correro escribió: |
por certo,se alguén encontrou un traxe de triatlón nas duchas porfavor que mo devolva que é meu e leva o meu nome en grande. Gracias!!!!! |
CesGti escribió: | ||
vou facer algunhas chamadas a amigos que correron aver si saben algo. |
PINGA-PINGA escribió: |
Noraboa polos bos números nas inscricións. Este ano non podemos estar aí por razóns evidentes. Para o ano esperamos estar uns cantos do C.D. Pinarium en Lestrove. Sorte a tod@s!!! |
Davil escribió: |
Un ano máis unha carreira de 10. Xa estou desexando que chegue Lestrove2014! Este ano deume ánimos ver o meu nick no chan por duplicado. No km 1 e máis no 6. Noraboa LEstrove e gracias!! |
tomatecolorado escribió: |
Aunque llevo muy pocas carreras en mis piernas tengo que decir que esta ha sido la mejor excepto por el agua fría de las duchas, jejeje... El detalle de los nombres de los compañeros del foro y el mío propio en el asfalto no tiene precio. Gracias amigo Lestrove y enhorabuena!!! Por cierto, no cumpliste con tu palabra de guardarme la camiseta talla M. Cuando llegué a la meta sólo quedaban L y XL. Al final me llevé una XL para el suegro |
xoixe escribió: |
Que bonito e correr en Lestrove. Fixoseme durillo o tramo de pedras e aréa. Non estou na miña forma optima pero vou collendo ritmo pouco a pouco. O meu obxetivo cumpreuse polos pelos Por seis sejundiños de ná. Tiñas que apretar nos ultimos 500 metros e xa me papabas todo Posto__ Tempo__ Individuo 56_____39:36___ Xoixe AGRUPACIÓN ATLÉTICA MAZÍ (1ª) 19:34 (2ª) 19:58 57_____39:42___ LESTROVE ATLETISMO MILLADOIRO (1ª) 20:02 (2ª) 19:39 Aquí vese a calidade dun deportista, que sempre fai a carreira de menos a máis e non coma Xoixe que nos ultimos kilometros vai morrendo Noraboa por todo o acontecido nesta fermosa tarde de atletimo. Gracias por estampar o nick de Xoixe no asfalto , e teño moi claro, para el año no me la pierdo :=D) |