joselug escribió: |
É un pracer para min abrir un fío para presentar un novo equipo, con moita ilusión e con ganas de dar moita guerra. A todo filispín está formado por: -tomatecolorado -Andrés61 -dponte -crs23 -xoane -joselug A disfrutar da tempada de carreiras. Benvidos a todos!! |
Andrés61 escribió: |
Encantado de formar parte del equipo y de coincidir com mi "Maestro" joselug. Un aliciente más para salir a entrenar. Este Domingo yo también voy a Vigo. Siguiente en Vigo y los siguientes 2 MM (Villafarcía y Ferrol) Ahora ya no lucho por mi solo, igual hasta saco algo de la reserva y bajo marcas... |
dponte escribió: | ||
Por certo, un saúdo a todos os compañeiros: tomatecolorado, Andrés61, xoane, crs23 e o capi, joselug. A ver se hai sorte e coincidimos todos en algunha das próximas carreiras. |
tomatecolorado escribió: |
Moita sorte na proba de Negreira que dicen qué é durilla, xa traerás unha boa morea de puntos, non? jejeje... Se ves a Vilagarcía xa nos poderemos coñecer persoalmente porque non ma perdo como corredor ou como atleta. |
dponte escribió: |
Grazas, pero só é debido ao superenganchado (algunha finde ata dobrei) que estou a esto de correr populares e non aos "bos" postos que acado. Moitos ánimos para as carreiras desta semana. A polo ascensoooo! |
Andrés61 escribió: |
:O:) Xa me chimparon do Top Ten,pero ainda conto voltar¡ Non vos preocupedes porque a este ritmo dponte e mais eu imos compltar as 40 carreiras a metade da temporada asi que os vosos puntos van ser necesarios. Este ano que ven faime moita ilusión correr a miña primeira maratón.... Xa veremos. Ánimo a todos e non os molledes moito |