Foros ›
II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 19:59
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

yo sólo me gustaría decir sin la mínima mala intención, hubiera estado bien algo de agua, no se, pero será que uno está acostumbrado o mal acostumbrado y me chocó.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 27 Out 2013, 22:05
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

Noraboa pola carreira, sempre e bo correr por alguna causa benéfica.O vento fixonos coller forza nas pernas.Asta a próxima.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 0:06
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

santa escribió:
Noraboa pola carreira, sempre e bo correr por alguna causa benéfica.O vento fixonos coller forza nas pernas.Asta a próxima.

e o problema deste trazado.
e moi rapido,pero como aprete o aire valo comer de cara 5 dos 10km,complicando bastante a cousa.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5773 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 11:29
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

carmo77 al final dieron un avituallamiento líquido de una bebida recuperadora, pero bueno, no tengas "miedo" de comentar o sugerir, que todo sea por mejorar para otros años.
El problema del viento sucede a menudo ya que es un circuito muy desprotegido.
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 17:52
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

Noraboa ós gañadores e ós organizadores.......

Por certo, na Carreira do sábado participou un ilustre do deporte padronés, cancerbeiro do Flavia S.D. nos años 80, o mítico Morla (récord imbatibilidade na portería superando a Abel Resino)........acompañado da súa filla Noa........

Orgulloso digo que son o meu tío e a miña prima..... Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Na nosa familia coñecemos de primeira mán cómo as gasta esta maldita enfermidade, así que este aplauso vai polos corredores e polos que seguro nos ven correndo por eles dende algún rincón do ceo..........

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
LUISAF

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/12
8 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 18:14
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

Hola,
en realidade a xente non se presentou na entrega de premios, porque alguén da organización dixo, nun principio, que iba ser no Centro Social, había xente esperando alí.

Saúdos

yomismo escribió:
CesGti escribió:
Yomismo,asique de "paseo" por padron non??

De paseo os collóns, que sudei de carallo. Eu tamén teño as clasificacións, e xa foron mandadas a esta web, pronto saldrán pubicadas.

Eu creo q salimos case 100, pero moita xenta fixo unha soa volta, chegados a meta 63.... non era o mellor día, coa carreira de Santiago e o Barça Madrid, e a xente nin aparecía na entrega de premios, lástima Indiferente a ver se para o ano a cousa aumenta. Rezar

O podium masculino:
1º "eumesmo" Sorriso 35:36
2º Cristobal Dafonte: 36:13
3º: Pedro Outerelo: 36:15

O femenino:
1ª: Zuriñe Rodríguez: 40:00
2ª: Ariana González: 40:43
3ª: Carmen Cotovad: 45:47

anonadada

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/13
1 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 18:53
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

Noraboa tanto a gañadores como organizadores.
Lástima que fóramos tan pouca xente porque do que se trataba era de colaborar coa causa.
Eu particularmente só din unha volta xa que só son unha aficcionada que está empezando ainda que espero o próximo ano poder facer a carreira completa Guiño

Rubiodepadrón , en parte eres o culpable de meterme o gusanillo de este deporte, que o sepas Angel e temos que darlle as grazas ás animadoras da familia que unha vez máis non faltaron Aplauso

Pasámolo en grande!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5773 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 13:11
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

LUISAF escribió:
Hola,
en realidade a xente non se presentou na entrega de premios, porque alguén da organización dixo, nun principio, que iba ser no Centro Social, había xente esperando alí.

JOder q rabia, y nosotros buscando por todas partes..... ya me extrañaba a mi q no se quedara nadie.... yo me fui a duchar y pregunté y me dijeron que se hacía en el Pabellón do Souto. La verdad yo creo q por muy solidaria q sea hay cosas que deben mejorarse, como hacer un pequeño reglamento por simple q sea que anuncie si va a haber premios por categorías, si sólo a los 3 primeros, duchas, hora y lugar de entrega de premios, etc, sino luego todo el mundo anda preguntando y da mala imagen. Ya se que el objetivo era simplemente acudir para ayudar con la causa, pero eso no quita que tenga que verse una buena organización para que la gente esté informada y sepa organizarse sin esa incertidumbre, dicho esto con las mejores intenciones.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1674 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 20:40
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

Amijo Lestrove, xa te vexo revisando a clasificacion Enfadado Enfadado Enfadado . Haber desde cando eu me chamo Sonia Avergoñado Avergoñado !!!!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 21:03
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

koala36 escribió:
Amijo Lestrove, xa te vexo revisando a clasificacion Enfadado Enfadado Enfadado . Haber desde cando eu me chamo Sonia Avergoñado Avergoñado !!!!!!!

Tes media hora para reclamar despois de publicar os resultados.E ves reclamando unha semana despois?.No se admite la protesta!!! Satisfecho
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1674 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 21:08
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

lestrove escribió:
koala36 escribió:
Amijo Lestrove, xa te vexo revisando a clasificacion Enfadado Enfadado Enfadado . Haber desde cando eu me chamo Sonia Avergoñado Avergoñado !!!!!!!

Tes media hora para reclamar despois de publicar os resultados.E ves reclamando unha semana despois?.No se admite la protesta!!! Satisfecho

Desjrasiadooooooo, se debiches escribir os resultados nunha pedra con martillo e punteiro que che levou mais de 3 horas publicalos Ríndose Ríndose
superavoa

Novo foreiro
Novo foreiro
12/03/13
3 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 22:16
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

Alguen me pode dicir onde están os resultados??? Pq na paxina emesports nn aparecen x ningún lado..e xa hai case unha semana da carreira..:-(
Moito teñen q aprender de Championchip..con todos os respetos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 22:34
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

superavoa escribió:
Alguen me pode dicir onde están os resultados??? Pq na paxina emesports nn aparecen x ningún lado..e xa hai case unha semana da carreira..:-(
Moito teñen q aprender de Championchip..con todos os respetos.

Aquí tes os resultados.En primeira linea e todo. Guiño
www.correrengalicia.org/
Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 22:35
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

superavoa escribió:
Alguen me pode dicir onde están os resultados??? Pq na paxina emesports nn aparecen x ningún lado..e xa hai case unha semana da carreira..:-(
Moito teñen q aprender de Championchip..con todos os respetos.
Pois directamente na portada de CorrerenGalicia. Xusto arriba de todo. Sorriso
Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 22:36
Asunto: Re: II Carreira Solidaria CONTRA O CANCRO,Padrón

superavoa escribió:
Alguen me pode dicir onde están os resultados??? Pq na paxina emesports nn aparecen x ningún lado..e xa hai case unha semana da carreira..:-(
Moito teñen q aprender de Championchip..con todos os respetos.
Pois directamente na portada de CorrerenGalicia. Xusto arriba de todo. Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos