zatopek escribió: |
a ver, eu fun a primeria vez que corrin en riveira, e fun ali porque quería correr un homologado. paréceme que 5 euros por un homologado e un precio xusto. (o outro dia corrin na estrada a un nivel similar, e fixen dous minutos menos, co cal creo que saber que corres un 10mil e algo que para as miñas prioridades esta por encima dos agasallos). noutra parte dicir, que si, que home, non custa moito alo menos dar una camiseta. igual é algo abusivo que os corredores xa estemos acostumados a que nos regalen cousas e agora as esixamos, pero bueno, se de verdad a carreira quere crecer, non o pode facer dende a política dos recortes. pero o que si non podo concebir, e que se pida que non se respete un horario marcado pola organización. a miña cuñada veu dende Santiago de Compostela, exclusivamente para traer aos seus fillos a correr, porque para eles, as carreiras do domingo son o acontecemento da semana...pois está ben chegar dende mais de 60km e que os rapaces non poidan correr porque se decidiu adiantar a carreira porque a xente estaba farta de esperar... e ollo, é que esto a min me pasou este ano en marin. en marin decidiron porque asi lles apeteceu adiantar as carreiras 15 minutos, e a miña filla tivo que correr con rapaces 4 anos maiores, por non deixala sen correr. digo eu que non habera que ser chapuceiro, e se marcamos una hora de comenzó haberá que respetala. ou a ver, que pasaría se o domingo que ven, os organizadores deciden pola maña que para non interrimpir o trafico de coruña, a saida da coruña 10 sexa una hora antes |
Lecop escribió: |
O primeiro dicir que moitos agradecemos a celebración do circuito de carreiras de Riveira, de feito é un xeito de porñerlle ainda mais interés ó asunto. Todas e cada una das carreiras do circuito teñen o seu encanto, empezando pola mítica xa, Corgo, rápida Virxe da guía, as costas da do diaño, a novidade de Castiñeiras(a min gustoume moito), en todas e cada una delas nótase o cariño e esforzo(esto vese nos pequenos detalles) dos organizadores e hasta da xente das propias parroquias... Agora ben, a que debería ser o colofón final,a mais deseada, a da capital, pois quedase moi xusta en todolos sentidos(o das medallas foi incrible para a miña forma de ver a premiación como dicia o da federación). Asi e a todo, esperemos que sigan repetindose todas as probas do circuito! Ánimo e a seguir mellorando! |
Lecop escribió: |
O primeiro dicir que moitos agradecemos a celebración do circuito de carreiras de Riveira, de feito é un xeito de porñerlle ainda mais interés ó asunto. Todas e cada una das carreiras do circuito teñen o seu encanto, empezando pola mítica xa, Corgo, rápida Virxe da guía, as costas da do diaño, a novidade de Castiñeiras(a min gustoume moito), en todas e cada una delas nótase o cariño e esforzo(esto vese nos pequenos detalles) dos organizadores e hasta da xente das propias parroquias... Agora ben, a que debería ser o colofón final,a mais deseada, a da capital, pois quedase moi xusta en todolos sentidos(o das medallas foi incrible para a miña forma de ver a premiación como dicia o da federación). Asi e a todo, esperemos que sigan repetindose todas as probas do circuito! Ánimo e a seguir mellorando! |
DAntilles escribió: |
...Carallo para as "criticas construtivas" Levan a Rabia!!! O que está claro é que algo se esta a facer mal nesta carreira porque se botamos un vistazo a outras carreiras "similares", de cidades "similares"... (deste ano 2013) Sarria, Cambados... con máis de 300 participantes e xa non falemos de Padrón e Carballo!! Non sei se é cuestión de datas, falta de agasallos, falta de publicidade, escasez de público animando, inscrición elevada, coincidencia con outras probas... ou que Ribeira queda a desmán!! pero a participación, e opino como Ribeirense, foi UN FRACASO. |