Foros ›
VIG-BAY 2007 15 de abril de 2007
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 8:16
Asunto: vig bay

no chacal tambien pienso en ti,a dia de hoy mi familia esta bien atendida y me apoya en todo lo q hago,no se si sera tu caso en el mio por supuesto q si.y ellos son los q me motivan para q intente superarme.no quiero ser grosero contigo pero no jodas mas y metete en tus asuntos
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 8:35
Asunto: Re: vig bay

Chacal escribió:

Felicidades Keniata, pero una pregunta: con tanta carrera te queda tiempo para la familia, trabajo y otras cosas importante en la vida o pasas el día pensando si hago 1:13 o 1:12 o 1:10?

Perdonar que me meta donde no me llaman pero, Chacal ya no es la primera vez que le comentas esto a Keniatablanco y a algún otro forero, de todos modos Chacal felicidades a ti también por tu carrera, muy buena teniendo en cuenta que para ti esto de correr es algo poco prioritario en tu vida, pero no piensas ¿que a lo mejor Keniatablanco organiza muy bien su tiempo y le da el día para todo y tu desaprovechas tu tiempo y estas mal organizado?.

Saludos a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 9:35
Asunto:

banderas escribió:
Houbo un corredor que tropezou cun cono en Samil e alí o deixou no medio e medio, para que calquera tropezara con él e caéra (poño por caso) e víu outro por detrás e parou a colocalo ben outra vez para evitar posibles accidentes de máis corredores...
Te honra esa modestia :wink:.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 9:59
Asunto:

Bueno, saudos a tod@s. Hai van un par de reflexións:
1.-Teoría: Unha organización está perfecta cando lle da a mesma importancia ós que fan 2:15 (ou máis) que os que fan 1:15 (ou menos). Xa quedou claro que na Vig-Bay esto non foi así. Lendo as crónicas vexo que para uns había tartas, bizcochos, platanos, aquarius....e para outros NADA....sólo agua choca....Espero que nos fagan un desconto proporcional na inscripción da vindeira edición...¿Fijádesvos que é unha queixa recurrente en casi todas as carreiras? Pode ser que os organizadores crean na solidaridade dos corredores!!!! Chorando Chorando
Por certo, nas bases tampouco falaba nada de que se trataba dun duatlón, ca parte acuática nas duchas do pabellón... Demo sorrindo
O que sí estuvo de 10, foi o público: estos si animaban ós últimos igualiño que ós primeiros... que gozada!!!
2.-A estas alturas rasgámonos as vestiduras porque alguén empuxe a outra persona e nin se moleste nin en mirar para atrás?? Xa van varios casos (Elena, Derek...e outros tantos). Agora é moi fácil insultar a ese "capullo", pero vamos a ver: ¿quen dos aquí presentes que tivese pensado facer unha marca menor a 1:30, iba a parar si fose el o causante da caída dun desconocido?? Ningún. Estamos obsesionados coa "MARCA"...non disfrutamos si non facemos a "MARCA"....e enfadámonos e analizamos hasta o máis mínimo detalle para ver en que fallamos....(coño, que somos populares!!). Quizás a famosa "soedade do corredor de fondo" nos faga un pouco egoistas...non sei...
Ah, pola miña parte, cando a miña compañeira Elyana empezaba a ter problemas de rodilla, iba cansada e agotada, cando máis necesitaba sentirse acompañada....deixeina tirada para irme para diante....supoño que eu tamén quería facer MARCA... Avergoñado Avergoñado
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 10:00
Asunto:

banderas escribió:
En calquera caso comentar que non costa nada ter algo de coidado (con un mesmo e con outros). Houbo un corredor que tropezou cun cono en Samil e alí o deixou no medio e medio, para que calquera tropezara con él e caéra (poño por caso) e víu outro por detrás e parou a colocalo ben outra vez para evitar posibles accidentes de máis corredores... penso que non é tan complicado "perder" un segundo... supoño que non lle levaría máis tempo.
Pregunta

MINTIROOOOOOOOOSO Guiño

No siempre lo urgente es lo importante
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 10:08
Asunto:

banderas escribió:

Por certo, se na media maratón de Ferrol se comentou que tiña menos distancia que ésta comentar que o Forerunner marcoume máis de 21075 m. (exactamente 21 400m... pero habería que desconar os case 100 que aproximadamente me separaban da liña de saída). Coido que a alguén máis lle saían as medidas longas de máis ¿era a tí tette? ¿cánto che daba? Pregunta Pregunta

Sí Banderas, era a mí Mr. Green

Me dió 21.350 m. y calculo que estaría unos 50/75m. detrás de la salida.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 10:22
Asunto:

Cando falei da carreira esquencinme de decir que coñecín a Urko, a bareixa,7ombligos,MrTrompeta(vaille quedar)...e algún máis.Todo un gustazo.
Urko, estou convencido de que moitos, non sei tanto por cento, que pensaban baixar de tres horas pararían. sen pretender tirarme flores, estou seguro de que eu pararía e coma min moitos,seguro.No fondo somos a maioría xente racional. Encantado.
Flip, cariño, ¿tí soes mirar se tes privados? Faino de vez en cando, non vaia ser que teñas algún.
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 10:22
Asunto:

Yo no haré crónica. Perdonadme por ello. Sólo diré que a pesar de lo que sufrí, la sensación de protección ofrecida por BUGARÍN y MAKOKI, es para no olvidar. Gracias, amigos, sin vosotros no llegaría. Me acompañaron en todo momento sin dudarlo ni un momento. Soy consciente de haberles "arruinado" la carrera, pero un día me perdonarán por ello. Avergoñado Avergoñado
Desde luego que el tercer tiempo compensó el mal trago. Y qué decir de vosotros: que sois la repera, un@s cracks.
Gracias a las SUPERNENAS por su alegría y su dulcura, a los PASTELHARUM (seguro que no está bien escrito) por ser geniales, a algún GALÁCTICO (insuperables) que había tambíen, y a tod@s por ser como sois.
Un placer reencontrarme con vosotr@s, conocer a los que me faltaban: easywind, Urko, Keniatablanco,...

No siempre lo urgente es lo importante

Última edición por Mafalda o Mar, 17 Abr 2007, 22:20; editado 1 vez
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 10:25
Asunto:

Perdón... olvidé nombrar a mrdixie: Maestro, un auténtico placer Guiño

No siempre lo urgente es lo importante
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 10:28
Asunto:

En serio, que no es por ganar estrellas, es sólo por despiste.

BANDERAS, CHARLY: GRACIAS Molón

No siempre lo urgente es lo importante
grissom

Novo foreiro
Novo foreiro
9/03/07
0 Carreiras
31 Mensaxes
Las Vegas
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 10:52
Asunto:

banderas escribió:
Por certo, se na media maratón de Ferrol se comentou que tiña menos distancia que ésta comentar que o Forerunner marcoume máis de 21075 m. (exactamente 21 400m... pero habería que desconar os case 100 que aproximadamente me separaban da liña de saída). Coido que a alguén máis lle saían as medidas longas de máis ¿era a tí tette? ¿cánto che daba? Pregunta Pregunta

Los GPS utilizan la red NAVSTAR compuesta por 21+3 satélites en órbita geoestacionaria a 20.200 kilómetros de altitud. Aunque desde el 2 de mayo del 2004, el ejército USA ha eliminado la Disponibilidad Selectiva (un filtro para que el error fuera mayor de 100 m) el error por GPS oscila entre 6 y 15 metros. La señal por satélite puede verse afectada por múltiples factores, como variaciones en la ionosfera, errores de posicionamiento del satélite, geometría de los satélites (si están todos para un lado o bien distribuidos), rebotes en edificios o montañas, árboles, errores de reloj, etc. Existen sistemas como DGPS o WAAS-EGNOS que utilizan bases en tierra para mejorar la precisión. En España, la señal EGNOS es emitida por Radio Nacional, a través de sus emisoras. Con este sistema, el error puede reducirse a 1 metro. Por desgracia, los Forerunner 305 como el de Banderas, aunque incorpora un chip Sirf III no tiene capacidad de recibir la señal EGNOS. Para un Forerunner es lo mismo que el portador vaya corriendo en línea recta o haciendo "eses". Un error de unos 200 metros, acumulado a lo largo de 21 kilómetros, equivale a un 1% que es la máxima precisión que ofrece un Forerunner. En el 2008 se espera que esté en funcionamiento la red GALILEO, que tendrá en órbita 27+3 satélites (3 de ellos son de "repuesto"), pero si el receptor de GPS no es capaz de reconocer el sistema EGNOS no va a mejorar mucho la precisión.
Saludos desde Las Vegas.
Katherine os manda un beso.


Última edición por grissom o Mar, 17 Abr 2007, 11:06; editado 1 vez
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 11:00
Asunto:

Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Guauuuuuuuuuuuuuuu!!!! Abraiado Abraiado Abraiado ¡Canta sabedoría!. Non é coña... sabía que había unha marxe de erro, pero descoñecía tanto dato. O Forerunner ten unha opción para ver cántos satélites ten localizados en cada momento e xa sei que ás veces perde sinal (senón sería máxico) pero bueno... comentaba o tema por se había algunha dúbida sobre a distancia... que sí as houbo... pero bueno, 100 ou 200 metros en 21 kms. penso que tampouco é para votar as mans á cabeza. Non quixera que se me malinterpretara ¿O.K.? Guiño Guiño
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 11:04
Asunto:

Abraiado Abraiado Abraiado

El que sabe... sabe.

Abraiado Abraiado Abraiado

Muchas gracias por la información Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
jukata

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/06
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 11:33
Asunto: Hoy sí, las fotos en www.ctcormorans.com

Hola forer@s,
perdonad el retraso, pero hoy sí que están las fotos ya colgadas. Echadle un vistazo para ver si os veis en alguna.
Un saludo a tod@s
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 12:06
Asunto: Re: Hoy sí, las fotos en www.ctcormorans.com

jukata escribió:
Hola forer@s,
perdonad el retraso, pero hoy sí que están las fotos ya colgadas. Echadle un vistazo para ver si os veis en alguna.
Un saludo a tod@s

Perdon por la ignorancia, pero donde se ven las fotos?

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos