Foros ›
XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:00
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

milsetentaynueve escribió:
Noraboa pola carreira!!! É a primeira vez que piso o meu nome no asfalto....gracias a Lestrove por facer todo o posible para q disfrutaramos dunha magnífica tarde.

No competitivo fíxoseme moi larga....pero polo menos obxetivo cumprido... E a seguir mellorando!!
Esta misma sensación la sentí yo y es emocionante. Gracias a la Organización. contad con un fijo para el año que viene.
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:08
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Aunque llevo muy pocas carreras en mis piernas tengo que decir que esta ha sido la mejor excepto por el agua fría de las duchas, jejeje...

El detalle de los nombres de los compañeros del foro y el mío propio en el asfalto no tiene precio. Gracias amigo Lestrove y enhorabuena!!!
Aplauso Aplauso Aplauso

Por cierto, no cumpliste con tu palabra de guardarme la camiseta talla M. Cuando llegué a la meta sólo quedaban L y XL. Al final me llevé una XL para el suegro
Bailar


Última edición por tomatecolorado o Sáb, 12 Out 2013, 21:31; editado 1 vez
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:12
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Gracias a la organización y en especial a Lestrove por una carrera tan bonita, uffff,..lo del nombre una pasada y encima en el último km cuando más falta hace....a dormir que mañana toca Sada donde se intentarán repetir los 37 minutos.Buenas noches
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:13
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

milsetentaynueve escribió:
Noraboa pola carreira!!! É a primeira vez que piso o meu nome no asfalto....gracias a Lestrove por facer todo o posible para q disfrutaramos dunha magnífica tarde.

No competitivo fíxoseme moi larga....pero polo menos obxetivo cumprido... E a seguir mellorando!!
bueno,o teu nome ,o teu nome...

1079 pa ser exactos,que me fijei no detalle,jajaja.
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:14
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

CesGti escribió:
milsetentaynueve escribió:
Noraboa pola carreira!!! É a primeira vez que piso o meu nome no asfalto....gracias a Lestrove por facer todo o posible para q disfrutaramos dunha magnífica tarde.

No competitivo fíxoseme moi larga....pero polo menos obxetivo cumprido... E a seguir mellorando!!
bueno,o teu nome ,o teu nome...

1079 pa ser exactos,que me fijei no detalle,jajaja.

Eu tamén, jejeje... gastou toda a pintura co meu que puxo nome e apelido, jejeje...
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:16
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Parabéns por todo o traballo. Pouco máis podo engadir ao dito polos compañeiros
Para o ano se se pode repetiremos.
Saúdos
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:17
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

a todo esto...


van 7 anos consecutivos !!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
766 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:27
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Me sumo a las felicitaciones. Enhorabuena a Lestrove y a todos los que hicieron posible esta magnífica carrera. Se nota el cariño y las ganas de hacer bien las cosas. Y me agradó mucho el detalle de ver pintado mi nick en el asfalto. Ríndose Ríndose

Para la siguiente edición, y si es posible, repetiremos encantados.

Un gusto compartir viaje y kilómetros con Vacatola y Maseda, y coincidir con los compañeros de siempre.

¡Hasta la próxima!

P.D.: En unas horas subiré y compartiré en el respectivo foro unas fotos que tomó mi madre en esta carrera.
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:31
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Debido á lonxitude e para aforrar pintura.... Ese era o acordo... 1079... Lestrove cumpreu!!!! Non hai queixa!!!

xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3873 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:39
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Que bonito e correr en Lestrove. Fixoseme durillo o tramo de pedras e aréa. Non estou na miña forma optima pero vou collendo ritmo pouco a pouco. O meu obxetivo cumpreuse polos pelos Ríndose Ríndose Ríndose Por seis sejundiños de ná. Tiñas que apretar nos ultimos 500 metros e xa me papabas todo Ríndose Ríndose Ríndose

Posto__ Tempo__ Individuo Ríndose
56_____39:36___ Xoixe AGRUPACIÓN ATLÉTICA MAZÍ (1ª) 19:34 (2ª) 19:58
57_____39:42___ LESTROVE ATLETISMO MILLADOIRO (1ª) 20:02 (2ª) 19:39

Aquí vese a calidade dun deportista, que sempre fai a carreira de menos a máis e non coma Xoixe Muerto que nos ultimos kilometros vai morrendo Muerto

Noraboa por todo o acontecido nesta fermosa tarde de atletimo. Gracias por estampar o nick de Xoixe no asfalto Guiño , e teño moi claro, para el año no me la pierdo :=D) Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3873 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:48
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

jesusb escribió:
También felicito a la Organización Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Ya están los resultados www.atletismogalego.co...ve2013.pdf

saludos

Gracias por el enlace Jesub y tambien a la federación por la rapidez en publicarlos. Aunque no sé yo si fue Jesusb más rapido que la federeción Pensando Ríndose Ríndose Ríndose Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:52
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

por certo,se alguén encontrou un traxe de triatlón nas duchas porfavor que mo devolva que é meu e leva o meu nome en grande.
Gracias!!!!!
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 20:53
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Bonita carreira, gran participacion e bo ambiente. Gracias Lestrove por poñer o meu nick no asfalto, xente coma ti fai grandes as carreiras. Saudos e, espero estar para o ano. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
carky

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/12
15 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 21:02
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Chulísima la carrera, impecable la organización y un detallazo pisar mi nick, mola mola, adrenalina en sangre. Muchas gracias Lestrove y a todo el personal de la organización que no conté pero por las pistas y cruces muchísima gente cuidando, animando y evitando que nos fuéramos a tomar unas tazas Guiño perfecto el día y la compañía.
Y las carreras de los niños muy bien, y no como otras que al acabar se perdían los niños y había un sitio para "niños perdidos", y no es coña.
Para el 2014, otra vez vamos 3 de la family, reserva pintura!!!!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 12 Out 2013, 21:53
Asunto: Re: XV CARREIRA PEDESTRE LESTROVE 2013-TERRAS DE IRIA

Hola a todos/as.

Acabo de hablar con lestrove vía telefónica y debido a que está sin conexión a internet en su casa me ha pedido que os de las gracias de corazón a todos por haber tomado parte de este proyecto deportivo que es la carrera de Lestrove y que lleva acunando nuestro amigo durante 15 años ya.

Está el hombre feliz y contento, disfrutando como nunca de este deporte y se ha sentido muy arropado por todo vuestro cariño. Así que.... para todos vosotros: Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

GRACIAS :

Moi feliz

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos