Torby escribió: |
Abro novo tema para inciar o contacto dos integrantes do equipo Os Correcamiños e intentar seguir competindo no Circuito 2013-2014. Onte fixemos unha nova fichase (espero que estedes de acordo) chamada enjapeneiva a cal presento o equipo, que a falta de novas fichaxes queda formado por: BaoEs Francesco Enjapeneiva Torby Polo tanto faltan dous novo compañeiros. Saúdos |
sonsuso escribió: |
Boas! Estaría encantado de poder aportar tódolos puntos que os estudos e o feito de vivir fóra de casa, sen transporte propio, me permitan. Estou en terceira división, sobre o posto 80. Levo varios anos no foro e estaría encantado de debutar este ano nalgún equipo. Se xa contades con alguén ou estades esperando por algún coñecido, non hai problema. Pero iso, se vos interesa, tedes aquí a alguén con moitas ganas de compartir km e puntos |
nandopr escribió: |
Hola, escribin no fio de Mercado de Fichajes que estou sen equipo este ano e gustariame formar parte de un, si vos interesa gustariame compartir con vos km e puntos para o equipo. Saudos... |