santa escribió: |
Noraboa pola carreira, sempre e bo correr por alguna causa benéfica.O vento fixonos coller forza nas pernas.Asta a próxima. |
yomismo escribió: | ||
De paseo os collóns, que sudei de carallo. Eu tamén teño as clasificacións, e xa foron mandadas a esta web, pronto saldrán pubicadas. Eu creo q salimos case 100, pero moita xenta fixo unha soa volta, chegados a meta 63.... non era o mellor día, coa carreira de Santiago e o Barça Madrid, e a xente nin aparecía na entrega de premios, lástima a ver se para o ano a cousa aumenta. O podium masculino: 1º "eumesmo" 35:36 2º Cristobal Dafonte: 36:13 3º: Pedro Outerelo: 36:15 O femenino: 1ª: Zuriñe Rodríguez: 40:00 2ª: Ariana González: 40:43 3ª: Carmen Cotovad: 45:47 |
LUISAF escribió: |
Hola, en realidade a xente non se presentou na entrega de premios, porque alguén da organización dixo, nun principio, que iba ser no Centro Social, había xente esperando alí. |
koala36 escribió: |
Amijo Lestrove, xa te vexo revisando a clasificacion . Haber desde cando eu me chamo Sonia !!!!!!! |
lestrove escribió: | ||
Tes media hora para reclamar despois de publicar os resultados.E ves reclamando unha semana despois?.No se admite la protesta!!! |
superavoa escribió: |
Alguen me pode dicir onde están os resultados??? Pq na paxina emesports nn aparecen x ningún lado..e xa hai case unha semana da carreira..:-( Moito teñen q aprender de Championchip..con todos os respetos. |
Alguen me pode dicir onde están os resultados??? Pq na paxina emesports nn aparecen x ningún lado..e xa hai case unha semana da carreira..:-( Moito teñen q aprender de Championchip..con todos os respetos. |