Foros ›
Autor
Mensaxe
pantoja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/11
900 Carreiras
74 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 14:11
Asunto: El flipatleta

Me he reido con este post, por eso lo comparto. Muchos ya lo habreis leido.

www.maldangoratri.com/?p=961
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4760 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2013, 14:20
Asunto: Re: El flipatleta

pantoja escribió:
Me he reido con este post, por eso lo comparto. Muchos ya lo habreis leido.

www.maldangoratri.com/?p=961

jajaja,muy bueno..........

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 7:42
Asunto: Re: El flipatleta

Pensei que morría coa risa, faría falta unha versión para as populares, voume facer fan de este javinoflota.

Hai que lelo e relelo con calma, eu fíxeno no traballo e todos me miraban en plan que lle pasa a este tolo e eu intentando manter a compostura.
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 14:44
Asunto: Re: El flipatleta

E moi moi bo!!!!

Inda que debemos ser autocriticos e recoñecer que casi todos os que practicamos algun deporte levamos algo de flipatleta dentro.

Eu recoñezo que cando empecei fai tres anos no triatlon emparanoieime un pouco co tema da preparacion,material etc..., moitas veces influido por flipatletas coñecidos que me querian comer a bola. Pero pronto me din conta de que o importante deste deporte e disfrutar del independientemente de facer un minuto mais ou menos ou cinco ou seis.

Dinme conta que non valia a pena invertir tanto tempo e tantos cartos pra pasalo ben facendo deporte con 41 anos que teño agora. E aqui estou facendo todas as probas que me apetece e non as mais posibles, disfrutando no meu tempo libre de outras cousas mais q o deporte ,sobre todo da familia, que eso non o di ese articulo pero creo que o maior erro do flipatleta e o tempo que lle rouba a sua familia (parexa ou fillos si os hay) sin darse conta que o mellor os que tes cerca queren mais a persoa que o atleta.

Aqui estou co mesmo mono de competicion que comprei fai tres anos ( un de 30€) a mesma bici, o mesmo casco, dous ou tres pares de zapatillas gastadas sen pasar dos 80€, co neopreno de Orca mais basico e barato que atopei, pero eso si....... cas mesmas ganas, ilusion, e forza que cando empecei. E despois de pasalo moi moi ben estes anos.

E pra rematar, certo que a cada proba que acuda vexo moitos destos flipatletas, cada vez mais, e certo que moitas veces consigo rematar por diante dalgun deles que solo co precio do seu neopreno pagaria todo o que eu levo encima, pero mais certo que esto non pasa soamente no triatlon, incluso me atreveria a decir que en outros deportes e peor pois cando acudo as rutas de btt nas que son tamen asiduo flipo bastante mais que no triatlon. A pasta que se gasta a peña en maquinas profesionais pra sair de ruta polo monte ou coma moito querer emular os seus idolos btteros polo monte adiante.

E o que e peor, o espiritu competitivo frustrado de moitos dos que acuden a estas rutas, e que como saben que non teñen nivel pra competir matan o gusanillo nestas pseudo carreiras.
Polo menos no triatlon saes a competir desde o principio, inda que sexa contigo mesmo
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 18:39
Asunto: Re: El flipatleta

Que cada un faga cos seus cuartos e Ca sua vida o que queira.

Sen flipados por exemplo, Specialized non podería patrocinar a Gomez Noya. Argón a araña... E así con todo.

Somos de fácil impresión, un post nun blog con mais ou menos gracia... E ale sen analizar.

Que levante a mañana o que NON se considere Flipado, que se pode ser sen ter material! cada un co Seu Flipe particular.
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 21:45
Asunto: Re: El flipatleta

Creo que el + flipado es el autor de ese Blog Pensando


Me gustan + estas reflexiones

triatletasenred.com/tr...-adiccion/


Como dicen x ahí arriba, que cada cual haga y se lo tome como quiera y/o pueda
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2013, 22:11
Asunto: Re: El flipatleta

Pollo escribió:
Creo que el + flipado es el autor de ese Blog Pensando


Me gustan + estas reflexiones

triatletasenred.com/tr...-adiccion/


Como dicen x ahí arriba, que cada cual haga y se lo tome como quiera y/o pueda

+100000
frankeinas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/07/11
21 Carreiras
150 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2013, 9:46
Asunto: Re: El flipatleta

Muy bueno el artículo. Si lo lees con humor hace gracia ¡aunque realmente el autor del blog es el primero en criticar! Seguro que el triatleta navarro no repararía a criticar a ningún flipatleta por más bicicletón que lleve!!

Pero bueno, ahora en serio. Yo he tenido reflexiones similares porque ves gente que parece que gana dinero con el triatlón, si no no se entiende esas bicicletas, cascos, etc...

¡Pero cada uno que haga lo que quiera! Lo imporante es disfrutar y respetar, y no criticar mientras haya respeto.

Sin flipatletas también sería más aburrido!!

Saludos.
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2013, 20:32
Asunto: Re: El flipatleta

Pues está claro que yo soy un flipatleta, y aún por encima con poco sentido del humor; porque a mi no me hace ninguna gracia el artículo.

Ya he visto algunas veces artículos criticando el "postureo" ,como ejemplo este y muchos otros; y la verdad es que me parecían mucho más divertidos:
www.triatletaprincipia...-eres.html

Pero éste no me hace gracia, y no me hace gracia no por el fondo, sino por la forma. Porque en vez de redactarlo en primera persona, lo hace en tercera persona "yo soy globero y los demás son flipatletas"..."cualquier tonto puede pagar una inscripción...".... dejando claro que el autor es el mejor y los demás unos tolais...

La verdad es que ya estoy harto de esa actitud; a mi no me molestan los flipatletas, ni los pijos, ni los heavys, ni los ricos, ni los pobres... sin embargo sí me molestan los maleducados, las personas con maldad; eso es lo único que deberíamos mirar...

5 minutos echando un vistazo al blog dónde está colgado y no hay más que "nos entrena tal.." "nuestra equipación"... crónicas de carreras, inscripciones.....¿no se miran el ombligo?? Es la historia de siempre, nosotros estamos por encima de los demás hagamos lo que hagamos, los demás sencillamente son tontos...

Si me compro un ipad , soy un flipipad... total, hay tablets igual de útiles a mitad de precio.
Si me compro un pedazo televisor, vaya tonto flipatele... no notarías la diferencia con otro aunque te pegases a 10 cm.
Si me compro un audi ,,, vaya imbecilidad, hay coches más baratos y mejores...flipacoche...
¿Otro bolso/vaquero/zapatos? vaya fliparopa
Si me compro una cámara de fotos de 800 euros...¿que soy profesional? vaya flipacámaras....


Dejemos que cada uno sea feliz a su manera; y busquemos lo mismo...

No nos engañemos, estamos en un foro de carreras; nos apuntamos a competiciones (pagando,,, mi madre se echa las manos a la cabeza cada vez que se lo digo).. posteamos preguntas sobre entrenamiento y material... seguimos un entrenamiento...tenemos un blog...leemos todo lo que cae en nuestras manos sobre todo lo relacionado con el deporte que hacemos...
aquí todos somos flipatletas...
dani77

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/06/12
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2013, 20:49
Asunto: Re: El flipatleta

abulo escribió:
Pues está claro que yo soy un flipatleta, y aún por encima con poco sentido del humor; porque a mi no me hace ninguna gracia el artículo.

Ya he visto algunas veces artículos criticando el "postureo" ,como ejemplo este y muchos otros; y la verdad es que me parecían mucho más divertidos:
www.triatletaprincipia...-eres.html

Pero éste no me hace gracia, y no me hace gracia no por el fondo, sino por la forma. Porque en vez de redactarlo en primera persona, lo hace en tercera persona "yo soy globero y los demás son flipatletas"..."cualquier tonto puede pagar una inscripción...".... dejando claro que el autor es el mejor y los demás unos tolais...

La verdad es que ya estoy harto de esa actitud; a mi no me molestan los flipatletas, ni los pijos, ni los heavys, ni los ricos, ni los pobres... sin embargo sí me molestan los maleducados, las personas con maldad; eso es lo único que deberíamos mirar...

5 minutos echando un vistazo al blog dónde está colgado y no hay más que "nos entrena tal.." "nuestra equipación"... crónicas de carreras, inscripciones.....¿no se miran el ombligo?? Es la historia de siempre, nosotros estamos por encima de los demás hagamos lo que hagamos, los demás sencillamente son tontos...

Si me compro un ipad , soy un flipipad... total, hay tablets igual de útiles a mitad de precio.
Si me compro un pedazo televisor, vaya tonto flipatele... no notarías la diferencia con otro aunque te pegases a 10 cm.
Si me compro un audi ,,, vaya imbecilidad, hay coches más baratos y mejores...flipacoche...
¿Otro bolso/vaquero/zapatos? vaya fliparopa
Si me compro una cámara de fotos de 800 euros...¿que soy profesional? vaya flipacámaras....


Dejemos que cada uno sea feliz a su manera; y busquemos lo mismo...

No nos engañemos, estamos en un foro de carreras; nos apuntamos a competiciones (pagando,,, mi madre se echa las manos a la cabeza cada vez que se lo digo).. posteamos preguntas sobre entrenamiento y material... seguimos un entrenamiento...tenemos un blog...leemos todo lo que cae en nuestras manos sobre todo lo relacionado con el deporte que hacemos...
aquí todos somos flipatletas...
Totalmente de acuerdo. Me parece una falta de respeto hacia los deportistas populares muy grande, hay otros artículos de este tipo que sí tienen su gracia pero no insultan a nadie,con mi tiempo y mi dinero hago lo que me da la gana!!
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2013, 22:21
Asunto: Re: El flipatleta

Pois entón eu sun un globero, porque non sei de que falandes cuando mencionandes wattios, platos ovalados, carbohidratos... na miña época iso non existía, salías a entrenar e punto, como non levabas IPHONE, escoitabas máis o corpo e cuando te cansabas, parabas a comer algo ou chamabas a casa, desde unha cabina, para que te foran a buscar coa furgoneta.
Pero sendo un globero...tuven a sorte de terminar 3 Ironmans....
O máis chulo foi o primeiro, nese momento, en España solo había 8 triatletas que conseguiran terminar un Ironman e eu tiña un record mundial que creo que inda non se batiu, sun o ciclista da historia que máis Km. fixo en coche escoba e o feito de conseguir terminar unha carreira no último puesto era toda unha azaña.
No ano 1.993 entereime que existía o Ironman, non sabía nin o que era iso, 15 días antes de que se celebrara a 2ª edición do Ironman de Lanzarote e fun.
Por probar sorte e ver como era iso de participar nunha proba de larga distancia.
Como ese ano apuntei os entrenos nunha libreta, pois pásovolos por se algún está pensando en faer un Ironman e lle sirve de orientación.
Pero bueno, como podendes comprobar, é un entreno un tanto cativo e polo tanto o resultado pois tampouco foi nada do outro mundo, tardei 12 horas, pero bueno, paseino ben e disfrutei do día e conocín a isla de Lanzarote.
Estes son os entrenos, xa os publiquei neste foro fai uns anos, pero por se hai por ahí algún globero que leve pouco tempo e non o leeu, repitoo:

RESUMEN ENTRENOS ENTRE O 5/10/1992 E O 27/05/1993 (7 meses e medio)

1- NATACIÓN: 6 sesións: 1.000m./1.750m./ 500m./3.000m./1.000m/1.500m
Fijarse no entreno de 500 metros, non pensendes que estaba previsto para descargar, foi que como nunca nadaba, pois os 2 primeiros entrenos deixáronme tan cansado que non puden nadar máis e a única forma de recuperarme foi faer un entreno corto de 500 metros, parar casi unha semana de entrenar e logo, xa vendes, o seguinte entreno xa foi un pouquiño mellor:
TOTAL NATACIÓN: 8.750 metros. Resultado o día da competición:3,8Km. en 1h:41m:46seg.
2- CICLISMO: 59 sesións de entreno, incluidas carreiras e repartidos en 7 meses e medio(distancias en Km.): 55- 45- 45- 55- 40- 40- 36,4 - 27 - 20- 20- 36-50- 29- 10- 31,8- 29,7- 61- 33,7- 76,87- 47- 43,6- 55- 50- 90- 30- 52- 35- 30- 55- 30-45- 40- 50- 60- 30- 45- 22- 30- 40- 30- 30- 26- 60- 15- 25- 30- 20- 20- 40- 20- 80-40- 106- 90- 53- 110- 70- 70- 70.
Fijarse en que as distancias recorridas foron mui cortas, é que máis non podía faer porque agarraba unhas pájaras de cuidado e o home do mazo tíñame controlado e antes de que me dera co seu mazo, paraba e listo.
TOTAL ENTRENO CICLISMO: 2.626 KM.

RESULTADO o día de la competición:180Km e as 2 transicions en 6h:35m:01seg.

3- ATLETISMO: RELACION DE KM. SEMANALES:15- 20- 35- 8- 35- 12- 25- 28- 6- 25- 0-12- 23- 15- 15- 15- 30- 15- 22- 25- 15- 18- 15- 31- 15- 15- 93-30.
Entrenos mui cortos repartidos en 4 ou 5 sesións semanales de non máis de 5 Km., por se acaso me pillaba o home do mazo.
TOTAL ATLETISMO:613 Km. RESULTADO día da competición: 42,2Km. en 3h:46m:29seg.
TEMPO FINAL IRONMAN:12H.03Min.16Seg.
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2013, 22:54
Asunto: Re: El flipatleta

Benito, na época de teu pai seguro que tampouco había unha franquicia que se chamase Ironman.

Progreso, chámase progreso.

Fora coñas, tes unhos número que asustas. Parabéns, con moitos anos de retraso.
dani77

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/06/12
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 6:31
Asunto: Re: El flipatleta

Muy bien Benito pues nada que froome contador y compañía corran con bicis de hierro sin pedales automáticos y que no vigilen la alimentación ni nada de nada. Esta muy bien eso de que antes erais cuatro haciendo triatlon pero que hay de malo en que ahora seamos cuatro mil. Ahora hay cabras de carbono con lenticulares increíbles, relojes GPS con mil funciones.... Pues estupendo yo pienso (si me lo puedo permitir) aprovecharme de todos esos avances y seguir siendo un globero, porque no nos equivoquemos, aquí menos Noya Raña y cuatro más el resto somos tan globeros como el FLIPAO que escribió el artículo
debuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 7:59
Asunto: Re: El flipatleta

abulo escribió:
Pues está claro que yo soy un flipatleta, y aún por encima con poco sentido del humor; porque a mi no me hace ninguna gracia el artículo.

Ya he visto algunas veces artículos criticando el "postureo" ,como ejemplo este y muchos otros; y la verdad es que me parecían mucho más divertidos:
www.triatletaprincipia...-eres.html

Pero éste no me hace gracia, y no me hace gracia no por el fondo, sino por la forma. Porque en vez de redactarlo en primera persona, lo hace en tercera persona "yo soy globero y los demás son flipatletas"..."cualquier tonto puede pagar una inscripción...".... dejando claro que el autor es el mejor y los demás unos tolais...

La verdad es que ya estoy harto de esa actitud; a mi no me molestan los flipatletas, ni los pijos, ni los heavys, ni los ricos, ni los pobres... sin embargo sí me molestan los maleducados, las personas con maldad; eso es lo único que deberíamos mirar...

5 minutos echando un vistazo al blog dónde está colgado y no hay más que "nos entrena tal.." "nuestra equipación"... crónicas de carreras, inscripciones.....¿no se miran el ombligo?? Es la historia de siempre, nosotros estamos por encima de los demás hagamos lo que hagamos, los demás sencillamente son tontos...

Si me compro un ipad , soy un flipipad... total, hay tablets igual de útiles a mitad de precio.
Si me compro un pedazo televisor, vaya tonto flipatele... no notarías la diferencia con otro aunque te pegases a 10 cm.
Si me compro un audi ,,, vaya imbecilidad, hay coches más baratos y mejores...flipacoche...
¿Otro bolso/vaquero/zapatos? vaya fliparopa
Si me compro una cámara de fotos de 800 euros...¿que soy profesional? vaya flipacámaras....


Dejemos que cada uno sea feliz a su manera; y busquemos lo mismo...

No nos engañemos, estamos en un foro de carreras; nos apuntamos a competiciones (pagando,,, mi madre se echa las manos a la cabeza cada vez que se lo digo).. posteamos preguntas sobre entrenamiento y material... seguimos un entrenamiento...tenemos un blog...leemos todo lo que cae en nuestras manos sobre todo lo relacionado con el deporte que hacemos...
aquí todos somos flipatletas...
Abulo, completamente de acuerdo contigo. A mí este tío, que va de gracioso, me parece otra cosa. Es muy fácil, y poco ingenioso, hacer humor metiéndose con el prójimo. Y encima, el tío se tilda de blogero, cómo diciendo..”yo hago triatlón pero no me confundáis con esos otros, que yo soy más guay, por ir de auténtico, de amante del deporte en si”. En fin, que cada uno haga lo que quiera, que se compre lo que quiera, que viva su vida a su gusto y que sea feliz a su manera, eso sí, sin insultar ni molestar a los demás. Cosa a lo que parece que se dedica este fulano. Y esto no lo digo porque yo me sienta ofendido (tengo una bici normalita, con ruedas normalitas, ni gps, ni pulsómetro, ni medias de compresión,.., por no tener, no tengo ni las patas depiladas), pero sí porque tengo muchos colegas que entrarían en ese esterotipo y que son unos tíos cojonudos. Eso no quiere decir que no haya fantasmones, que los hay como en todos lados pero, y qué?
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 8:37
Asunto: Re: El flipatleta

Pois sinceramente, e o digoo con todo o cariño do mundo e xa que hai "debate".
Considero, e isto é unha opinión personal, que se está involucionando no deporte.
Claro que non hai nada de malo en que seandes miles de triatletas e teñandes unha teconología alucinante, sempre e cuando non se perda a esencia do deporte.
Cuando estuven no Ironman de Lanzarote na década dos 90, a proba era tan alucinante que me dedicaba a sacar fotos, tomar notas e aprender como se organizaba aquela carreira.
E logo importar as ideas a Galicia e organizar carreiras da mellor calidade posible, que foi sempre a miña aficción.
Antes miles de pesetas e logo miles e miles de euros, miles e miles de horas dedicadas a organizar primeiro o Duatlón do Baixo Miño, que chegou a ser Campeonato Ibérico e de España e logo o Triatlo da Amizade.
Todo o que conseguimos foi gracias a colaboración de amigos e a xente do pueblo, sempre coa intención de ofrecer o mellor ó participante.
O momento memorable foi no ano 2001, unha semana de sol de primavera, pero ocurríusenos comprar 200 mantas por se faían falta, inda temos algunhas guardadas.
Pois resulta que as armas as carga o diablo e o domingo da carreira, enriba do valle do Rosal instalonse unha tormenta de agua fría que provocou unha hipotermia brutal na maioría dos participantes e alí estaba un grupo de voluntarios, encabezados pola miña irmán, cunha manta para envolver a cada participante.
No salón de plenos do Concello de O Rosal montamos un "hospital de campaña" coa calefacción a tope, 50 masajistas, litros e litros de bebidas quentes, te, leite, café....
E tanto esforzo pola nosa parte, non era posible, nin o pedíamos, que se nos compesara económicamente, porque o que faíamos non se paga con diñeiro.
Pero aqueles triatletas que nos chamaban dias despois para algo tan sencillo como para dar as GRACIAS, era unha compensación máis que suficiente ó noso esforzo.

Faíamolo porque nos gustaba o deporte e porque, traballábamos desde o cariño e tratábamos ós deportistas como nos gustaría que nos trataran a nos.
Cuando económicamente non pudemos aguantar ó Duatlón do Baixo Miño, cerramos o chiringuito, no ano 2002, vendemos a loxística a que ahora é a empresa lider en organizar eventos deportivos en Canarias www.toptimecanarias.com/ e que estaba empezando no mundillo de organizar carreiras e !!COMO CRECEU!! pero é que Pablo Cardona é un currante e supo traballar organizando probas de alta calidad, no como en Galicia que haberá muita teconloxía no material dos triatletas, pero a meu modo de ver, a nivel organizativo, que era a miña pasión, as probas teñen pouca calidade de todo.
E no 2004 decidimos organizar o Triatlo da Amizade, sempre tendo como referente a probas como Ironman de Lanzarote e a empresas como Toptime, que de feito colaborou con nos na primeira edición.
Tardamos máis de 2 anos en preparar a primeira edición, foi no 2006 e outros 2 anos para organizar a edición do 2008, no 2007 non hubo proba.
E ahora todo ese esforzo foise ó traste coa patada no cu que nos deron desde os Concellos e en especial desde a FEGATRI que se quedou co Triatlo da Amizade.
E se algo nos sorprendeu foi o silencio dos triatletas, solo un nos enviou unhas palabras de apoio, o resto silencio, non sabemos si siquiera a proba saliu ben ou no...solo pudemos ver 2 fotos.
Pois imaxinade como nos podemos sentir e non polo feito de que nos quitaran a carreira senón polo sentimento que temos ahora os organizadores, familia e amigos, sentimos que o noso esforzo foi inútil e que a idea de faer traballos de calidad, inda que a veces preparar unha carreira nos levara 2 anos, pois é algo que non se valora.
Pero bueno, ahora despertamos daquel soño de algún día chegar a organizar probas de calidade, visto que non se nos valora muito, por non decir nada, e que siga o "circo".
Cada un a sua velocidade e con toda aquela tecnoloxía que considere oportuna, pois que siga correndo carreiras e disfrutando do deporte.Ata sempre.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos