Foros ›
Autor
Mensaxe
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Abr 2007, 1:42
Asunto:

buff... pois eu, a falta de 9 días para a gran cita, teño sensacións moi dispares... a según o día, e mesmo a según o momento do día...
teño ratos de pensar que o simple feito de correr 42 kms. seguidos é unha loucura (e iso que non é a miña primeira vez...), que aínda é máis loucura tentar atacar as 3 horas, que algo vai sair mal... Confuso
pero tamén teño momentos (os máis, afortunadamente...) nos que me sinto moi optimista, moi forte, moi seguro de min mesmo... sobre todo cando remato de adestrar... Sorriso
o certo é que creo que fixen unha moi boa planificación, sempre en progresión desde febreiro, sen lesións (toco madeira... Disimulando ), sen malas rachas que me impedisen adestrar como eu quixera, con moi pouquiños días malos... penso que é a maratón que mellor levo preparada de todas as que levo feito, e iso fai que teña xa moitas ansias de que chegue o gran día... Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
os meus obxectivos, por orde de importancia son...
1º. disfrutar correndo... iso, por enriba de todo, que xa bastante "perras" as pasa un adestrando durante 3 meses, con chuvia, frío, calor, desánimo... lembrade que o máis duro da maratón é preparala día a día, moito máis que correla... e iso tennos que animar moito a todos... o peor xa está feito!!! Razz
2º. rematar... aínda que aspire a algo máis, téñolle o suficiente respeto á distancia como para ser cauto e saber que este ten que ser o seguinte en orde de importancia, pois non facelo, polo motivo que sexa, suporía unha gran desilusión. Chorando
3º. atacar as 3 hs. ... polo que dixen antes de que nunca me vira tan fino nin tan confiado na semana previa a unha maratón, e porque penso que as teño nas pernas... e iso hai que tentar aproveitalo, non? Teño claro que tampouco me vou obsesionar, que non me vai quitar o sono non facer marca na que din ser a maratón en ruta máis dura de España, e que calquera problema, por pequeno e/ou inesperado que sexa, pode dar ao traste con todo... pero quero intentalo... se sae, guay, e se non, pois non pasa nada, outra vez será... Frecha

hoxe (bueno, onte xa...) tocou a última sesión de series (8 x milla, con rec de 2'), mañá descanso, e o domingo Vig-bay, que será a miña última rodaxe longa...

saúdos e ánimos a todos... en especial a maroliña... xa verás como cando vexas a 15000 almas en Recoletos che volven as ganas de correr...

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1484 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Abr 2007, 13:53
Asunto:

Me alegro Yosi, que tus sensaciones sean tal como tú las cuentas. Que hayas llevado una preparación "perfecta" (a pesar de tu insultante juventud en este caso la veteranía es un grado).

Y un 10 por tu sinceridad, crees que vales menos de 3 horas y lo dices sin ningún tipo de tapujos, yo por ejemplo creo "valer" menos de 3 horas 30' pero el cagonzo del que habla Tete hace que me conforme con acabar y ello seguramente me lleve a fracasar.

Lo que si tengo claro que preparar el maratón es lo duro de esta prueba, porque en mi caso desde diciembre, después de Lugo, hace que no disfrute de este mi deporte y que la válvula de escape que significa para mi correr, se haya cerrado y no me deja disfrutar, así que sólo quiero que pase el 22 de abril, poder superar la muralla, que el tío del mazo no mire para mi y recuperarme bien y decir ya he corrido un maratón, y ahora a disfrutar corriendo, aunque haya otros maratones, otras carreras espero recuperar la alegría por este deporte que además hizo toparme con personas que merecen muy mucho la pena.

Saludos y a falta de 7 días para coger el avión, ya me empiezan los nervios.

Gente con experiencia en Madrid. ¿dónde podemos quedar para la foto y hora?

Sino me fallan las cuentas y las fuerzas me quedan 4 entrenos para el día D,

Domingo: 12-14 kilómetros, empezando a 5'50" y acagando por debajo de 5'.

Martes: 8 kilómetros de los míos (es decir entre 5' 45" y 6') Avergoñado

Miércoles tarde o jueves a mediodía: 15' Trote + 5*1000 (a 5') + 10' de trote.

Jueves: MASAJE

Sábado: 20' suavísimos

Domingo: TODOS LOS PALETOS FUERA DE MADRID.

Saludos y Suerte

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Abr 2007, 22:52
Asunto:

FEMA, yo tambiém estoy a----nado pero tanto tanto Ríndose Ríndose

Domingo: 12-14 kilómetros, empezando a 5'50" y acagando por debajo de 5'.

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
spanjaard

Novo foreiro
Novo foreiro
15/03/07
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 15:54
Asunto:

Por cierto, si alguno/a quiere rondar las 4 horas y pico y además tomarse unas cañas, un par de sonados haremos las consiguientes paradas técnicas. Total, tenemos las calles cortadas para nosotros... Disimulando

kms y cervecita Razz
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 16:54
Asunto:

No es mala idea.... :lol: Ríndose Ríndose

Pero sera tan dificil vernos, pese a todo nosotros iremos personalizados, Ríndose Ríndose Ríndose , Todos de CorrerenGalicia...

Salud y Kilometros
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 20:23
Asunto:

spanjaard escribió:
Por cierto, si alguno/a quiere rondar las 4 horas y pico y además tomarse unas cañas, un par de sonados haremos las consiguientes paradas técnicas. Total, tenemos las calles cortadas para nosotros... Disimulando

kms y cervecita Razz

Ríndose Ríndose Ríndose

Pues ya podéis informarnos de las paraditas; así, si algun@ de nosotros necesita apearse y repostar ya sabe donde parar. Disimulando Ríndose Ríndose

Sois increibles!!!!! Guiño
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 21:30
Asunto:

Tendré que comentarle al atleta gastrónomo esa idea de correr un maratón haciendo paradas técnicas.

En el Km 10 una cañita y unos huevos estrellados en "Lucio"

En el km 20, un chuletón en el Asador Donostiarra acompañado de un Rioja

En el 30, unos Callos a la Madrileña en La Broche

Y por último, en el 40, un surtido de postres en Zalacain
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 22:30
Asunto:

maloquesoy escribió:
Tendré que comentarle al atleta gastrónomo esa idea de correr un maratón haciendo paradas técnicas.

En el Km 10 una cañita y unos huevos estrellados en "Lucio"

En el km 20, un chuletón en el Asador Donostiarra acompañado de un Rioja

En el 30, unos Callos a la Madrileña en La Broche

Y por último, en el 40, un surtido de postres en Zalacain

E na seguinte parada estoupar de prazer (con "zeta" a propósito)...
Royorbison

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:16
Asunto:

Estamos en la última semana, y hay que aprovechar para tomarse un descanso y mentalizarse de que vamos a ser capaces.
Ánimo.
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 9:15
Asunto:

LA VOZ

NASA
Primera maratón en el espacio

Williams recorrió los 42 km en 4 horas y 24 minutos.

SERÁ NUESTRO PROXIMO OBJETIVO?????

Ya lo dicen...........de Madrid al cielo
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 11:48
Asunto:

Impresionante lo de la astronauta, hay que tener más que valor para hacer un maratón en una cinta.... Abraiado Abraiado y ganas...

Yo esta semana haré muy poquito, pensaba un par de horas dos días, pero me aconsejaron hacer media hora tres días o cuatro y parece que esta última opción me gusta más, por lo que tiene de desestresante.... Así que hoy media hora, que con el día que hace apetece un montón Moi feliz Molón

Ánimos a todos y FUERA NERVIOS que allá vamos.....!!!!! Disimulando Ríndose Ríndose
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 13:05
Asunto:

Envidia me dáis Chorando máquinas

Solo los genios somos modestos.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 13:50
Asunto:

Bueno, pues ya esta chupao.....

Descansad bien esta semana, no malgartar ni una gota de energia, los entrenamientos de calidad para esta semana solo para la elite...

Todo aerobico y 45'... disfrutando, navegando en pensamientos, obserbando los colores que nos rodean, estimulando los sentidos... sonriendo y esperando que pase la semana para que el domingo lleguemos con ansia de correr y disfrutar de una hermosa mañana entre gente como nosotros:.... locos.... chalados.... llenos de ilusion.

Mientras que ustedes corriais en la vig-bay, Isa y yo nos pegamos el ultimo entreno de calidad y ritmo... 19 km entre 4:20 y 4:30, acabamos con una sensacion de fuerza y buen entreno que nos lleno de moral para el domingo, pero mas todavia para nuestro objetivo del 20 de mayo.

El Mapoma sera un entreno largo con ustedes, yo he comprado hoy una funda para llevar la camara de fotos durante la carrera, osea que pienso hacer un reportaje al mas estilo buen amigo Kandpalleiro, no sera tan bueno como los de el, pero tendra su esencia. Que se prepare el Giga de tarjeta Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo .

La verdad es que durante todo este tiempo entrenando y mas llegando con estas sensaciones me da una pena no darle zapatilla al Mapoma, estoy convencido que puede caer en 3h15'... y mira que no deja de atormentarme la cabeciña.... Pero NO, hay que ser realista y disfrutar del Mapoma.... sufrir 2 maratones a ritmo de marca en menos de un mes me dejaria tocado para el resto del año, eso lo se, por lo que.... este sera disfrutar....

Ayer 55' de entreno suave por paraisos verdes.... susurrando con los pajaros con Troylo de compañero.

Hoy parecido y despues un masaje....

Y el Sabado a la mañana el ultimo entreno...30'

Nos vemos el sabado a la noche los que pernoctemos en el Salamanca... llegaremos sobre las 23:30, y queremos un buen recibimiento.... A los que no pernocten alli, nos vemos el domingo bien tempranito.

Y nada amig@s.... descansad bien esta semana....

Salud y Kilometros
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 14:40
Asunto:

Non queda nada. Eu onte masaxe tirando a suave nas pernas,non deixei fozar moito a Rosa , a miña masaxista. Como non puido moito nas pernas, pois tiven masaxe no resto de corpo. Bueno no resto do corpo teño sempre, pero onte especialmente, xúrovos que me masaxeou ata a noz...
Hoxe ,mañán e pasado trote suaviño,suaviño e listo.
Descansade moito,bebede moito,comede hidratos moitos (sen pasarse, para non gañar kilos, aínda que miña nai di que debía gañar algún) e ante todo moito calma. Poden asaltarnos moitas dúbidas esta semana, non fagamos locuras. Estamos sobradamente preparados para superar este reto e moitos máis. O que nos doía vai deixar de doer(como en moitos casos demostrou a Vig-Bay) e o domingo estaremos en Madrid coma rosas.
Ánimo
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 14:41
Asunto:

Non queda nada. Eu onte masaxe tirando a suave nas pernas,non deixei fozar moito a Rosa , a miña masaxista. Como non puido moito nas pernas, pois tiven masaxe no resto de corpo. Bueno no resto do corpo teño sempre, pero onte especialmente, xúrovos que me masaxeou ata a noz...
Hoxe ,mañán e pasado trote suaviño,suaviño e listo.
Descansade moito,bebede moito,comede hidratos moitos (sen pasarse, para non gañar kilos, aínda que miña nai di que debía gañar algún) e ante todo moito calma. Poden asaltarnos moitas dúbidas esta semana, non fagamos locuras. Estamos sobradamente preparados para superar este reto e moitos máis. O que nos doía vai deixar de doer(como en moitos casos demostrou a Vig-Bay) e o domingo estaremos en Madrid coma rosas.
Ánimo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos