Foros ›
XVI Carreira Popular de Santa Uxía.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 17:04
Asunto: Re: XVI Carreira Popular de Santa Uxía.

a ver, eu fun a primeria vez que corrin en riveira, e fun ali porque quería correr un homologado. paréceme que 5 euros por un homologado e un precio xusto. (o outro dia corrin na estrada a un nivel similar, e fixen dous minutos menos, co cal creo que saber que corres un 10mil e algo que para as miñas prioridades esta por encima dos agasallos).

noutra parte dicir, que si, que home, non custa moito alo menos dar una camiseta. igual é algo abusivo que os corredores xa estemos acostumados a que nos regalen cousas e agora as esixamos, pero bueno, se de verdad a carreira quere crecer, non o pode facer dende a política dos recortes.

pero o que si non podo concebir, e que se pida que non se respete un horario marcado pola organización. a miña cuñada veu dende Santiago de Compostela, exclusivamente para traer aos seus fillos a correr, porque para eles, as carreiras do domingo son o acontecemento da semana...pois está ben chegar dende mais de 60km e que os rapaces non poidan correr porque se decidiu adiantar a carreira porque a xente estaba farta de esperar...
e ollo, é que esto a min me pasou este ano en marin. en marin decidiron porque asi lles apeteceu adiantar as carreiras 15 minutos, e a miña filla tivo que correr con rapaces 4 anos maiores, por non deixala sen correr.

digo eu que non habera que ser chapuceiro, e se marcamos una hora de comenzó haberá que respetala. ou a ver, que pasaría se o domingo que ven, os organizadores deciden pola maña que para non interrimpir o trafico de coruña, a saida da coruña 10 sexa una hora antes
ferreirós

Novo foreiro
Novo foreiro
27/08/12
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 18:16

Totalmente de acuerdo con Juancho en lo "antipopulares" que se están volviendo estas carreras. Del año pasado a este desaparecieron muchos de esos corredores que, igual que yo, entramos después de los cincuenta minutos. Creo que deberíamos reflexionar sobre la manera de "animar" a la gente a que participe.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 19:29

zatopek escribió:
a ver, eu fun a primeria vez que corrin en riveira, e fun ali porque quería correr un homologado. paréceme que 5 euros por un homologado e un precio xusto. (o outro dia corrin na estrada a un nivel similar, e fixen dous minutos menos, co cal creo que saber que corres un 10mil e algo que para as miñas prioridades esta por encima dos agasallos).

noutra parte dicir, que si, que home, non custa moito alo menos dar una camiseta. igual é algo abusivo que os corredores xa estemos acostumados a que nos regalen cousas e agora as esixamos, pero bueno, se de verdad a carreira quere crecer, non o pode facer dende a política dos recortes.

pero o que si non podo concebir, e que se pida que non se respete un horario marcado pola organización. a miña cuñada veu dende Santiago de Compostela, exclusivamente para traer aos seus fillos a correr, porque para eles, as carreiras do domingo son o acontecemento da semana...pois está ben chegar dende mais de 60km e que os rapaces non poidan correr porque se decidiu adiantar a carreira porque a xente estaba farta de esperar...
e ollo, é que esto a min me pasou este ano en marin. en marin decidiron porque asi lles apeteceu adiantar as carreiras 15 minutos, e a miña filla tivo que correr con rapaces 4 anos maiores, por non deixala sen correr.

digo eu que non habera que ser chapuceiro, e se marcamos una hora de comenzó haberá que respetala. ou a ver, que pasaría se o domingo que ven, os organizadores deciden pola maña que para non interrimpir o trafico de coruña, a saida da coruña 10 sexa una hora antes
pola miña parte nadie pediu que se adiantara según o reglamento pero me parece inconcebible poñer unha carreira de menores as 12 e outra 40 minutos depois,xa non había público apenas pero si o houbera non creo que aguantara media hora de espera sin ningún aliciente esperando a ver se chovía e mirando para as vallas porque foron casi 30 minutos sin carreira e sin nada simplemente esperando cos rapaces na línea de saída
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 19:54

ese é outro tema. que a organización separou moitisimo a carreira das 12:00 e a das 12:40 queda claro. outro aspecto a criticar é que as distancias dos menores nin se aproximaban as que estaban anunciadas. pero vamos, se hai alguen que lea esto e que este metido en organizacions, por favor, hai xente que movese bastante soamentes porque os seus nenos corran e o pasen ben...que o de marin non volva a pasar
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 23:29

...Carallo para as "criticas construtivas"
Levan a Rabia!!! Silbar

O que está claro é que algo se esta a facer mal nesta carreira porque se botamos un vistazo a outras carreiras "similares", de cidades "similares"... (deste ano 2013)

Sarria, Cambados... con máis de 300 participantes
e xa non falemos de Padrón e Carballo!! Guiño

Non sei se é cuestión de datas, falta de agasallos, falta de publicidade, escasez de público animando, inscrición elevada, coincidencia con outras probas... ou que Ribeira queda a desmán!! Pensando pero a participación, e opino como Ribeirense, foi UN FRACASO. Muerto
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 9:01

O primeiro dicir que moitos agradecemos a celebración do circuito de carreiras de Riveira, de feito é un xeito de porñerlle ainda mais interés ó asunto.

Todas e cada una das carreiras do circuito teñen o seu encanto, empezando pola mítica xa, Corgo, rápida Virxe da guía, as costas da do diaño, a novidade de Castiñeiras(a min gustoume moito), en todas e cada una delas nótase o cariño e esforzo(esto vese nos pequenos detalles) dos organizadores e hasta da xente das propias parroquias...
Agora ben, a que debería ser o colofón final,a mais deseada, a da capital, pois quedase moi xusta en todolos sentidos(o das medallas foi incrible para a miña forma de ver a premiación como dicia o da federación).

Asi e a todo, esperemos que sigan repetindose todas as probas do circuito!

Ánimo e a seguir mellorando!
abraham

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/05/12
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 9:36

Lecop escribió:
O primeiro dicir que moitos agradecemos a celebración do circuito de carreiras de Riveira, de feito é un xeito de porñerlle ainda mais interés ó asunto.

Todas e cada una das carreiras do circuito teñen o seu encanto, empezando pola mítica xa, Corgo, rápida Virxe da guía, as costas da do diaño, a novidade de Castiñeiras(a min gustoume moito), en todas e cada una delas nótase o cariño e esforzo(esto vese nos pequenos detalles) dos organizadores e hasta da xente das propias parroquias...
Agora ben, a que debería ser o colofón final,a mais deseada, a da capital, pois quedase moi xusta en todolos sentidos(o das medallas foi incrible para a miña forma de ver a premiación como dicia o da federación).

+1 Aplauso Aplauso Aplauso
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 9:59

O tema dos premios é curioso, as medallas que deron para os gañadores das categorías por exemplo, non son nin do circuíto de Riveira nin da propia carreira, son da diputación , do I circuito de carreiras da Diputación de A coruña.
Non sei si as organizacións o saber que xa a diputación vai entregar as medallas olvídanse deste tema, eu por exemplo participei na milla de Ares quedando terceiro da carreira absoluta e o meu trofeo foi unha medalla da diputación que nin tan sequera pon que a carreira foi en Ares.
De feito teño na casa 6 ou 7 medallas destas da diputación exactamente iguais, non sei de que proba é cada unha.
Menos mal que sempre teremos algún fotógrado polas rúas para gardar un pequeno recordo de cada proba... Pensando
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 11:52

Lecop escribió:

Ben falado.....
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 12:12

Hola a todos/as.

Bueno despues de leer todos los comentarios que se han dicho aquí me gustaría dar mi opinión. El otro día no me pude acercar por razones personales, pero si me gustaría ñadir algunos detalles para aclarar algunos comentarios que aquí se han realizado.

- Horario de menores: es indiscutible que NO se puede alterar un horario de competición. Si la gente tiene que esperar, pues debe hacerlo. Pero si en un reglamento pone que una carrera es a una hora hay que hacerla salir a esa hora. Eso es INDISCUTIBLE.

- Al hilo de esto, en la redacción del reglamento de la prueba se calculaba una carrera para 3 km y al final fueron 2 a mi entender. Esto la verdad no sé a que obedece pero son temas de tráfico y seguridad que siempre deben prevalecer sobre las distancias. Si calculas un participante que puede hacer el recorrido casi andando porque es en el caso que te debes poner, me salen casi 30', y dejo 10' de margen para colocar la sigueinte salida. SDi le quitas 1 km al circuito te sobran 20' que es lo que ha pasado. El año que viene se reducirán estos márgenes entre una prueba y otra, es cierto que esto no ha estado bien, pero no se puede adelantar la salida de una carrera.

- Tema obsequios y detalles. Yo aquí no entro. Pagué mi inscripción de 5 € y lo único que exijo es un avituallamiento líquido. Si me dan uno sólido chapeau. Ahora, los detalles tipo camiseta...yo personalmente si me la dan bien, Sino, pues nada, no por pagar 5 € voy a exigir nada en ese aspecto porque ya bastante hace este Concello con realizar 10 pruebas de atletismo al año, que no todo son carreras populares.

- Participación. se inscribieron 241 atletas si mal no recuerdo. Elevó las otras del circuito. Pero corrieron apenas 200 superando a otras de ese circuito. Lo que no se tiene encuenta en estos comentarios es que más que aquí no se estén haciendo bien las cosas, es que ... ¿cuantas pruebas había ese día en Galicia?. Mirar el calendario de este foro... Evidentemente esta carrera debería tener más de 300 participanes y el año pasado los tuvo.

- Tema medallas. Vuelvo a lo mismo: después de tantas pruebas de atletismo en este Concello, en proporción el de Galicia que más invierte en atletismo en comparación con su población, pues el presupuesto queda escaso. Si hay una premiación del circuito diputación pues la solapan y no hacen 2 premiaciones. Otra cosa es que esas medallas podrían tener más calidad...pues sí la verdad, pero esto NO es culpadel Concello de Riveira.

- Puntos kilométricos: eso sí es una críticva constructiva: deberían estar colocados ya que es una distancia homologada. Correcto.

Yo como participante que finalmente no pude ir agradezco y mucho lo que ha hecho este año el Concello de Riveira: campeonato gallego absoluto de cross, 5 pruebas del circuito de carreras, fase escolar de atletismo en pista con más de 700 niños, campeonato gallego de veteranos en pista, 3 crosses escolares, gala do atletismo, campeonato gallego de 5 km en ruta y un largo etc... Esto no es apoyar el atletismo?. Simplemente que cada uno reflexione...

Yo lo tengo claro: gracias y a mejorar el año que viene!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 12:35

Yo hace algún tiempo ya abrí un hilo sobre el tema de lo poco populares que eran las carreras por aquí, salvo las multitudinarias con mas tradición y ya ahí comentaba que mucha gente dejaba de ir...Veo q poco a poco mas gente se va dando cuenta...
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 13:09

Lo primero gracias Iván por las explicaciones dadas,yo en ningún momento dije que el Concello de Riveira no apoye el deporte,hacen travesía a nado,triatlón,tengo allí mi segunda residencia y me consta todo lo que hacen,simplemente la organización de esta carrera y no hablo de otras,sólo de esta no me gustó,entiendo que los horarios deben respetarse obviamente pero también las distancias cosa que ni se hizo ni se avisó,parece que se hacen las cosas a ver si cuelan,tan difícil es decir por el micrófono igual que se dijo que se recogieran las botellas del suelo decir que las carreras se acortaban??y no hacer salir a los atletas pensando en una distancia y acortársela 500 o 1000 metros.
Por mi parte queda todo aclarado y espero que tomen nota de todos estos aspectos y se mejoren,no creo que nadie desee que desaparezca una carrera pero sí que la mejoren.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 14:09

Yo el tema camisetas siempre opiné que es un atraso de regalo en las carreras, lo que hubiera estado bien en las carreras de pequeños es pasar lista en un momento, y si estaban todos dar la salida, pero vaya, si la carrera estaba para una determinada hora, poco que reclamar, simplemente ese detalle que se pudo haber hecho.
Entiendo lo de los presupuestos cortos, pero sigo sin entender que se realice una prueba en donde se cobran 5€ tanto al último como al que gana, y este último que no tenga ni un mísero detalle aunque sea de valor por los mismos 5€.
Esque ganar una prueba de este tipo me parece que todos sabemos que significa haber entrenado muy duro, sacrificio, etc etc, y lograr ser el primero y ni siquiera tener un pequeño trofeo como recuerdo, donde ponga primer clasificado Riveira y fecha.... yo creo que es más falta de organización que de presupuestos sinceramente.
En lo de la escasez de participantes, al igual que Derek creo que se debe más a un tema de múltiples pruebas en el mismo fin de semana que otros factores.
J.C.LEMA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/11
34 Carreiras
72 Mensaxes
RIBEIRA
Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 17:57

DAntilles escribió:
...Carallo para as "criticas construtivas"
Levan a Rabia!!! Silbar

O que está claro é que algo se esta a facer mal nesta carreira porque se botamos un vistazo a outras carreiras "similares", de cidades "similares"... (deste ano 2013)

Sarria, Cambados... con máis de 300 participantes
e xa non falemos de Padrón e Carballo!! Guiño

Non sei se é cuestión de datas, falta de agasallos, falta de publicidade, escasez de público animando, inscrición elevada, coincidencia con outras probas... ou que Ribeira queda a desmán!! Pensando pero a participación, e opino como Ribeirense, foi UN FRACASO. Muerto
Pensando Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso estoy totalmente de acuerdo
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Out 2013, 18:00

Hola derek, yo participe en el circuito y lo acave, fui desde orense a correr las carreras,las carreras del circuito son estupendas el corgo me encanta,demo magnifica y virxen da guia mui buena, castiñeiras no lo se es nocturna y comprenderas que no fuera ,pero ribeira no se que pasa pero no cuaja ,motivo no lo se, dices que participaron mas que en las otras normal es obligatoria si no lo fuera a lo mejor la corrian menos de un centenar,dar las gracias aquien hace el circuito, abria que motivar a la gente de alguna manera,gracias.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos