veterano escribió: |
minimalismo es la misma sensación practicamente que correr descalzo. Pero ten cuidado, hay que ir poco a poco entrando en ese mundo |
tomatecolorado escribió: | ||
Ahhh, ok! Yo busco lo contrario, amortiguación. Corro con 2 pares de NIMBUS y unas NB 1080 así que ya te podrás imaginar por donde voy... peso 78kgs. |
XoseM escribió: | ||||
inov-8 eu coñecina por cousas de trail, e ten modelos que non son minimalistas como che din arriba. Na súa web www.inov-8.com/ pódense ver
![]() pesas 78kg, pero.... son moitos ou poucos? máis ou menos dos que quererías pesar? dicirche que, como sinalan outros compañeiros arriba, para utilizar zapatillas minimalistas non fai falta correr a determinados ritmos e o peso non é ningún impedimento. Ou polo menos en maior medida que para correr ao xeito achaparrado. Nas ligazóns de arriba tes bastante información ao respecto, e en todos sitios está ben claro o de un período (meses) de adaptación, non esperar milagros en 15 días. |
tomatecolorado escribió: |
Pois busco que os meus músculos e articulaciones non sufran. Peso 78 kgs. e mido 1,80. Pensó que estoy no meu peso pero o que pasa é que levo correndo menos de 4 meses polo que están "débiles". Cando empecei a correr pedía consello de zapatillas e todo o mundo foi o que me dixo e de momento, perfecto! ![]() |
XoseM escribió: | ||
lástima non terche aconsellado outra cousa. Empezando de cero é máis doado aprender a correr ben. Nada, que che vaia ben durante moitos anos ![]() |