Foros ›
NADAR 50 METROS EN 40"
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 14:28
Asunto:

castinheiras escribió:
Pois a miña opinión vai coincidir ca gran maioria. Creo que vas ter tempo de sobra para preparar a oposición, a forza se che supón (eres unha persoa xoven), polo tanto o que tes que facer é técnica, técnica e máis técnica e facerlle caso o monitor, esto último sobre todo o demais.

si de mo,ento con 23 anos creo q a idade ainda me respeta Moi feliz Moi feliz Moi feliz , pero hay q darlle duro para intentar sair adiante o antes posible, graciañas por todo, un saudo
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 09 Abr 2007, 14:53
Asunto:

Sr Cea....

Mi consejo es que no intentes beberte el agua de la piscina mientras nadas....

Venga, en serio, unos espias que ya sabes quienes son me han contado lo de tus "deseos"... MUCHISIMOS ANIMOS y adelante.... lo conseguiras...

Ah!, y cuando nos veamos.... te voy a pegar una paliza corriendo que te vas a enterar.... osea que aplicate y animo.

Un abrazo amigo.

Salud y Kilometros
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2007, 1:48
Asunto:

eu trataría de levar o pé (e perna) ríxidos estirado lonxitudinalmente coa perna é dicir o mesmo xeito como se estiveras de puntillas. Despois o efecto aleta ven por sí sólo xa que é imposible darlle para atrás á perna sen que se che dobre o pé polo efecto de resistencia que exerce a auga sobre él. Se non o consegues dese xeito de deixalo morto proba coa sensación de levalo todo o tempo estirado- aínda que na práctica non vaia sempre estirado- e ise é un tema moi recurrente na natación sobre todo con adultos de que as sensacións no medio acuático moitas veces son erróneas é dicir parécenos que facemos un xesto técnico cando realmente non estamos a facer iso exactamente. Non sei se me expliquei. O caso e que tentes levalo estirado todo o tempo e xa verás como saile o que buscas.
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Mar, 10 Abr 2007, 17:26
Asunto:

moitas gracias a ti tamen furabolos, hoxe teño de novo clase de natacion e tentarei levar a cabo os vosos consellos para ver como me vai, graciñas por todo, saudos
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 12:38
Asunto:

Ola compañeiros, pois como vos dixen, onte empecei a "conversion" para deixar de lastimar a auga da piscina Ríndose Ríndose , pois ben, conclusions, nadei coas pernas o mais estiradas posibles com o me apuntou furabolos e a verdade e q me deu a sensacion de q avanzo mais, agora e despois de probar as novas recomendacions so teño unha dubida mais(de momento), que e mais recomendable, unha patada con moito recorrido e menos intensidade ou ben moita intensidade e menos recorrido de patada, graciñas e saudos
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 1:56
Asunto:

para escomezar sempre polo segundo amigo
despois co tempo (moito) terás que irlle dando máis percorrido se non é suficiente pero isto é algo que probablemente che sairá dun xeito natural ó irlle metendo metros e economizar máis o nado de fondo
pero en 50 m.a patada revolucionada coma unha turbina amigo¡¡¡¡
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 17:18
Asunto:

No sé si ya se ha comentado, si es asi siento ser reiterativo pero lo fundamental para avanzar en el agua es estar relajado, muy relajado. Cualquier esfuerzo o tensión muscular forzada para realizar un determinado gesto o movimiento repercute negativamente en el deslizamiento. Tienes que realizar de forma pausada el movimiento tecnico hasta que lo tengas controlado o casi; luego lo visualizas y solo despues puedes imprimirle velocidad, pero manteniendo el gesto.

Que no se te escape el agua entre los dedos Guiño esto ultimo, aunque lo parezca no es ninguna gracieta, es literal.
guasinton

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/07
0 Carreiras
18 Mensaxes
ESPAÃ?A
Respostar citando Envío Sáb, 25 Xuñ 2011, 12:43
Asunto: Re: NADAR 50 METROS EN 40"

Lo que tienes que hacer es aprender a nadar
40 segundos lo hacen los niños de diez/once años en galicia por tanto a poco que nades con un monitor vas a conseguir esa marca
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mar, 28 Xuñ 2011, 12:15
Asunto: Re: NADAR 50 METROS EN 40"

guasinton escribió:
Lo que tienes que hacer es aprender a nadar
40 segundos lo hacen los niños de diez/once años en galicia por tanto a poco que nades con un monitor vas a conseguir esa marca

Está ben que prestes axuda, pero creo que chegas 4 anos tarde Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos