Foros ›
VIG-BAY 2007 15 de abril de 2007
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3864 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 23:12
Asunto:

Parece ser que non son o único que non lle foron as cousas como esperaba, xa vexo que Bubela e Curro2000, tamén o pasastedes mal coma min.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 23:18
Asunto:

gallego escribió:
Entro para desear que no sea nada lo de Elena. Para dar las gracias a Makoki por recogerme el dorsal, a Aguita por traerme a Vigo, y felicitar a toda la familia de correr en galicia por el dia especial que pasamos aller. Como no agradecer a los dos sidreros, a las Supernenas por su labor incansable, y como no, a MarioeIsa, que en la distancia se que tambien colabora. La crónica la dejo para el Miercoles que ando bastante liado.

Muchas gracias Gallego, muchas gracias.

Nos vemos el Finde, un abrazo.

Salud y Kilometros
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 23:34
Asunto:

Sí Kurty. Yo aun no sé a qué pudo ser debido porque hice mejor marca en Ferrol (1:25:56) y lo considero más duro que la Vig-bay. Además, las condiciones climatológicas allí no fueron las mejores precisamente. La verdad es que tenía bastantes esperanzas puestas en mejorar mi marca aquí. No sé, el caso es que me sentía fuerte, fui bastante metódico los dias anteriores, iba administrando bien las fuerzas durante la carrera y, sin embargo, pasar de la bajada al llano cayó como una losa sobre mí. Tampoco considero que el calor y el viento fueran tan determinantes en esta ocasión. La brisa hasta me resultaba agradable. En fin, lo dicho, otra vez será..
SIN-CHAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
140 Mensaxes
Coiano
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2007, 23:35
Asunto:

Bueno ,pues hay va mi "ladrillito" resumido.
LLegada a Samil a las 10 ,me voy directamente a la zona de kedada y al llegar veo a Jm,Banderas con famyli,Keniatablanco y no recuerdo si habia alguien mas Avergoñado Avergoñado pero bueno al rato aquella fuente estaba rodeada de la marea azul.
Foto de rigor(nos miraba la gente con cara rara Abraiado Abraiado )y a calentar que no queda nada para la salida.Quedo con Charly para ir juntos y este me dice que si, va a mirar si ve a Marola,yo me quedo riendo con Mx TROMPETA(eres un monstruo) Ríndose Ríndose .
Total salida y todos a correr,no se si van delante o detras,cojo pronto el ritmo y no miro el reloj Confuso Confuso (preferia correr por sensaciones,osea si iba forzado aflojar y si veia que iba bien apretar un poco ya que esto era un rodaje para Madrid).
Tengo que decir que fui todo el camino bastante comodo,animando a alguna gente que iba caminando (lo raro es que no consegui ver ninguna camiseta azul de algun forero para unirme a el Pregunta Pregunta Pregunta )
En el puente de la Ramallosa(a tres km más o menos de meta) algunos
" Fans" me dicen que deje de tocarme los c****** y corra un poco Ríndose Ríndose Ríndose ,como son conocidos me rio y les digo que en Bayona inviten a algo Razz Razz (ni puñetero caso me hacen)
Estoy en la entrada de Bayona,me da un subidon Avergoñado Avergoñado y hago el ultimo km como un loco,(me acuerdo de los finales del CARMA con Makoki),cada vez que lo pienso me da la risa,porque diria la peña a la que pasaba(pero este fantasma a donde coño va ) Avergoñado Avergoñado Avergoñado ,al final 1,38,40 no se si esta bien o mal porque el objetivo es acabar en Madrid,pero eso si me lo pase "cañon"
Bueno duchita,e isotonicas con la "JEFA"en el restaurante esperando a que llegarais,no voy a nombrar a nadie porque seguro me olvidaria de alguien,solo deciros que sois todos LA OSTIA (los niños ya estan en cama ¿no?) Ríndose Ríndose
Un saludo para todos fenomenos/as Guiño Guiño

P.D. Supermorais siento lo ocurrido,que lo de Elena no sea nada y a ese (que la empujo) le llamo yo por el nombre,,,, JILIPOLLAS (PA ESO SOY SIN-CHAN) Guiño Guiño Guiño
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:00
Asunto: vig bay

supermorais,dille a elena q se recupere pronto e dalle o meu apoio.
agora unha pregunta,elena saiu no grupo de adiante? digo eso por q na saida a esquerda de donde sain eu caeu unha persoa e detras ia un tipo cunha camiseta dun equipo portugues,o unico q vin e q parece q alguns pisaron@.si era ela sinto eu estaba moi alonxado dela e si paro igual me pasan a min por encima,o q si sei e q o de esa caida si era elena,o portugues q eu vin detras si o vexo outra vez recoñeceriao.calquera cousa non dubides en contactar conmigo,saudos e q o de elena solo sea un susto
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:07
Asunto:

