Mar, 15 Out 2013, 9:05
Asunto: Re: Corre San Santiago
Mendeselassie escribió: |
derek escribió: |
Bueno.
Antes de nada Mendeselassie, decirte que siento que te venga mal venir a la Gala. Te aseguro que sí se ha hecho una Gala no es precisamente para descafeinarla ni para nada de eso, sino para resaltar al corredor y su participación en las pruebas. Atletas con su ropa de gala recibiendo de los patrocinadores y representantes su trofeo.
Esa es la intención. El año pasado fue todo muy atropellado (vivido desde dentro, no desde fuera) y en la Gala se quiere hacer un protocolo bonito (se intentará) en el cual a atletas como tú se realce su participación. En la Gala asistirán unas 50-70 personas y atletas, no creas que se va a quedar vacía.
Lo que sí, esto ya se puso en el reglamento inicial, no es una sorpresa que ahora se quite de la manga:
PREMIOS
Os premios ó circuíto serán entregados nos días posteriores á conclusión da derradeira proba no Centro Comercial Compostela (El Corte Inglés-Hipercor).
Outorgaranse premio aos 3 primeiros clasificados de cada categoría establecida no presente regulamento.
Tamén se entregará premio especial aos 3 primeiros clasificados das clasificacións xerais de escolares e de adultos.
Os 3 centros escolares e clubs que acheguen máis participantes á categoría de escolares percibirán premio especial (imprescindible cubrir o formulario previo de inscrición).
Os 3 clubs que acheguen máis participantes á categoría de adultos tamén percibirán premios especiais á conclusión do circuíto(imprescindible cubrir o formulario previo de inscrición).
O circuíto de carreiras consistirá en cinco probas que detallamos a continuación...
Yo te rogaría que intentases asistir aunque sé que te venga mejor que se haga el día de la prueba, pero esto se pensó hace más de 5 meses y con toda la buena intención.
Saludos y enhorabuena por tú participación. |
ok derek, xa me imaxino que se fixo con toda a boa intencion, sobre todo vindo da tua parte, pero persoalmente pareceme un erro, sobre todo facelo entre semana, a min e a miña muller (1ª senior) vainos resultar imposible ir, por temas laborais e familiares, temos un cativo e a esas horas toca cea e cama, a ela faille moita ilusion este premio pois correu un par de carreiras cunha lesion que apenas lle deixaba andar e teno ben merecido, e dalle magoa non poder recollelo, supoño que habera mais xente nesas circustancias e dudo que acudan moitos non premiados pois non teñen aliciente ningun. En canto o do reglamento, pois a verdade e que non o vira, contaba que fora como o ano pasado xa que me pareceu un gran fin de festa... repito, e unha opinion persoal e animoche a seguir con estas iniciativas, xa que somos incondicionais do circuito e seguiremolo sendo. saudos |
Outra que non pode ir á entrega de premios, pois polo mesmo motivo que outra moita xente, imaxino: neno de 4 aniños e o papá traballando, así que non son horas de levar ao pequeno a ningures entre semana.
A verdade é que eu son das que apoio que, o ano que ven, sexa o estadio de San Lázaro o que vexa a entrega de premios, despois da última carreira.
Para min este corresan igual que para a miña compañeira á que fai mención Mendeselassie, foi moi especial, por moitas circunstancias persoais que non veñen ao caso e que me dificultaron mesmo poder participar nas carreiras.
Quedo con esa sensación de "incompleto" por non poder asistir á gala que, sei Iván que non está nas túas mans escoller o como e cando se celebra.
Esa é a miña opinión personal e quería manifestala.
Polo demáis darche as grazas un ano máis polo teu esforzo e dedicación e tamén me declaro INCONDICIONAL A ESTE CIRCUITO...
DESEXANDO QUE COMENCE DE NOVO.