ElDom escribió: |
Hola, Lo tuyo es vicio Todavía no fuiste a Valencia y ya estás pensando en el siguiente... Un saludo. |
mascalzzone escribió: |
hay que ir planificando con tiempo para luego tener donde elegir, y si se puede aprovechar algún puente para hacer algo de turismo y tener a la parienta contenta, no queda otra |
ElDom escribió: | ||
Hola,
Ahí está la verdadera razón Hoy me crucé con alguien que fue el año pasado a Hamburgo. Si coincidimos con él te digo quién es, ahora no recuerdo el nombre. Un saludo. |
Mincha escribió: |
Eu penso ir este ano tamén. En principio é probable que vaiamos varios compañeiros de adestramento en Salvaterra do equipo Seguros Bilbao-Moldes. Está considerado dos fortes de Europa e na elite hai moi boas marcas entre as que están varias de 2h 07m de Julio Rey |
OSCAROURENSE escribió: | ||
enlace? vuelos? hotel? que me cuentas .... que igual me animoy celebro mi aniversario de boda |
Mincha escribió: | ||||
Oscar, polo de agora só vin vós por riba e saen bastante ben de prezo e o aloxamento si vamos varios amigos podemos buscar aparthotel ou alugar un apartamento por días. Ya te irei contando. |
Mincha escribió: |
Vaia mestura de linguas fixen, Oh my God !!! |
OSCAROURENSE escribió: |
eso foi o que pareceu NOn sei si rynair voa dende Oporto... outra ocpion ... Munich + carro ? o maraton ten boa pinta pero a conexion.... Boa conexion ten ese mesmo dia Ginebra (non a do gin tonic... a de Suiza) pero o maraton e pequeno.. 1000 pax |