maxi. escribió: |
Enhorabuena por esa primera posición en la 3ª división y mucha suerte para esta nueva edición del circuito. Seguro que váis de cabeza a primera. |
secaiv escribió: |
Boas Desertores!!! Confirmo a miña continuación neste pedazo equipo,despois de estudia-las ofertas do supermercado (e que outras non teño). Esperemos que esta tempada teñamos máis sorte cas lesións. A pola primeira Desertores!!! |
Lecop escribió: |
Ala imos!!!! Nueva temporada, nuevos retos!! a primera!! Confirmación ambos corredores! Primera carrera a la buchaca Weder(2),lecop 16 y secaiv creo q 18 o 19. Carreira do demo en riveira, creo que es puntuable.. Vamos desertores! |
Primera carrera a la buchaca Weder(2),lecop 16 y secaiv creo q 18 o 19. Carreira do demo en riveira, creo que es puntuable.. |
angelus escribió: |
Confirmo que sigo en el equipazo... |
vacatola escribió: |
Entón todos a puntuar outra vez, pola miña parte San Xoán de Piñeiro (Mugardos) e Ferrol (carreira bonita e curiosa esta nocturna)...ahí, comezando a colleita de puntos e collendo a forma pouco a pouco (meigas fóra, lesións fóra )...así que rumbo á primeira, ten boa pinta, Vamos desertores!!! |
pd: cando empeza o circuito de grupos? |