Foros ›
II CARREIRA POPULAR "FEIRA DO VIÃ?â??O" QUIROGA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
endru4

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/06
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Abr 2006, 14:00
Asunto: II CARREIRA POPULAR "FEIRA DO VIÃ?O" QUIROGA

Buenas a todos! Dende esta magnifica paxina que tanto axuda as carreiras populares galegas queria vos animar a participar na carreira que se celebra en QUIROGA lugo este venres santo.A proba principal consta de 8.5km e o percorrido é de unha gran beleza .Animadevos a vir! un saudo a todolos runners Moi feliz
endru4

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/06
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Abr 2006, 14:03
Asunto: Carreira feira do viño

Boas a todos!antes de nada agredecer a todolos corredores que viñeron o pasado venres 14 a participar na II CARREIRA POPULAR FEIRA DO VIÃ?O, que ano a ano vai gañando adeptos. Eu como organizador gostariame aclarar o ocurrido este pasado venres.Cando a carreira transcurria placidamente,eu coma participante estaba a punto de chegar a unha ponte do percorrido,e percatome de que o sinal que colocara esa mesma maña indicaba a ezquerda en vez de a dereita..foi un momento para min de tristeza,confusion,cabreo..puxen o sinal correctamente e todolos corredores que viñan tras de min non se equivocaron e nin se percatoron do "erro".Pero a cabeza de carreira composta por unhos 12 corredores si siguiron o sinal...algunhos percataronse e deron a volta,outros perderonse..en fin pido disculpas a este grupo de corredores. E asumo toda a responsabilidade como organizador,e aseguro que tomarei todalas medidas necesarias para que non volte a ocurrir. Evidentemente si tivera mais persoal nos cruces este non houbera ocurrido..pero o peor de todo e cando me entero de que foi o que ocorreu realmente..En todolos pueblos ten que existir un personaje chamemoslle "GRACIOSILLO"..que despois da carreira estaba presumindo e reindose de cambiar as flechas..en fin..coñecendo o personaxe non merece nin a pena decirlle nada..soamente que :"que pena".En fin que o sinto, pero tamén queria aclarar que os tres primeiros eran tan bos que ainda nos pasaron e quedaron de primeiros non alterando a clasificacion dos tres primeiros.Tamén queria agradecer as mostras de solidaridad da maioria de corredores restandolle importancia o asunto,e decirlle ós corredores que tomaron esto moi mal..que os entendo tamén e espero que nos den unha nova oportunidade a organizacion para o ano que ven,ou na carreira do san martiño.gracias a todos.ANDRES
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Abr 2007, 12:40
Asunto:

hola endru

a verdade que eu corrin a carreira, debín quedar entre os 20 primeiros, e nin me enterei do erro na sinalización. o que sí botei en falla foi o avituallamento de auga na mitade da carreira que non o vin por ningures.

por certo ainda que non gañei ningun, os trofeos parecíanme excepcionalmente bonitos. o percorrido moi fermoso, a organización boa, e agradecese que se corte o trafico no tramo de carretera, moi ben.

e logo unha estupenda tapa de polvo no pobo

agradeceríache se podes pasar a clasificación.

un saúdo e veremonos o ano que ven
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
256 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 10:27
Asunto:

Hola Andrés: Ante todo, gracias por haberme permitido correr con el perro, aunque al final no corrió por que hacía 16º y no puede competir con esa temperatura esa distancia. Yo hice 4º en la general y no me enteré de esa señal mal colocada. Me gustó el recorrido y sobre la organización creo que fué suficiente. Considero que organizar una carrera popular es complicado por los pocos apoyos y trabas que suelen poner y no voy a ser yo el que critique. Gracias por organizarla que ya es bastante.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 13:39
Asunto:

A mensaxe é da carreira do ano pasado... Chorando Disimulando
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
256 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 12 Abr 2007, 15:30
Asunto:

Ya me parecía raro. Confuso
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 13 Abr 2007, 18:11
Asunto:

Quiero felicitar a la organización de la carrera por el buen trabajo realizado. Yo no me dí cuenta del error del que os referís. Todo fue perfecto, menos la lluvia que nos fastidió un poquito en la segunda vuelta de la carrera, por cierto, con un recorrido precioso y bien señalizado. Siento no poder haberme quedado yo y Volvoreta a la entrega de premios, pero , es que íbamos de viaje hacia Asturias y nos fue imposible quedarnos más tiempo.

Me gustaría además individualmente felicitar entre otros a rst, qué con "Garry" o sin él no pasa desapercibido, y realizó un carrerón, salió embalado en el primer km y nos puso a todos en fila india. Se nos escapó unos 50 mts, y el animal, aún así tras ese esfuerzo fue capaz de acabar cuarto clasificado de la general. Es un rival a tener en cuenta con o sin perro. La otra felicitación es para Julián Bernal , que se chupó los casi 9 kms como el que se chupa un caramelo, y recuerden que casi tiene 88 años. ¡Me quito el sombrero".

Saludos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos