Foros ›
Autor
Mensaxe
aouita

Novo foreiro
Novo foreiro
20/11/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Set 2013, 23:33
Asunto: Fotos Maratón Oporto 2012

Ola. Aínda que sempre leo os forso é a primeira vez que me animo a escribir nun. Eu participei o ano pasado na maratón de Oporto. Era a miña segunda maratón 15 anos despois da primeira. Fixen 3:26 e quedei moi contento de repetir a experiencia. A primeira vez fixera 3:06 en San Sebastián. Eu conseguín unhas fotos da maratón de Oporto 2012 na páxina marathon-photos.com. Cobran por elas pero están ben. Un ha vez entrei noutro enlace, tamén de pago www.tuclik.com e atopei fotos da maratón, pero naquel momento como había que buscar moito foto por foto non e había fotos en varios puntos do circuito e tiña pouco tempo deixeino pasar e non as busquei. Hai uns días intentei buscalas outra vez nese enlace pero o buscador non atopa o enlace e non hai maneira de buscalas aí. Eu quixera saber se alguén que correra en Oporto no 2012 puido entrar nesa páxina e conseguir fotos e s esabe se aínda se pode facer ou se alguén sabe dalgunha outra páxina onde atopar fotos desa maratón. Gracias a todos.
serpikho

Novo foreiro
Novo foreiro
14/09/09
0 Carreiras
4 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2013, 20:24
Asunto: Re: Fotos Maratón Oporto 2012

Hola, podes probar os seguintes enlaces, con un pouco de sorte podeste atopar.....a paxina chamase Atletismo magazine modalidades amadoras, os enlaces directos son os de abaixo. Un saudo

www.ammamagazine.com/f...index.html

www.ammamagazine.com/f...index.html
aouita

Novo foreiro
Novo foreiro
20/11/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2013, 22:35
Asunto: Re: Fotos Maratón Oporto 2012

Ola Serpikho. Moitas grazas pola túa información. Hai moitísimas fotos da maratón. Empecei a velas hai un momento pero é un traballo arduo e precisa de bastante tempo para ver foto por foto e tentar buscarte. Mirei só unhas poucas e non me atopei, pero aínda me falta máis do noventa e cinco por cento de fotos que ver, así que seguro que acabo atopando varias fotos. Moitas grazas outra vez. De todas maneiras se alguén sabe de máis páxinas onde atopar fotos da maratón de Oporto 2012 ou que pasa coa páxina www.tuclik.com que o comunique neste foro. Grazas a tódolos corredores que fan posible intercambiar estas informacións e axudarnos uns ós outros. E ós que vaian a correr o 3 de novembro a Maratona de Porto moita sorte para todos. Eu iría de boa gana outra vez, pero 5 días antes de correr a maratón de Coruña opereime dun xeonllo por culpa de unha osteocondritis e xa non puiden correr alí nin tampoco poderei facelo en Oporto. Xa estou moito mellor, pero aínda sigo recuperándome. Espero poder correr o ano que vén. Boa carreira ós que vaian. Pasarédolo ben.
aouita

Novo foreiro
Novo foreiro
20/11/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Set 2013, 23:15
Asunto: Re: Fotos Maratón Oporto 2012

Ola. Atopei un enlace con fotos da maratón de Oporto 2012. Pódense descargar gratis. É o seguinte:
www.portorunners.net/f...2012-fotos
titotoni

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/13
50 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 18:10
Asunto: Re: Fotos Maratón Oporto 2012

Muy buenas fotos, este año participaré por 1ª vez en la maraton de oporto. Haber como sale





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos