Foros ›
Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 9:22
Asunto: ¿Pájara...?

Moi boas a todos e noraboa polos resultados da Vig-Bay.
A mín pasoume unha cousa que nunca me ocurrira noutra carreira, non me ian as pernas, de peito ia ben, pero era como si non tivera forzas. Paseino fatal estiven a punto de abandoar un montón de veces, pero saquei forzas para rematar, desfeito pero fíxeno. ¿Pasouvos algunha vez esto a algún de vós?¿foi unha pájara?
nueveconseis

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/07
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 10:47
Asunto: Algo parecido

Me ha pasado algo parecido, pero en mi caso las causas con muy claras (lo he expuesto en el foro de lesiones) la noche anterior me acosté a las 5 de la mañana, después de cenar, beber vino, tomar 2 copas, bailar y dormir solamente 3 horas. Una cena de empresa que pensé solamente duraría un par de horas y sin alcohol. Me vi sobrado y las pague.

En carrera a partir del kilómetro 7 las piernas eran de piedra; cada zancada era una tortura y lo kilómetros se rehicieron eternos. En el 12 pensé en retirarme pero, como pude, llegue a la meta, sufriendo, con dolores musculares, hasta el gemelo de la pierna izquierda se desplazó.
Ha sido una NEGLIGENCIA por mi parte. Mi intensión era hacer un crono de 1:25 y al final he realizado 1:29. No es la marca lo que me enfada, es mi actitud equivocada, el no disfrutar de la carrera y pasarlo verdaderamente mal.
Espero recuperarme esta semana (voy al fisio) el domingo corro el maratón de Madrid,
En fin amigo, suerte para la próxima.
Y que nadie cometa la torpeza que yo cometí.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 11:26
Asunto:

Nueveconseis, sabe as causas, non era moi difícil, pero ti amigo barbanzon, posiblemente nunca as saibas, son cousas que pasan, o corpo non estaba para ir como o fai normalmente e punto, por moitas voltas que lle des a cabeza, non vas atopar explicación.
Eu debo recoñecer que tamén me ten pasado e o peor é que máis do que eu quisera, a mente quer pero o corpo non sube, a miña muller o acepta con resignación. Guiño
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 11:46
Asunto:

Tes razón amigo castinheiras nunca ei saber as causas, podo supoñelas, pasei unha semana bastante estresado por temas familiares e ata o venres non tiven craro que ia ir a carreira...
A verdade é que estou bastante desilusionado, tiña moitas esperanzas en millorar o meu tempo ou ao menos desfrutar da carreira (porque é unha carreira na que penso que se pode desfrutar) ... e nin nunha cousa nen outra... Mal, rematadamente mal...
Moitas grazas polos ánimos nueveconseis
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 14:12
Asunto:

Pájaras hasta la fecha 3:
El otro dia en O Pino
Y dos en el Maraton de Toral de los Vados.Una de ellas fué terrible,pensé que me moría.La famosa pájara me sobrevino en el Km. 28,y fué tal el hundimiento,que las piernas se me batian una con otra,y la cabeza se me iba,no sabia ni donde pisaba ni por donde andaba.Y veo como todos me empiezan a adelantar con pasmosa facilidad.
Fuí asi,arrastro,hasta el Km 35.Fue entonces cuando el presi,viendo el panorama que habia,me dió una bebida que sabia a jarabe.Hoye,radical,quieres saber que me volví a recuperar al 100 %.Acabé esos ultimos 7 Kms. como una moto.
Por cierto la bebida que me habia suministrado el mister....era Red Bull Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 19:23
Asunto:

yo , hasta la fecha 3 veces tuve la visita del hombre del mazo (como dice perico delgado) , las tres en bici (2 en mtb 1 en carretera) , la sensación es de sentirte como un cuerpo sin alma, no se si me explico..., a mi la primera que me dió incluso bajando no aguantaba del manillar y se me cerraban los ojos como si fuese a quedar dormido. la última en bici de carretera me trajo un colega a remolque (literalmente) durante más de 20 kms. con cada pajara que te da aprendes a comprender las señales que tu cuerpo te envia y a no descuidar la alimentación y la hidratación . yo cuando el paladar lo noto agrio y algo reseco me empiezo a mosquear.

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 20:38
Asunto: pajaras

lestrove estas equivocado,a bebida q che dou o presi foi no baixo miño,o ano q eu debutei en maraton
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 21:05
Asunto: Re: pajaras

keniatablanco escribió:
lestrove estas equivocado,a bebida q che dou o presi foi no baixo miño,o ano q eu debutei en maraton

Tes toda a razon do mundo Keniatablanco,foi no Maraton do Baixo Miño.
Polo tanto rectifico, Avergoñado esa pájara descomunal,foi no Maraton do Baixo Miño. Confuso
Gracias Keniatablanco.!! Estas en todo !! Sorriso
ps82

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/04/07
0 Carreiras
165 Mensaxes
Lisboa
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 21:07
Asunto:

coincido con fojeteiro, todas las pájaras que tuve fueron en bicicleta. De salir sin bebida ni comida y andar más de 2 horas seguidas a buen ritmo (en recorridos de 70 a 110 kilómetros)
HURACAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/06
0 Carreiras
71 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 22:50
Asunto:

Barbanzon bienvenido al mundo del running!!!
Hasta que no te pillas una buena pájara no eres corredor!!!
Esto no lo incluísteis en vuestras listas eh!! Moi feliz Moi feliz
Como dicen los compaeros las causas pueden ser muchas, debes irte conociendo, conocer a tu cuerpo y saber por que a veces no responde.
Ánimo que todos hemos pasado por eso!!Y enhorabuena por haber terminado porque cuando te pasa algo así lo más fácil es abandonar
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 11:52
Asunto:

Moitas grazas pola benvida HURACAN Disimulando Ríndose Ríndose
A verdade é que nunca me pasara nada igual, estou dándolle voltas ao asunto, e estou a pensar se podería ser sobreentrenamento, que opinades ¿podería ser sobreentrenamento?... Disimulando E que estiven de vacacións en semana santa, e moitas veces en vacacións traballas todavía mais, e ainda por enrriba tratas de aproveitar para adestrar tamén mais... Abraiado Polo que non sei si me pasaría un pouco... Chorando
Saudos
CEA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/06
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vila de Cruces
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 19:43
Asunto:

A verdade e q as veces penso q no teu caso o estado animico, o traballo, etc penso que tamen afectan algo, eu levo tamen dende este luns q non podo coa alma e vai haber que recaer no Pharmathon Complex, xq estou q non me movo, aparte con tanto cambio de tempo e tanta leria, estes dias de atras un calor veraniago, agora auga e frio outra vez, penso que todo isto para entrenar e un crimen, non sei q opinara a xente q esta mais profesionalizada no tema, pero a min matame vivo, animo meu, e veras como a pajara non e nada, saudos
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 15:04
Asunto:

Buf, cuantísimas pájaras he pillado... Disimulando y las que me quedan... Abraiado

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos