derek escribió: | ||
|
cameron escribió: |
Una pregunta para alguien de la organización a ver si me puede ayudar: Por más que busco, no encuentro el dorsal y me daría bastante pena perderme la última después de ir a las 4 anteriores. Podría hacerme uno artesanal, pero faltaría el chip. ¿Alguna solución? Gracias. |
szylx escribió: | ||||
¿Y dónde lo tengo que dejar en concreto? |
correro escribió: |
A min paréceme un desacerto total,hai nenos de 8 anos para recoller as premiacións e non son horas para estar no Corte Inglés tendo cole o día seguinte,seguramente non se pensou neles o máis mínimo. |
Angelito81 escribió: |
Alguien sabe los resultados de la carrera en ruta de la USC?. Es q como la entrega de premios del corresán es el miércoles en El Corte Inglés me marché y no se nada. Si alguien me puede ayudar se lo agradecería. Saludos! |
szylx escribió: | ||
No, el miércoles se entregan los premios del circuito, los de la carrera de la USC se entregaron hoy en San Lázaro :/ |
derek escribió: | ||
|
mac-ray escribió: |
A verdade e que hoxe todos os compañeiros cos que falei queixábanse de ter que vir o mércores a entrega de premios, porque como eu pensaba, moitos virán dende Vigo, Coruña, A Golada etc etc. Pero por outro lado será algo distinto ó habitual e seguro que si se fai deste xeito será por ben. Gracias a Derek e todolos organizadores/colaboradores deste segundo CorreSan, este ano unha proba máis e penso que foron todas moi positivas, seguro que se poden mellorar e seguro que mellorarán. E non olvidemos que nos podemos ver todos de novo na San Silvestre! |