Meigalicix escribió: | ||
A min vanmo recoller en Ourense, e espero que sirva coa xustificación de inscripcion que mandaron de Championchip. Eu vou ir o sábado pola tarde de todo xeitos, se queres dame os teus datos por unha mensaxe privada e recollemos o teu dorsal sábado pola tarde e xa veremos como quedar domingo pola mañá... Non sendo que destas horas esteas xa co problema amañado. Vou estar fora desde esta tarde ata o domingo á noite, que me volverei conectar e xa verei a tua resposta. Xa che deixei unha mensaxe privada con datos meus por se queres que me encargue e non tes outra persoa |
Meigalicix escribió: | ||
A min vanmo recoller en Ourense, e espero que sirva coa xustificación de inscripcion que mandaron de Championchip. Eu vou ir o sábado pola tarde de todo xeitos, se queres dame os teus datos por unha mensaxe privada e recollemos o teu dorsal sábado pola tarde e xa veremos como quedar domingo pola mañá... Non sendo que destas horas esteas xa co problema amañado. Vou estar fora desde esta tarde ata o domingo á noite, que me volverei conectar e xa verei a tua resposta. Xa che deixei unha mensaxe privada con datos meus por se queres que me encargue e non tes outra persoa |
automatic_eyes escribió: | ||||
Hola, Aparentemente, yo también tengo el problema de recogida del dorsal de los que nos hemos inscrito los últimos días y no vivimos en Ourense (en mi caso, soy de Vigo). ¿Realmente es imposible recoger el dorsal el propio domingo antes de la carrera? En caso de que sea así, voy a tener que molestar a alguien y que me haga el enorme favor de recoger mi dorsal el sábado... |
tomatecolorado escribió: |
Non hai carreira da categoría de chupetes? |
correro escribió: | ||
|
timeisonmyside escribió: |
hola boa tarde noite, esta sera a miña primeira San Martiño. Alguen poderiame dicir se teñen o soen ter algun sitio habilitado para ducharse ou vestiarios despois da carreira? Gracias e boa carreira a todos! |
kunko escribió: | ||
Hola compañeiro: Si, todos os anos esta a nosa disposicion as duchas e vestiarios do Pavellon dos Remedios, situado a caron de meta e e donde se realizara tamen a entrega de premios! Un saudo compañeiro! e igualmente boa carreira! |