoño que dependerá da meteoroloxía...

O meu plano é face-la media para 1h30' - 1h25', non penso que vaia moita xente pola data e porque só levan 4 anos facendoa; mais ou menos 200 participantes da media é o que se espera.

A ver si temos sorte co tempo, onte e hoxe estiveron mañans moi frias (con xiada) e logo quentou o sol, mais onte ás 20 cau unha boa eiqui en Ponferrada e a auga estaba fria de raio.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
javier

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/05
0 Carreiras
41 Mensaxes
lugo
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2007, 17:25
Asunto:

Hola, estuve repasando mi historial de carreras y atopé la primera 1/2 marathón de Cacabelos: domingo 23 de abril del 2000 a las 12 horas.
Tiempo: 1h.22´
Clasificación; 34 de 120 participantes +-
Tengo anotado que había sido un entreno y que estaba sastifecho con el resultado.Recuerdo que con la inscripción me habían dado una botella de vino y al llegar a meta otra.Haber si siguen con las buenas costumbres!
También recuerdo que corría Chusy Rodrigo Gavela´

Saludos.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2007, 18:54
Asunto:

alí estaremos, se non hai nada raro de aquí a mañá... aínda que non recibín confirmación por parte da organización...
a ver se nos vemos, kandpalleiro, que ese ritmo vai ser tamén o meu... non quería baixar moito (pero tampouco subir...) de 1h30', tomándoa como unha rodaxe/adestramento con dorsal de cara a mapoma...
saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2007, 19:27
Asunto:

hola yosi

yo sí recibí confirmación del organizador al que le había preguntado si había que pagar por la inscripción, me contestaron que hasta ultima hora no lo sabrían, hace un par de dias recibí un mail en el que me decía que habria que pagar 2 euros, que se abonaría a la recogida de la bolsa de corredor.

en fin, que yo tambien espero andar por encima de la 1h 30´porque para mí el objetivo es ir sumando kilomeotrs ya quellevo poco tiempo en esto.

en fin, buena suerte a todos los que vais, nos vemos allí.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
Respostar citando Envío Mér, 04 Abr 2007, 21:21
Asunto:

Pois eu planes de tempo non teño ninguns na miña primeira media que vou facer vou polo menos ca idea de acabala o tempo que faga xa non teño nin idea nunca corrin esa distancia pero bueno haber que fago acabala inda que sexa arrastro por suposto vemonos mañan xente

You´ll never run alone

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos