lentoperosejuro escribió: |
Descansade moito,bebede moito,comede hidratos moitos (sen pasarse, para non gañar kilos, aínda que miña nai di que debía gañar algún) e ante todo moito calma. Poden asaltarnos moitas dúbidas esta semana, non fagamos locuras. Estamos sobradamente preparados para superar este reto e moitos máis. O que nos doía vai deixar de doer(como en moitos casos demostrou a Vig-Bay) e o domingo estaremos en Madrid coma rosas. Ãnimo |
Cita: |
Km. Metro más cercano Dirección Bar. 18 Sol Pta. Del Sol Parada cañita/vermú 27 Arturo Soria AtroSoria-Bldasano ¿cañita? 35 Ninguno GíaNoblejas-Alscia tapita 40 Manuel Becerra Alcalá - Ayala aperitivo Meta Ibiza DuqFrnánNúñz(Rtiro) ¿dan Mahou? |
lentoperosejuro escribió: |
JA,JA,JAMARIO ,yo también te quiero mucho. Ata o de agora só vin facer precisións tan exactas o noso amigo lestrove,non sabía que tamén tiñas bola de cristal... Agora en serio, imposible esa marca en min, que non descarto que na teña nas pernas, pero hai que facela e para facela hai que sair a por ela, unha marca así non sae si non vas a por ela, e para min é a primeira maratón e reitérome: o que quero é acabala enteiro e disfrutando. Se acabo contento vou a San Sebastián, se non me gusta dedícome a petanca (alguén dixera esto xa non???). Venga Ãnimos e vémonos o sábado. Inda que parece mentira estou desexando que todo pase. |
spanjaard escribió: |
Hombre, si te animas... pd. foro elatleta y carreraspopulares --> CyT foro correrengalicia, blog --> spanjaard ![]() |