xoixe escribió: |
Un par de dudas sobre este acontecimiento. Yo nunca e participado en un triatlon sprint 750m+20km+5km. Bueno hice uno en el 2008 en Vilaxoan de Arosa pero era para popularillos. No habia chip y las distancias creo que eran 600m+21km+5km?. Este evento es con chip. ¿la organización facilita el transportador de chip para natación? Mi otra duda es de temperatura ¿el agua del rio suele ser mas fria o mas calida que la del mar en esta epoca del año? Igual me animo a participar a ver que sale. Nadar 750m en agua dulce en la vida lo hice yo soy de mar 20km en bici... la mia tiene 25 años pero de lo poco que la uso está como nueva (igual pillo premio a la bici más antigua ) y correr, buenooooo correr, lo que mejor se me dá aunque dejarme en cama por las mañanas media horita más, eso si que lo bordo |
trasno061 escribió: | ||
Vamos Xoixe que problema tendras ti que estas feito un animal. Non o dudes e apuntate que asi seremos dous de Cambados. A natacion no rio e moi sinxela pois non hay olas, eu xa fixen dous en pontevedra e perfecto, e eso que son un nadador de octava division. A bici non te preocupes, hay xente que leva mtb. E correndo ti pasas a todos pola pedra. En canto o portachip facilitao a organizacion, o que si procura levar un portadorsal pois non sei sabes q e obrigatorio. Si non o tes e non encontras onde compralo colles unha goma ancha ataslle un nudo pra facer coma un cinturon e poslle o dorsal cuns imperdibles (eu a primeira vez fixen asi) Por certo, imaxino q sabes quen son pero si non te das conta acordate do que che mandou unha ensaxe polo face o outro dia cun recado pra David. |