Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 10:57
Asunto: Re: Maratona do Porto 2013

Ola,
Bonita maratona, gran ambente incluídos turistas, e percorrido bastante chan. Recomendable para quen queira facer a sua primeira maratona ou queira facer a sua mellor marca.
Pola miña banda obxetivo cumplido, para ser a miña primeira incursión nesta locura, chegar era o principal despois de tantas molestias e lesións que tiven na preparación da proba. E para rematala faltando 3 quilometros tiven calambres no xemelgo izquierdo que me deixou clavado.
Moi contento, é unha experiencia inesquecible.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
infgge00

Maratoniano
Maratoniano
8/05/12
300 Carreiras
577 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 11:02
Asunto: Re: Maratona do Porto 2013

Esta puede estar mi calendario 2014, me apetece mucho!!

MMP
--------------------------
5.000m => 18:01
10.000m => 38:41
21.097m => 01H23:18
42.195m => 03H04:53
mandu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/11/11
28 Carreiras
110 Mensaxes
Xunqueira de Ambia - Ourense
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 11:21
Asunto: Re: Maratona do Porto 2013

Espectacular proba, tanto de organización como de ambiente e que decir do tempo. Foi un pacto co Demo. Sábado chuzos de punta e Lunes que estivemos en Oporto volta a chover todo o día. E Domingo, solazo impresionante, voa temperatura e incluso moi pouco vento nos tramos pegados á costa.
Encantoume o ambiente da saida, a organización no gardaroupa, a amabilidade de tod@s os voluntari@s, o recorrido.....pareceume perfecto.
En canto ó persoal, para ser a segunda Maratón baixei o tempo de Coruña de 3:21 a 3:06 e acabei moi contento. So os kms do 38 o 41 fixéronseme duros. O último non conta porque o acabas co ánimo da xente. So destacar que nesa última recta a xente quería apoiar tanto que se cerraba o camiño e non puiden adiantar a corredores con menor ritmo ata chegar á zona de valado.
A organización na meta tamén espectacular e os autobuses cara o centro moi rápidos.
Super recomendable para quen queira disfrutar dunha cidade e dun recorrido moi bonito.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 05 Nov 2013, 13:09
Asunto: Re: Maratona do Porto 2013

Pois non podo máis que confirmar que se trata dun maratón 100% recomendable. O percorrido é bonito, relativamente rápido e non ten ningunha zona que se faga especialmente monótona --a diferencia dos que correra ata agora--. A organización impecable, gran ambiente na expomaratona e un trato excelente de cara ao corredor. O ambiente na saída espectacular, aínda agora me emociono cando o recordo, a xente moi animosa en moitas partes do circuito (especialmente na ponte de Luis I) e a meta tamén espectacular ... a diferencia de mandu a min encantoume a xente agolpada e aplaudindo a nosa entrada en meta como se fora un etapa do Tour. Ademais dos grandes recordos e sensacións que me deixou esta carreira, tráiome unha preciosa camiseta e unha gran medalla --aparte da botella de Porto que durara pouco Moi feliz .

Ademais, precio asequible e cerca xeográficamente para os galegos. A cidade merece a pena visitala, especialmente callejear pola zona antiga, pero tamén o contraste coa zona de Aliados. Vése que ten un bo ambiente nocturno Moi feliz e hai que disfrutar das delicias gastronómicas.

No tema persoal, moi contento coa carreira, non sufrín especialmente en ningún momento pero non puiden acadar o obxetivo por 20'' xa que perdín o marxe que levaba na derradeira zona do paseo, lixeiramente picando cara arriba e con algo de vento en contra. Ao final 3h10'20''. Igualmente satisfeito e moi contento de disfrutar desta experiencia.

www.24gramos.blogspot.com
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 09 Nov 2013, 10:01
Asunto: Re: Maratona do Porto 2013

Como ben dicen os compañeiros moi recomendable. Como sempre os nosos amigos portugueses portánse de marabilla cos corredores e teñen todo moi ben planificado. So destacaria se algo houbera que mellorar...o dos vasos de isotónica moi dificil de beber por eles pero e que polo demáis estiven encantado de correr en Oporto e espero repetir. Persoalmente iba moi ben e co globo das tres horas ata o 35 onde se me deu por parar para beber polo vaso. Xusto nese instante o corpo debeu pensar que xa chegaramos e vinme abaixo. A pesar de iso puden mellorar a mmp de BCN coseguindo mmp de 3:04:36.
O dito recomendable e espectacular
titotoni

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/13
50 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 11:18
Asunto: Re: Maratona do Porto 2013

Moi boa maratón, unha experiencia única, agora toca preparar a de coruña
RPardavila

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/12
42 Carreiras
31 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 23 Nov 2013, 10:25
Asunto: Re: Maratona do Porto 2013

Ambientazo y recorrido muy bueno. Espero poder repetir el año que viene y si se puede bajar la marca de este año 03:26:14, pues mejor y si no¡¡¡ a disfrutar toca.

Corredores Populares Armada





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos