Kikemillas escribió: |
Si os paráis a pensarlo, lo realmente bonito de una carrera popular es que en una misma carrera hay muchas carreras distintas a la vez, y cada uno que está allí corre la suya |
corvo escribió: | ||
Para gustos colores... A min eso mismo é , probablemente o que menos me gusta das populares. Refirome so no caso das masificadas, nas que os corredores se apiñan na liña de saida, onde non podes correr ata despois do kilómetro 3 , e nas que a maioria dos corredores parten con desvantaxe desde o comezo da carreira. A min persoalmente (repito, cando sobran corredores) non me aporta nada que participen atletas con 6 minutos menos de marca nun 10km ou outros con marcas 10 minutos superiores a miña . No resto dos deportes dividense en categorias segun o nivel, divisións , series... Todos compiten cos do seu nivel, podes aspirar subir a un nivel superior ou a non baixar ó inferior. E dicir, todos teñen obxetivos aspiracións reais independentemente do nivel de cada un ![]() Carreiras con 2.000 , 5.000 , 20.000,... atletas quedan "moi ben" nas fotos da saida con persoas amontonadas na avenida de turno. Todo moi bonito, moi festivo, moi lúdico... e pouco de deporte. O que non lle guste quedar entre os últimos que non participe ![]() ![]() |
crap escribió: |
Eu alguna vez pensei que en carreiras con moita participación, a parte dos caixóns poderíanse dar duas saídas, primeiro os caixóns da xente máis rapida que vai disputar os primeiros postos da clasificación e despois o resto, con un intervalo de tempo de +/- 5 minutos. Carreriras con chip claro Se cadra e unha tontería ou non se pode facer, eu deixoo ahí, e regalolle a idea a quen a queira |
crap escribió: |
Eu alguna vez pensei que en carreiras con moita participación, a parte dos caixóns poderíanse dar duas saídas, primeiro os caixóns da xente máis rapida que vai disputar os primeiros postos da clasificación e despois o resto, con un intervalo de tempo de +/- 5 minutos. Carreriras con chip claro Se cadra e unha tontería ou non se pode facer, eu deixoo ahí, e regalolle a idea a quen a queira |
safardatxo escribió: |
Sobre lo de madrugar,yo no tengo ningun problema,pero hay gente que le parece mal ciertos horarios,sobre lo de ir el dia anterior,lo comparto,pero no todo el mundo se puede permitir ir el dia anterior con toda su familia. A los ultimos tambien los aplauden,eso no lo pongo en duda,pero tambien los animan los de los coches que van al lado,tambien los maldicen esos mismos coches.Los permisos seran en todos los concellos igual,pero en esta zona,no se porque,no se pueden cortar carreteras completamente 2h,en Vigo,siempre se comparte carretera con coches,y sin ir mas lejos,solo hay que ver el acompañamiento automovilistico que hubo en los 15kms Oia-A Guardia,y sinceramente,puede que el recorrido por carril bici-caminos,a la gente se le hiciera comodo,pero no me imagino una carrera en Pais Vasco por el carrilbici. Es tan facil como que para una prueba de ciclismo,sea profesiona,sea cadete,se cortan enteramente las carreteras/calles,pero para el atletismo,solo se corta un carril. |