veterano escribió: |
minimalismo es la misma sensación practicamente que correr descalzo. Pero ten cuidado, hay que ir poco a poco entrando en ese mundo |
tomatecolorado escribió: | ||
Ahhh, ok! Yo busco lo contrario, amortiguación. Corro con 2 pares de NIMBUS y unas NB 1080 así que ya te podrás imaginar por donde voy... peso 78kgs. |
XoseM escribió: | ||||
inov-8 eu coñecina por cousas de trail, e ten modelos que non son minimalistas como che din arriba. Na súa web www.inov-8.com/ pódense ver
pesas 78kg, pero.... son moitos ou poucos? máis ou menos dos que quererías pesar? dicirche que, como sinalan outros compañeiros arriba, para utilizar zapatillas minimalistas non fai falta correr a determinados ritmos e o peso non é ningún impedimento. Ou polo menos en maior medida que para correr ao xeito achaparrado. Nas ligazóns de arriba tes bastante información ao respecto, e en todos sitios está ben claro o de un período (meses) de adaptación, non esperar milagros en 15 días. |
tomatecolorado escribió: |
Pois busco que os meus músculos e articulaciones non sufran. Peso 78 kgs. e mido 1,80. Pensó que estoy no meu peso pero o que pasa é que levo correndo menos de 4 meses polo que están "débiles". Cando empecei a correr pedía consello de zapatillas e todo o mundo foi o que me dixo e de momento, perfecto! |
XoseM escribió: | ||
lástima non terche aconsellado outra cousa. Empezando de cero é máis doado aprender a correr ben. Nada, que che vaia ben durante moitos anos |