Foros ›
XVI Carreira Popular de Santa Uxía.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 11:26
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

225 que me acabo de inscribir. Tocará descubrir esta carreira. Despois de dous meses e pico parado (o veran e pa descansar,jeje), este fin de semana toca doblar; Moraña o sabado e Riveira o domingo. Correr non creo que corra moito, pero nestes casos suelese decir "o importante e participar". Vemonos o domingo!!!!
A_Poutada

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/13
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Set 2013, 20:27
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

como sabeis, este domingo día 29 se celebra la Carrera Popular de Santa Uxía de Riberia, que consta de 10 km por un circuito de 2 vueltas.
A Poutada quiere colaborar y siguiendo la línea de la promoción del deporte, premiará al primer y primera clasificada de la categoría general que están empadronados en el municipio de Ribeira, con un pulsómetro Suunto M4.
Los atletas que resulten vencedores (clasificación oficial) podrán pasarse a recoger su premio en la tienda A Poutada.
Será una carrera espectacular por las calles de Ribeira !
suerte a tod@s !!!!!

soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 11:11
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Maña parece que imos ter unha carreira pasada por auga habera que poñer zapatillas especiales Ríndose Ríndose Ríndose
priclio

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/13
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 11:37
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

soutullo escribió:
Maña parece que imos ter unha carreira pasada por auga habera que poñer zapatillas especiales Ríndose Ríndose Ríndose

yo metere el kit de gafas de bucear y tubo...aunque dudo lo de correr con aletas, pero con la que esta cayendo...puff.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 13:15
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Bueno pues acabados de llegar...la carrera rápida el mismo circuito del 5000 de verano dos vueltas,el tiempo nos acompañó y no llovió,poca participación no llegaba a 200 ateltas en la absoluta,a mejorar:
No había ni un sólo punto kilométrico marcado
No entregaron ni un sólo detalle,sólo el botellín de agua o aquarius y un trozo de naranja.
Las carreras de los escolares entre una y otra 30 minutos de espera lo cual me parece un despropósito estar media hora allí esperando
Por mi parte espero que se mejoren esos detalles,al igual que O Corgo,Nocturna de Castiñeiras y Virxe da Guía me pareció una pasada de carreras esta sinceramente no opino igual.
txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 19:17
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Hoxe participei por enésima vez na carreira de Riveira, e con diferencia, foi a peor dos últimos anos en canto a detalles da organización.Como ben di "correro", paréceme un despropósito e unha falta de organización enorme así como un desprecio ás carreiras escolares que teñan aos nenos/as esperando casi 30 minutos entre carreiras(menos mal que non chegou a desgargar a chuvia que ameazaba!!)...
Outro aspecto inconcebible, é que pagues 5€8non é unha fortuna), pero ao mellor hai persoas que si lles pode costar máis ca outras telos que pagar, e que non haxa unha mísera camiseta(nin de algodón!!)...nin unha medalla(50céntimos de €uro custa unha)..nin nada, só auga e aquarius(cedida por coca-cola), e uns anaquiños de laranxa....moito hai que mellorar nesta carreira en próximas edicións para conseguir máis participación(escasa este ano,só remataron a carreira pouco máis de 190 corredores/as)...ambiente desanxelado polo circuito(é o único que se salva da carreira)....
En definitiva, si para o vindeiro ano volve ser como este, non volvo!!!...e ,me temo que máis xente o fará....
pajaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/08/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 20:24
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

El tema de hacer esperar a los niños es para que la salida fuese en la hora programada en el reglamento de la prueba, e hace de esta manera para que ningún niño hubiese llegado a la hora de la prueba y esta ya hubiese finalizado.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 20:53
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Eu volvo a queixarme no referente ós premios, vale que é un circuito de carreiras, e os premios son o final deste, pero póñome no caso por exemplo do 2º clasificado na proba de hoxe, un rapaz de Narón, 5€ de inscripción, e de premio unha medalla igual as 5 que leva ganado, porque son da diputación e nin mencionan Riveira.
Neste caso en particular, podemos sumar un viaxe de 4 horas dende Narón e uns gastos de 100€ facilmente.
E falo deste caso por poñer un exemplo, e critico a todalas probas que fan o mesmo, é normal pagar 5 euros, gañar a carreira e non recibir nin un trofeo aínda que sexa de 3€ de custo? a min non mo parece.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 21:01
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

mac-ray escribió:
Eu volvo a queixarme no referente ós premios, vale que é un circuito de carreiras, e os premios son o final deste, pero póñome no caso por exemplo do 2º clasificado na proba de hoxe, un rapaz de Narón, 5€ de inscripción, e de premio unha medalla igual as 5 que leva ganado, porque son da diputación e nin mencionan Riveira.
Neste caso en particular, podemos sumar un viaxe de 4 horas dende Narón e uns gastos de 100€ facilmente.
E falo deste caso por poñer un exemplo, e critico a todalas probas que fan o mesmo, é normal pagar 5 euros, gañar a carreira e non recibir nin un trofeo aínda que sexa de 3€ de custo? a min non mo parece.
o dos premios foi de risa,unha medalla das que lle dan os pitufos para todos o premiados e listo excepto para os empadronados en Riveira,para eles sí había trofeo,non,así non se fan as cousas.
Pájaro esa xustificación que das non me convence,estaba no reglamento sí,pero non é lóxico poñer no reglamento unha carreira de menores as 12.00 e outra as 12.40 e ter os rapaces na línea de saída 25 minutos esperando,que son rapaces de 7,8 e 9 anos e non entenden de reglamentos e de esperas.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5727 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Set 2013, 21:05
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Yo en una carrera valoro el circuito, la señalización, la seguridad y la homologación, por encima de todo, pero si que hay detalles que aunque no sean tan imoportantes si son fáciles de mejorar y contentar al personal, como el de dar un detalle y sobretodo dar medallas y no trofeos en las entregas de premios, queda un poco pobre y no cuesta tanto. Tampoco es lo mismo esperar hora y pico para la gente que viene de lejos para recoger un trofeo o una medalla. Crítica constructiva desde mi punto de vista.
txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 9:14
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Eu, tamén o comentario que fixen é de forma "constructiva"....e, en canto ao que di "Pájaro", todo se solucciona, indo á línea de saída co listado de nenos/as inscritos/as , chamalos/as e si están, dar a saída...así de sinxelo!!!, pero, cando non hai interés en facer as cousas ben, non se fan...reafírmome no que dixen onte, como on cambien certos aspectos, creo que esta carreira, ten os días contados(por desgracia)....
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 11:45
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

txurba escribió:
Eu, tamén o comentario que fixen é de forma "constructiva"....e, en canto ao que di "Pájaro", todo se solucciona, indo á línea de saída co listado de nenos/as inscritos/as , chamalos/as e si están, dar a saída...así de sinxelo!!!, pero, cando non hai interés en facer as cousas ben, non se fan...reafírmome no que dixen onte, como on cambien certos aspectos, creo que esta carreira, ten os días contados(por desgracia)....
eu tamén comento os erros que vin dunha maneira costructiva para en vindeiras ocasións (se queren) intenten melloralos,pero desde logo para o ano teño claro que si siguen nesta línea apúntome a algunha carreira do circuito solta porque realmente a organización ponlle ganas e nótase(o corgo,castiñeiras,virxe da guía)pero a esta non e é unha mágoa porque o circuito merece a pena pero teñen moito que aprender dos concellos limítrofes no que organización se refire.
martachan

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/13
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 13:30
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Mensaje editado por error
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 13:32
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

Primera vez que corro donde nací. Circuito rápido (demasiado pronto por fechas para mi gusto para llegar en "forma óptima") y donde vi a unos cuantos amiguetes.

Lo que me llamó la atención un montón y que ya llevo un tiempo hablando con los runneros que conozco es que las carreras se están "volviendo" antipopulares. Me explico. Ayer hice 56minutos y quedé penúltimo. Lo cual no me preocupa en absoluto, ni aunque quedara último, porque la verdad ayer no estaba nada fino. Pero es que con esa marca en carreras como Coruña10 u otras con bastante participación la no quedas de penúltimo ni de broma. Y no lo digo como crítica sino como que nos estamos volviendo rapidísimos y queda poco hueco para los que somos diesel diesel Muy feliz

Por el resto recorrido cojonudo para darle zapatilla con un único pero, para mi gusto: muy poca participación. No puedo opinar sobre los horarios infantiles porque la verdad tenía que volverme a Coruña y mis dos críos no participaron (cat. pitufos). Del tema de obsequios, regalos, etc... creo que es lo de siempre, yo corro porque me gusta, me da igual el tema de las camisetas, etc etc..., no tienen porque darnos nada. Además había agua para todos tanto en el avituallamiento como en la meta, y eso sí que es de agradecer.

Saúdos
pajaro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/08/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 15:26
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

txurba escribió:
Eu, tamén o comentario que fixen é de forma "constructiva"....e, en canto ao que di "Pájaro", todo se solucciona, indo á línea de saída co listado de nenos/as inscritos/as , chamalos/as e si están, dar a saída...así de sinxelo!!!, pero, cando non hai interés en facer as cousas ben, non se fan...reafírmome no que dixen onte, como on cambien certos aspectos, creo que esta carreira, ten os días contados(por desgracia)....

Pues a mi me parece muy correcto que si una prueba esta programada a una hora se de la salida a esa hora. Lo que estaría mal es que la prueba fuese a las 12:30 y se hubiese dado la salida a las 12:15, por poner un ejemplo, por que puede que algún atleta este calentando o que llegue a su hora y se encuentre con la prueba ya empezada.

Recordar que es una prueba federada y como tal tiene una normativa que hay que respetar. Si se batiese un récord gallego, de España o del mundo la marca estaría homologada.

Hay cosas que se pueden mejorar y se mejoraran, pero de ahí a decir que no hay interés en hacer las cosas bien no es correcto.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos