xoixe escribió: |
Un par de dudas sobre este acontecimiento. Yo nunca e participado en un triatlon sprint 750m+20km+5km. Bueno hice uno en el 2008 en Vilaxoan de Arosa pero era para popularillos. No habia chip y las distancias creo que eran 600m+21km+5km?. Este evento es con chip. ¿la organización facilita el transportador de chip para natación? Mi otra duda es de temperatura ¿el agua del rio suele ser mas fria o mas calida que la del mar en esta epoca del año? Igual me animo a participar a ver que sale. Nadar 750m en agua dulce en la vida lo hice ![]() ![]() 20km en bici... la mia tiene 25 años pero de lo poco que la uso está como nueva ![]() ![]() ![]() ![]() y correr, buenooooo correr, lo que mejor se me dá ![]() ![]() |
trasno061 escribió: | ||
Vamos Xoixe que problema tendras ti que estas feito un animal. Non o dudes e apuntate que asi seremos dous de Cambados. A natacion no rio e moi sinxela pois non hay olas, eu xa fixen dous en pontevedra e perfecto, e eso que son un nadador de octava division. A bici non te preocupes, hay xente que leva mtb. E correndo ti pasas a todos pola pedra. En canto o portachip facilitao a organizacion, o que si procura levar un portadorsal pois non sei sabes q e obrigatorio. Si non o tes e non encontras onde compralo colles unha goma ancha ataslle un nudo pra facer coma un cinturon e poslle o dorsal cuns imperdibles (eu a primeira vez fixen asi) Por certo, imaxino q sabes quen son pero si non te das conta acordate do que che mandou unha ensaxe polo face o outro dia cun recado pra David. |