Foros ›
Carreiras populares para... ¿populares?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 16:42
Asunto: Re: Carreiras populares para... ¿populares?

www.maldangoratri.com/?p=961
ferre7780

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/13
30 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 16:56

As carreiras populares ten que incluir a todo o mundo, os que fan os 10km en 35m como os que o fan 1:10, eu vincularia a baixada dos participantes por culpa dos precios que empezan a ter as carreiras, unha persona que vai a carreira de seu pobo, e que no e un friki dos que falais, non lle importara gastar os 5€ o 10€ pero si ten que ir a outro pobo ya empezas a valorar o tema economico, sobre todo se estas no paro, xa falamos de desplazamiento, inscripcion....se non es un bo aficionado o mellor xa non vas, e ahi a baixada da xente, en Lugo esta o correconnos, que e gratuito e ahi si que participan os que fan o km a 6 como os que o fan a 3:30 e de momento e un exito de participacion, e cada ano mais.

A carreira popular deberia ser moi economicas e ahi ira todo o mundo
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 17:14

gormitti escribió:
La explicación está en... 6 MILLONES DE PARAD@S!!!

¿Los parados corren más que los no parados?. Paradójico.... Guiño

En fin, bromas aparte, mi opinión sobre el tema es la misma que ya otros correlegas han apuntado por ahí.

Factores tales como: Grandes acúmulos de kms instalados ya en las piernas de los sospechosos habituales, tarificación excesiva de las carreras que en algunos casos (bastantes) espanta al dominguero, recrudecimiento de los piques entre los inquilinos de cada uno de los segmentos clasificatorios de la serpiente multicolor, hiperinflación de las honrillas particulares, cocheescobofobia... Por citar sólo algunos.
Así, desgraciadamente, nos enfrentamos a un mal complejo y difuso, que se traduce, en efecto, en un aumento espectacular del número de frikis por kilómetro recorrido.
Una tasa que cada año sube varios puntos porcentuales.
Abraiado
Ignoro las recomendaciones de la OMS al respecto.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 17:58

XoseM escribió:
non tiña moito máis que engadir, pero lendo a alber non podo deixar de facelo

Disimulando "positivo" para os 500 frikis, pero para os 2500 restantes sería unha pérdida de calidade de vida si se ven desmotivados e deixan de facer deporte, de manterse activos con regularidade.

No sé lo que creiste entender pero creo que no me expliqué bien. Lo que estoy diciendo es que uno de los aspectos positivos de estas carreras populares es motivar a la gente para que haga deporte de manera regular. Que en una carrera de las grandes se junten 3.000 personas un día sirve de muy poco si el resto del año no se hace nada. Lo positivo es que la gente se motive y corra habitualmente todo el año.

Y cuanta mas gente mejor, ese es el objetivo. La verdad es que no entiendo muy bien lo que me quieres decir, no hable de desmotivar, ni de los que hacen podio, ni de los ultimos, ni de menosprecios, ni nada parecido. Estoy de acuerdo en todo lo que escribes (faltaría más), y si se me entendio otra cosa es que me expliqué fatal. Indiferente Vuelve a leer lo que escribí, con las frases completas y sin sacar nada de contexto.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
90 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 18:42

Rafiki76 escribió:
Apunte a "mala leche" : luego vas a campeonatos de cierto nivel (Gallego de Cross Largo por ej) y no ves a uno de esos corredores "populares" de supuesto nivel (o si los ves van casi a cola de pelotón sufriendo como nunca) que llevan años corriendo...
Moi duro Rafiki 76...! cito lo dicho: " de hacer 35 min en 10K y decir que correr no es lo tuyo"....tiene tela! lo de 50 carreras por temporada y llamar flipaos también tiene lo suyo.

Para fomentar el deporte creo que comentarios como el tuyo no ayudan en nada. Existen personas diferentes, con diferentes personalidades que debemos aceptar y respetar.

En una carrera popular como dice su reglamento pueden participar corredores federados y no federados. Y dentro de estes dos grupos seguro que hai unos que quieren ir rápido para mejorar sus marcas (olé su constancia y valor) y los que van más lento a disfrutar las carreras y hacer amigos .
Creo, sinceramente que hai sitio para todos. Personalmente le aplaudo igual al ganador de 3:10/km que el último o la última de 7min/km. Y después de más de 20 años en esto del "correr" aún no me quedo claro cuál de ellos se esfuerza más.
Un saludo
aliciads

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/13
1 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 19:10

Ola a todos este vai ser o meu primeiro comentario nun foro e decidinme a facelo por compartir a miña experiencia co running e as carreiras populares.

Son novata en esto do running (comencei hai 6 meses a correr e casi por casualidade). Ata ese momento non realizaba ningún tipo de actividade física!

Hei de dicir que as populares foron todo un descubrimento para min moi grato:
-polo ben que se pasa.
-polo bo rollo que ten xeralmente a xente.
-porque non hai dúas carreiras iguais.
-porque aprendes a coñecer os teus límites.
...podería estar con porques ata vos aburrir Jejeje

A primeira carreira non a olvidarei NUNCA! fun co grupo de xente co que habitualmente corro e trouxen conmigo un feixe de anecdotas risas e boas sensacións a pesares de quedar última! Para min o premio foi poder rematala...foi en Poio A Seca e alégrome que fora a primeira porque as demáis viñeron rodadas (en comparación ca de Poio claro!jeje pero o seu me costaron as demáis!)

Non volvín a quedar de última aínda que sempre quedo pola cola e non me importa nin me da vergonza. Anima moito que as persoas que te doblan (no caso de circuitos con varias voltas) ou os que xa remataron e seguen trotando te den ánimos e consellos.

No grupo co que entreno hai xente que corre o Km a 3:45 outros a 4:30 e eu inda non conseguín baixar dos 6:00 e facer 6min/Km o seu me costa e poucas veces o fixen. Hainos máis competitivos e outros menos e hai cabida para todos.

Se con todo isto consigo mellorar a miña saúde e pasar un bo rato cos compañeiros seguirei acudindo as carreiras populares mentres teña ganas e poida.

Saúde!
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 19:18

luisfeito escribió:
Moi duro Rafiki 76...! cito lo dicho: " de hacer 35 min en 10K y decir que correr no es lo tuyo"....tiene tela! lo de 50 carreras por temporada y llamar flipaos también tiene lo suyo...

Buenas , también tengo un comentario anterior. Ruego que lo lean. Cada uno tiene sus motivos y se respetan casi todos. El apunte va por cierto grupo de gente que defiende a capa y espada unos argumentos que van totalmente en contra de la filosofía que pienso que defendemos la mayoría. Y si no los has entendido es porque coges unas frases y las interpretas como quieres o como puedes, no como se debe. Hay flipaos de una carrera por temporada, hay flipaos sanos y simpáticos , otros dan pena...Hay flipaos de 33 el 10K y flipaos de 45 el 10K. Pero suele haber más gallitos cuando se acumulan alguna que otra lata en la estantería del salón. Y parece que las carreras solo se hacen para ellos. Por eso hay chip, perfiles al detalle, jueces cabrones (pagados) , premios...etc; pagados por todos , que luego nos quejamos de que las carreras son caras. El domingo (segunda carrera del finde en poco más de doce horas) hablaba con un buen amigo (de los que rasca trofeo en el 90% de sus participaciones en categoría VAM, tócate el nardo) de como echábamos de menos las carreras donde no había chip ni pronadores, ni vaselina, ni GARMIN donde se le apludia más al último que al primero. Porque lo que se valora es el esfuerzo sincero , el compromiso con uno mismo, el respeto a los demás y el saber disfrutar de la vida con lo bueno y lo malo. Y si interpretaste mi comentario por otro lado, es que no has entendido nada de lo que quiero decir. Lee el enlace que puso Xabi (lo lei hace unos días y me descojonaba solo) , habla de esa gente a la que yo aludía. Para el resto: salud y kilómetros.
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 19:22

Ah, ya ya dije que el apunte era a mala leche. Y repito. Leerlo todo, que para eso se escribe. Y correr no es lo mío, pero me lo paso teta.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3775 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 19:25

Eu son un corredor da metade cara a diante, adestro o que me permiten as obrigas familiares, as lesións e as gañas ou obxetivos que me marque.
E disfruto como o que máis, cando corría por debaixo de 4' e agora que ando a 4'20", pero hai un mes ia a 4'40" i era o home máis feliz volvendo a ir as carreiras.
Eu creo que a parte de carreiras populares, son competicións, por algo dan premios en metálico ou ben trofeos, se hai xente a que non lle gusta competir, pois moi ben que vaian o seu ritmo ou por debaixo del.
Pero de ahi, como estou vendo nalgúns a criticar os que adestran para millorar marca, conquerir un premio, ou dicir que con X marca son uns matados, paréceme un pouco ou un moito de mala uva ou envexa.
E se lle damos a volta a tortilla e dicimos que tamén se apunta moita xente a carreiras , a cal non está preparada e ten que acabar andando ou sufrindo coma un can a uns ritmos de paso lixeiro máis que correr.
Eso non se pode dicir, Nono Nono por que non é politicamente correcto e pecaría de prepotente, sobrado e non sei que máis.
Cada un que vaia o ritmo que poda ou que queira e disfrutemos das carreiras Ríndose Ríndose

PD.: Admin. estaba aburrido e quixo darlle brasa o asunto.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 19:34

El atletimo es el deporte del galgo, por el galgo y para el galgo.
Y en esta curiosa aberración que son las carreras populares, nosotros, el pueblo, el populacho, jeje, estamos solo para gastar los tenis.

Homo homini gallicus canis
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 20:11

Kurty escribió:
Eu son un corredor da metade cara a diante, adestro o que me permiten as obrigas familiares, as lesións e as gañas ou obxetivos que me marque...

É que o apunte era a mala hostia. Pa darlle brasa tamén a cousa. E que cada un adestre para o que queira, pero que non queiran impoñer isa forma de ver as cousas como a única e verdadera e que logo andan a decir que queren fomentar o deporte.... E de envexa nada. Mala uva, pura e dura. A mesma que teñen algúns cando nas duchas lles din que apuren , que veñen uns centos detrás e che din que a culpa e sua , que apuraran. Ou que arramplan coas isotónicas co mesmo argumento , ou coas camisetas ou co que cadre que den de balde. Son o primeiro en dicir que fai un mínimo de forma física para afrontar calquer tipo de proba deportiva e ser consciente das posibilidades de cada un. Pero ir de "pro" con 10k en 40 minutos (a millor marca que fixen en asfalto este ano, por certo, sen series , ni Garmin, con zapas de 30€...) me parece un poco fora de lugar. Incluso ir de pro con 35 ou 34. Os pro pasan distos debates, collen a pasta que para iso a curran, e o valen. Os demais, a pasalo bomba así chegues andando coa lingua fora como un can, que millor chegar de último así que non o borde do para cardiaco colorado como un pemento por baixar unha marca que non sirve nin para olimpiada de barrio. Iso e escarallar o corpo e non facer deporte. O deporte e outra cousa. O dito, vaianse o artigo que fala dos flipatletas, rian un pouco e sobretodo TÓMENSE MENOS EN SERIO , a vostedes menos e o atletismo popular. Causa e a vez solución de moitos dos nosos problemas.
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 22:10

Estou pensando en cómo "un tal" Pedro Nimo me animaba a min (gordecho de 5epico min/km) e a tódolos demàis, na última volta do Corresán Campus Norte por exemplo... e digo: non estaremos discutindo por discutir?
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 22:13

roi escribió:
Estou pensando en cómo "un tal" Pedro Nimo me animaba a min (gordecho de 5epico min/km) e a tódolos demàis, na última volta do Corresán Campus Norte por exemplo... e digo: non estaremos discutindo por discutir?

Tamén, pero diso se trata. De pasalo tempo.
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 22:59

Rafiki76 escribió:
roi escribió:

Tamén, pero diso se trata. De pasalo tempo.

Jajaja, correcto logo!
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Out 2013, 5:14

yomismo escribió:
Admin escribió:
Na miña experiencia e falando con corredores non habituais, a imaxe das carreiras populares tende máis a unha competición de "frikis" que se pasan a semana adestrando para mellorar a súa marca e non un evento deportivo no que calquera é benvido a tomar parte

Y para los que nos ven correr bajo un aguacero o lo que sea estamos como mínimo de atar... para mí está más loco quien tiene otros hábitos, pero bueno... media España se pasa el rato criticando a la otra media.
Yo me incluiría en esa definición de frikis, ya que entre tras cosas estreno para mejorar mis marcas, forma parte de mi hobby y me hace sentir mejor y disfrutar de los valores propios del deporte: escfuerzo, constancia, superación, compañerismo, etc...
Cada uno que haga lo que quiera y lo que parezca, que cabemos todos Sorriso

Totalmente de acuerdo.
Creo que todos formamos parte de este "mundillo", los que entrenan mas y los que no, los que quieren superar sus marcas y los que quieren salir a trotar un rato, los que se obsesionan por correr 40 pruebas al año y quedar en un puesto de honor en el circuito y los que no...
En lo que estoy de acuerdo con Admin, es en que algunos organizadores/ayuntamientos deberían cuidar más al corredor medio para que perdure la carrera en el calendario y no obsesionarse tanto con atraer a los profesionales (si es que realmente lo que interesa es fomentar el deporte y no hacer caja o propaganda política...).

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos