Foros ›
36º Carreira Pedestre Popular de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 15:54
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

A min o GPS marcoume 170 metros mais dos 12000 teóricos
marrozos

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/09
0 Carreiras
165 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 16:45
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

12 km 100 metros me ha marcado a mi el GPS
rober87

Maratoniano
Maratoniano
16/05/13
0 Carreiras
35 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 16:55
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Unha carreira preciosa. A miña primeira vez. Iso si, a entrega de medallas e auga un pouco caótica, penso que se podería estudiar facelo doutra forma, con vistas a futuras edicións.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 17:33
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

nada,popular de Santiago todo coma sempre.

eso si,algo solido o final podian poñer que con 5 euros a cada corredor eu penso que ten que dar de sobra.
MANU0929

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/10/13
0 Carreiras
482 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 17:36
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

CesGti escribió:
nada,popular de Santiago todo coma sempre.

eso si,algo solido o final podian poñer que con 5 euros a cada corredor eu penso que ten que dar de sobra.

Cierto, al menos a todas las que he ido hasta ahora siempre dan algo de fruta o algo solido, saudos.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 17:55
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

¿Alguien estaba presente enel momento en el que un corredor de tiró al suelo con espasmos y, según me cuentan, el público tuvo que pedir ayuda a la Cruz Roja sin que se mostraran muy eficaces?

Por lo demás, todo correcto como siempre Moi feliz
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 18:04
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Carreiraza a de Santiago,o circuito cada día gústame máis,12.100 marca o meu gps.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 18:10
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Doy la razón a todos los que comentaron que era espectacular correr por el casco antiguo. Realmente lo fue. Yo iba que ya no podía más, y nunca vi tanta gente en todas partes animando y tan volcada. Me encantó. Aplauso
Muy feliz con mi tiempo también. Es malo, pero para mí algo impensable. Agradecer por su compañía y ánimos a Jorge y a Juan, y encantada de coincidir con Diego Guiño El día ya fue completo disfrutando de Santiago más relajados...Óscar y Andrea enhorabuena y nos vemos en la próxima!!

Yo también eché de menos algo sólido al llegar y no entendí muy bien la cola...sería por las medallas o porque era muy estrecho aquello? Pensando


Última edición por PequeñaCriatura o Dom, 27 Out 2013, 18:19; editado 1 vez
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 18:19
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Carreira moi bonita coma sempre, xa é a miña 9a edición e non defrauda. So uns peros. Me cabrea moitisimo o de todolos anos, é que somos parvos ou pasamos de todo? Xa me cansa ter que esquivar xente na saída que anda ós 300 metros. Eu tamén me topei coas dúas chicas estas andando e tiñan dorsal blanco. Como é posible que sairan diante de min? Non so elas, moitisimos corredores nos caixons amarelos con dorsal blanco! O de sempre a xente non é respetuosa coa carreira e cos demáis, por favor xente respetade os caixóns! É certo que todos pagamos e temos dereito a escoller pero pido algo de uso de lóxica..Eu fixen os cinco primeiros kilómetros arrimado a un lado por si molestaba pero sigue habendo algún elemento que vai dando bandazos e se pides educadamente paso ainda porriba contestan malamente...

Na meta tamén botei en falta algo solido, cun platano ou mazá me houbera chegado. O resto moi ben.
g.svidal

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/13
10 Carreiras
23 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 18:21
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

cierto que el recorrido y el tramo final fue increíble... te hacían sacar fuerzas de donde no las había.

Los avituallamientos me parecieron vergonzosos... con la de años que se lleva haciendo esta carrera y sabiendo la cantidad de gente que hay como puede haber esa desorganización. Siendo como era una recta larga bien se podía añadir alguna mesa mas, repartir ya las botellas abiertas y poner algún contenedor porque estaba el suelo que, a demás de ser un peligro, daba asco verlo...

Al final faltaba algo solido, y un poco más de orden porque estábamos allí como enlatados...

Estos detalles hacen perder mucha de la magia que pude tener la carrera
sestinero

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/12
0 Carreiras
12 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 18:57
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

A miña primeira participación nesta carreira deixoume coa impresión de que foi a carreira máis chula que corrín nunca (eso que a miña marca non foi moi boa). Gustoume moito todo o trazado e o feito de que fose sempre por sitios diferentes, non coma outras nas que hai que dar dúas ou tres voltas ó mesmo circuito, o cal supón un esforzo maior para a organización. O último tramo polo centro histórico de Santiago é unha gozada e aínda que xa vas bastante ó límite, coa xente animando sacas forzas de non sei onde. Espero que non sexa a miña última participación e poder voltar máis veces. Un saúdo a todos.
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 18:57
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Lo que comentáis de la gente entorpeciendo a los que van más rápidos que ell@s es ya un problema de educación de las propias personas.Cada uno sabe el tiempo que puede hacer y no es plan que gente que va solo para terminar se meta delante o en medio de los que van a bajar de 50 minutos o una hora.
Lo repito, falta mucha educación y saber estar y esto es un reflejo de la sociedad en general.
Respeto a los avituallamientos, desde siempre en Santiago se pone un puesto con agua en Vite y en la meta sólo se dan botellas de agua.Tampoco me parece mal , ya que al fin y al cabo es una carrera de 12 km y no es una media o maratón.
Enhorabuena a todos los participantes.
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 19:14
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Carreira pedestre increible pero comentarei tres cuosiñas co ánimo de que se podan mellorar no futuro:
A cola final despóis de chegar á meta, para recoller medalla e bebida, non pode ser tan lenta, apretada e incómoda.
O avituallamiento cas botellas pechadas e sen contenedor cerca...resultado:golpes de xente que as tirou sen mirar,tapóns que facían tropezar, botellas que facían mal ao correr.
Igualdade nos premios sen distinción de sexo: 15 primeiros masculinos tiñan premio e as féminas?...Será que os Km. foron diferentes para as mulleres,foron seica máis pequenos!
Igualdade nas categorías...A feminina final era do ano 1967 e antes, e a dos homes?
bito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/02/13
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 19:19
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Gustóume moito a carreira, pero xa se comentou neste foro, e con toda a razón, que hai que premiar do mesmo xeito os homes e as mulleres.
Por suposto que corren moitas menos mulleres que homes, pero corren os mesmos km. e fan tanto esforzo como os demáis.
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 19:31
Asunto: Re: 36º Carreira Pedestre Popular de Santiago

Todo correcto salvo que se echa en falta un plátano al llegar, como todos los años. Pero ese último kilómetro lo compensa todo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos