Mér, 18 Set 2013, 14:22
Asunto: Re: pulsometro
gamant escribió: |
Que pulsometro me recomendais y en que precios estan |
Si queres simplemente un pulsometro para controlar o ritmo cardiaco nos entrenamentos hainos moi baratiños, un Polar podelo atopar por menos de 80 €, pero hainos moito máis baratos e van ben, a eleccion dependera das funcións que queiras que teña ( gps, sensor de pé, software, autolaps e que sei eu) e do presuposto claro, pero para saber utilizar esa información ( frecuencia cardica maxima, umbrales e o rollo ese) e sacarlle partido hai que ter coñecementos ou a alguén que che leve os entrenos, senon como curiosidade tamén está ben, sobre todo ó principio.
A maioría de nos entrenamos sempre polos mesmos percorridos e co tempo sabemos de sobra a distancia que percorremos e o tempo que nos leva facela, sabemos cando vamos rapido e cando vamos lento, eu persoalmente volvinme moi minimalista e simplemente co meu cronometro i entrenando por donde o fago habitualmente, son capaz de saber o ritmo por km que levo con pouca marxe de error, e co pulso igual, acabas coñecendo o teu corpo.
É certo que para algunha xente o pulsómetro e indispensable, incluso o gps, pero humildemente creo que para sacarlle rendimento a toda esa información hai que estar ben asesorado.
Eu son máis de correr "a lo loco"
Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted