CesGti escribió: | ||
e eu aparcando donde Jesucristo perdeu a sapatilla en linea amarilla porque non habia onde meter nada. ![]() ![]() ![]() |
mariano escribió: |
Boas. 1º dar a miña noraboa a Robertas , Uxío e Víctor Xosé - Águeda, Cristina e Marga na categoría absoluta ,así como a todos os vencedores das distintas categorías de menores. CesGti- no regulamento había enlace co plano do percorrido, marcados os puntos de interés, saida-meta, duchas-gardarroupa e aparcadoiros. Koala36- Marcar os KM, a verdá nin se falou, po ano terase en conta. Valizado- como en tantas outras carreiras, non debería ser necesaria tanta valla se os corredores respetasen o percorrido, os que vamos cada fin de semana as distintas competicións sabémolo ben, sempre hai algún espabilado. dponte- en Cambados tamén son 3 voltas Pena da climatoloxía, aguntou media mañán, pero creo que vin a xente bastante contenta, as críticas constructivas serán ben recividas. Espero disfrutárades da carreira e po ano volver(po ano tamén corro eu) Gracias a todos por participar |
jorxab escribió: |
buenas tardes, lo primero es lo primero y felicitar a la organización de esta carrera, un 9 a la organización, y no se llevan el diez por: DONDE ESTABAN LAS DUCHAS EN EL PABELLÓN ???................una e inundada......!!! un buen día para correr.........enhorabuena a todos. |