Polo de agora aínda non colgo crónica... só fotos na páxina compartida de Yahoo (xa sabedes... cos PASTELALRUHM en tres posturas "distintas" Guiño Guiño )

Só decir que hai que ser animal Demo Demo Demo :evil: Demo Demo para facer o que fixo quen tirou a Elena e nen sequera parar... ¡¡¡ogallá non pase dos rabuños en pernas e brazos!!!. ¡¡¡Super sorte e que todo quede nun susto sen maiores consecuencias!!!

Como sexa algo máis, matalo era pouco... os que saben de qué falo estarán de acordo. Bueno, matalo é unha forma de falar... que eu non aprobo a pena de morte ¿eh? Chorando Chorando

En calquera caso comentar que non costa nada ter algo de coidado (con un mesmo e con outros). Houbo un corredor que tropezou cun cono en Samil e alí o deixou no medio e medio, para que calquera tropezara con él e caéra (poño por caso) e víu outro por detrás e parou a colocalo ben outra vez para evitar posibles accidentes de máis corredores... penso que non é tan complicado "perder" un segundo... supoño que non lle levaría máis tempo. Quen dí esa actitude dí outra calquera para axudar ós demais, como por exemplo pechar as botellas de auga ó tiralas, ou non deixar as botellas polo medio e medio... poden provocar esguinces, tropezóns, esbaróns... accidentes que en condicións normais (camiñando) non pasan a maiores pero que, no noso caso, poden estropearlle a calquera a carreira ou incluso a tempada de carreiras... UN POUQUIÃ?O DE EDUCACIÃ?N NON SOBRABA Guiño Guiño Molón Molón

Por certo, se na media maratón de Ferrol se comentou que tiña menos distancia que ésta comentar que o Forerunner marcoume máis de 21075 m. (exactamente 21 400m... pero habería que desconar os case 100 que aproximadamente me separaban da liña de saída). Coido que a alguén máis lle saían as medidas longas de máis ¿era a tí tette? ¿cánto che daba? Pregunta Pregunta

Última edición por banderas o Mar, 17 Abr 2007, 0:12; editado 1 vez
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:08
Asunto:

El la foto del Faro de Vigo de hoy se ve, en la zona de la derecha(de la foto) a una persona en el suelo (parece que lleva el dorsal número 16). Si se trata de la mujer de Supermorais a lo mejor en esa foto se vislumbra algo. Un saludo!
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:09
Asunto:

ola a todo@s, a verdade é que por distintos motivos fai moitísimo tempo que non entro no foro, penso que dende finais de febreiro cando corrín a anterior media.
Si, ao final fun á Vig-Bay, por esto de non madrugar achegueime (eu so) a Pontevedra o sábado á tarde, quedei cun tío meu, e pasamos o tempo hidratándonos a base de cebada fermentada, xa se sabe que os cereais son o máis indicado.
O domingo quedamos cuns amigos de el para achegarnos a vigo, e aló marchamos todos en caravana, bastante cedo, sobre as 9:30. Para aproveitar o tempo tomamos un pouco o sol,saúdo a killoke e quedamos en que se alguén recibía algún premio sería para pagar a comida (foi unha mágoa!! estes africanos como corren. E tamen os centos de galegos que nos adiantaron jejeje!) e o primeiro en chegar, con premio ou sen el, paga as cañas.
pouco antes das 11, nos achegamos aos urinarios pra botar o que os trencillas chamamos o "pis do medo" Avergoñado

impresionante o ambiente, todo o mundo aplaudindo, eu quedome con eso.
A carreira fíxoseme entretida, porque era un percorrido que descoñecía, e sempre fun atopando xente con quen falar, teño un especial agradecemnto a todas as persoas que non so miran se non que tamén animan aos atletas, pode parecer unha parvada, pero...
Procurei ir de menos a máis, entre outras cousas porque antes de chegar á primeira costa notaba algo no estómago: FAME. Ríndose
Agradecín moito as esponxas, para min fixo moita calor, supoño que porque estou acostumado a adestrar á noite onde a única luz que ilumina a miña gran fronte jejeje! e a das farolas.
O momento máis complicado foi o da baixada á praia, era unha costa moi longa, e preferín baixar o ritmo, non quería cebarme porque todavía quedaba moito por andar. Fun sempre con boas sensacións nas pernas, así que no derradeiro quilómetro me vin con forzas para acelerar e conseguir facer unha marca de 1h30'45'', Molón Molón Impresionante, quizais algún día sexa capaz de ser sub 1h30', en fin que eso é o de menos, o millor foi pagar as cañas que estaban riquísimassssssss

Paseino de marabilla, dos foreiros só recoñecín a killoke (por certo só estiven eu, o meu irmao non puido, fíxome gracia que te confundiras Ríndose perdoa pola broma), seguro que me crucei con moitos de vos, pero entre que teño unha memoria malísima e se non levades a roupa de correrengalicia.org non distingo a ninguén Chorando

Alégrome moito Elyana que acabaras a media, ten moito mérito.

Espero ter máis tempo pra entrar no foro e ir a algunha carreira antes do verán.

P.D.: noraboa a todos os que participastedes e aos que non, a todos os deportistas, os que non o son que non se dean por aludidos ainda que correran
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:18
Asunto:

curro2000 escribió:
El la foto del Faro de Vigo de hoy se ve, en la zona de la derecha(de la foto) a una persona en el suelo (parece que lleva el dorsal número 16). Si se trata de la mujer de Supermorais a lo mejor en esa foto se vislumbra algo. Un saludo!

O dorsal de Elena era o 776... igual era ela Triste Triste Pregunta Pregunta
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:21
Asunto:

Enhorabuena a todos los que habeis disfrutado de esta carrera. Parece que hubo buen ambientillo ¿eh?. Ni menciono lo de Elena. A ver si el año que viene puedo estar con vosotros.
Ahora.... ¡QUE TIEMBLE MADRID¡ va el EQUIPO DE CORRERENGALICIA.
¡¡¡ A POR EL MAPOMA ¡¡¡
Estaremos pendientes de vosotros.
Un abrazo para tod@s
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:26
Asunto:

El periódico no lo tengo porque simplemente lo leí en el restaurante donde suelo ir a comer todos los dias, sinó escaneaba la foto. De todos modos mañana le pregunto al dueño, a ver si hay suertecilla.
Espero que no sea ella porque la aparatosidad de la caída es de echarse a temblar..
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 0:33
Asunto:

curro2000 escribió:
Espero que no sea ella porque la aparatosidad de la caída es de echarse a temblar..

Espero, obviamente, que quien haya sufrido la caída, independientemente de su identidad, no haya sufrido daños de importancia.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 2:30
Asunto: Re: vig bay

keniatablanco escribió:
amigo afiador foi un honor coñecerte,o de correr a tirons xa viches o tipo q ia con nos,e eu como non coñecia a ningen tiña q responder a todos,foi un grupo tolo si nos puxeramos de acordo todos seguro q baixavamos de 1h13,o ultimo cambio meu,sinto pero e q vin perigrar o de baixar de 1h14 e preferin arriesgar,sinto de verdade por q ti foches dos poucos q iamos nese grupo q deches algun relevo,si ves a vilagarcia e queres baixar de 1h13 ven conmigo q vou levar unha lebre de luxo q nunca falla,saudos e foi un honor coñecerte
ç
Felicidades Keniata, pero una pregunta: con tanta carrera te queda tiempo para la familia, trabajo y otras cosas importante en la vida o pasas el día pensando si hago 1:13 o 1:12 o 1:10?
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 2:35
Asunto:

curro2000 escribió:
Sí Kurty. Yo aun no sé a qué pudo ser debido porque hice mejor marca en Ferrol (1:25:56) y lo considero más duro que la Vig-bay. Además, las condiciones climatológicas allí no fueron las mejores precisamente. La verdad es que tenía bastantes esperanzas puestas en mejorar mi marca aquí. No sé, el caso es que me sentía fuerte, fui bastante metódico los dias anteriores, iba administrando bien las fuerzas durante la carrera y, sin embargo, pasar de la bajada al llano cayó como una losa sobre mí. Tampoco considero que el calor y el viento fueran tan determinantes en esta ocasión. La brisa hasta me resultaba agradable. En fin, lo dicho, otra vez será..
Pero un Ferrol la distancia estaba algo acortada,amigo. Saludos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 6:21
Asunto:

Estaba a lee-las crónicas cando atopei o que se foi escribindo sobre o Incidente que lle aconteceu a Elena Naveiro... Resultame tremendamente doloroso porque vai totalmente en contra da deportividade e do espiritu de compartir e disfrutar dos atletas populares e dos deportistas en xeral.

Agardo novas con ansiedade e prego por que os problemas queden en raspaduras e feridas... Moito reposo e vixilancia.

Unha aperta.

Edición: Efectivamente, a foto do faro é espectacular... mais o que cae leva o 16; esperemos que non fose nada.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos