Foros ›
I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 18:04
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

www.championchipnorte....045000%20M

Los 20 primeros de la clasi final fueron los que pudieron pasar antes de la crecida.

Y en LaVoz le dan la vuelta a la tortilla:


www.lavozdegalicia.es/...343798.htm

Damores: te aseguro no exagero.pregunta a Santalla por ejemplo( un tío con màs de 300 trail en las piernas y una dilatada experiencia).por mi parte cuestión aclarada
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 18:09
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

xabi_callosraba escribió:
http://www.championchipnorte.com/resultados-externos/tiempos/id/488?c=PROBA%20ABSOLUTA.%20DISTANCIA:%2045000%20M

Los 20 primeros de la clasi final fueron los que pudieron pasar antes de la crecida.

Y en LaVoz le dan la vuelta a la tortilla:


www.lavozdegalicia.es/...343798.htm

Damores: te aseguro no exagero.pregunta a Santalla por ejemplo( un tío con màs de 300 trail en las piernas y una dilatada experiencia).por mi parte cuestión aclarada

entendido tío... Guiño

Correr, correr y correr......
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 18:20
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

A verdade e que foi un día moi duro.
Eu teño que decir que non pasei medo, sí e verdade que cando pasei os ríos eu había cordas e moita moita xente da organización axudando.

O que podamos contar da proba vaise quedar corto...da cantidade de agua e kms que fiixemos case por ríos.

Un espectáculo¡¡
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 18:26
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

espectacular...solo faltaron un par de cordas en sendos pasos de rio..polo demais increíble....teñen fallos come teriamos todos..isto non e una maratón en Alicante..e una carreira por montaña...de que vos sorprendedes?..EU NON PASEI PELIGRO EN NINGUN MOMENTO
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 18:37
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

Enhorabuena a todos
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 20:11
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

bernardo.coruxo escribió:
espectacular...solo faltaron un par de cordas en sendos pasos de rio..polo demais increíble....teñen fallos come teriamos todos..isto non e una maratón en Alicante..e una carreira por montaña...de que vos sorprendedes?..EU NON PASEI PELIGRO EN NINGUN MOMENTO

Eres un macho macho men jijiji

Con que no habia agua??? Me acordé de ti y la madre del topo toda la carrera juju

Eso si....si lo ocurrido hoy pasase en una prueba Gmt alguno andaría con el cuchillo...

Ay esos plumeros....huhu
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 20:26
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

Voy a ser el primero en felicitar a la organizacion, primero por el recorrido tan espectacular que diseñaron y segundo por los medios y personal que dispusieron para nuestra seguridad, como dijo el colega BERNARDO, yo tampoco pase miedo en ningun momento, tenia la sensacion de que si me pasaba algo iba a tener un quad a mi lado en menos de 5 min.

No estoy de acuerdo en que no se pueda celebrar una prueba de estas caracteristicas en nuestra tierra en Noviembre, las condiciones de hoy eran las peores para correr, y llegamos todos sanos a meta.

Mi enhorabuena a todos los que terminamos la carrera y nos vemos en la proxima!!
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 20:50
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

MAKIAVELO escribió:
Voy a ser el primero en felicitar a la organizacion, primero por el recorrido tan espectacular que diseñaron y segundo por los medios y personal que dispusieron para nuestra seguridad, como dijo el colega BERNARDO, yo tampoco pase miedo en ningun momento, tenia la sensacion de que si me pasaba algo iba a tener un quad a mi lado en menos de 5 min.

No estoy de acuerdo en que no se pueda celebrar una prueba de estas caracteristicas en nuestra tierra en Noviembre, las condiciones de hoy eran las peores para correr, y llegamos todos sanos a meta.

Mi enhorabuena a todos los que terminamos la carrera y nos vemos en la proxima!!
que ganas tengo de conocerte fenómeno...de acuerdo en todo con lo que dices
DDV77

Novo foreiro
Novo foreiro
15/02/06
25 Carreiras
11 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 21:20
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

MAKIAVELO escribió:
Voy a ser el primero en felicitar a la organizacion, primero por el recorrido tan espectacular que diseñaron y segundo por los medios y personal que dispusieron para nuestra seguridad, como dijo el colega BERNARDO, yo tampoco pase miedo en ningun momento, tenia la sensacion de que si me pasaba algo iba a tener un quad a mi lado en menos de 5 min.

No estoy de acuerdo en que no se pueda celebrar una prueba de estas caracteristicas en nuestra tierra en Noviembre, las condiciones de hoy eran las peores para correr, y llegamos todos sanos a meta.

Mi enhorabuena a todos los que terminamos la carrera y nos vemos en la proxima!!
+1
... y para el próximo año seguro que no van a faltar esas cuerdas, con lo que todo todo será perfecto Moi feliz .
Tambien me gustaría ageradecer al voluntario que vino en el quad con la cuerda, y que se la jugó con chapuzón incluido Abraiado , suerte que no le pasó nada.
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 21:47
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

xabi_callosraba escribió:
bernardo.coruxo escribió:
espectacular...solo faltaron un par de cordas en sendos pasos de rio..polo demais increíble....teñen fallos come teriamos todos..isto non e una maratón en Alicante..e una carreira por montaña...de que vos sorprendedes?..EU NON PASEI PELIGRO EN NINGUN MOMENTO

Eres un macho macho men jijiji

Con que no habia agua??? Me acordé de ti y la madre del topo toda la carrera juju

Eso si....si lo ocurrido hoy pasase en una prueba Gmt alguno andaría con el cuchillo...

Ay esos plumeros....huhu
eu dixen que para min toda auga era pouca...non que había pouca auga
jotam

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/11
60 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 22:03
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

Boas noites:

Gracias Mclego po los ánimos

Saúdos os componentes do Coutadas Team, son uns fenómenos.

Saúdos a Javier, Ángel e a Lucas co que compartin os últimos 20 km.

Gustóume a carreira, topei moitos obstáculos (auga, vento, choiva, sendeiros rotos e ríos con moita auga) e disfrutéinos moito

Eu non pasei medo, góstame o monte e se me topo cun obstáculo busco outra saida.

Saudos e ata outra.
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 22:12
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

jotam escribió:
Boas noites:

Gracias Mclego po los ánimos

Saúdos os componentes do Coutadas Team, son uns fenómenos.

Saúdos a Javier, Ángel e a Lucas co que compartin os últimos 20 km.

Gustóume a carreira, topei moitos obstáculos (auga, vento, choiva, sendeiros rotos e ríos con moita auga) e disfrutéinos moito

Eu non pasei medo, góstame o monte e se me topo cun obstáculo busco outra saida.

Saudos e ata outra.
ti si que eres un monstruo...esas galletas
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1029 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 22:25
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

Eu disfruteí coma un enano. Quizaís sone raro pero pa mín esto é o monte e disfruto del e das suas condicións (tempo, trazado,....) porque eu non vou a acabalo canto antes, vou a disfrutar del....esa é a miña filosofía dende que empeceí nesto faí só un ano.
Pareceme mentira que a xente que ama o monte e a natureza se queixe da auga, da calor, do frio. E logo que é o monte. A min levoume 6 horas (son do montón), pero que 6 horas!!!!
Ollo, non digo que a organización fose de 10 pero en cantas carreiras vedes tantos quads e todo terrenos, se o de hoxe pasa en moitas outras carreiras seguron que nin cordas nin na, se supende e punto.
Un saudo a todos os que acabaron e os que o intentaron.
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 23:35
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

Lo que dice Xabi es así. Los primeros del todo no tuvieron problema, pero en el grupo que iría él ya fue cuando la crecida se hizo peligrosa y de eso no hizo previsión la organización. Actuaron con rapidez (no para los que les tocó estar esperando allí que sería un mundo) dentro de la falta de previsión y aún con esas cuerdas, aunque yo no tuve problemas, alguno que estaba ayudando en esos pasos me comentaron los sustos que algunos llevaron cuando casi se los lleva la corriente. Si que es cierto que los quad te los encontrabas seguido y en muchos puntos. Bueno, aún con todo disfruté como un enano y pienso que esto lo tendrán en cuenta si repiten para el año próximo.
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 9:39
Asunto: Re: I Trail Trans Serra da Groba (2/11/2013)

bernardo.coruxo escribió:
MAKIAVELO escribió:
Voy a ser el primero en felicitar a la organizacion, primero por el recorrido tan espectacular que diseñaron y segundo por los medios y personal que dispusieron para nuestra seguridad, como dijo el colega BERNARDO, yo tampoco pase miedo en ningun momento, tenia la sensacion de que si me pasaba algo iba a tener un quad a mi lado en menos de 5 min.

No estoy de acuerdo en que no se pueda celebrar una prueba de estas caracteristicas en nuestra tierra en Noviembre, las condiciones de hoy eran las peores para correr, y llegamos todos sanos a meta.

Mi enhorabuena a todos los que terminamos la carrera y nos vemos en la proxima!!
que ganas tengo de conocerte fenómeno...de acuerdo en todo con lo que dices

Ya me conoces, te salude en los vestuarios de Serra d'arga al terminar la carrera y ayer en la primera subida.

Nos vemos en Barcelos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos