Foros ›
XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Nov 2013, 16:10
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

Non hai carreira da categoría de chupetes?
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 09 Nov 2013, 18:36
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

Todolos anos a mesma historia: record de inscritos e logo na clasificación pouco máis de 7000. Que, por suposto, somos moitísimos pero...
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 13:30
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

ufff escribió:
Todolos anos a mesma historia: record de inscritos e logo na clasificación pouco máis de 7000. Que, por suposto, somos moitísimos pero...

por iso eu son partidario de cuota de inscrición

apertas
automatic_eyes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/12
61 Carreiras
33 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 13:38
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Meigalicix escribió:
szylx escribió:
Pues... voy a tener que pedir si alguno de los de aquí es de Ourense y me lo puedo recoger y dármelo el domingo, porque si no me va a ser imposible :/

Si alguien se ofrece que se ponga en contacto conmigo, muchas gracias Guiño

A min vanmo recoller en Ourense, e espero que sirva coa xustificación de inscripcion que mandaron de Championchip. Eu vou ir o sábado pola tarde de todo xeitos, se queres dame os teus datos por unha mensaxe privada e recollemos o teu dorsal sábado pola tarde e xa veremos como quedar domingo pola mañá... Non sendo que destas horas esteas xa co problema amañado. Vou estar fora desde esta tarde ata o domingo á noite, que me volverei conectar e xa verei a tua resposta.


Xa che deixei unha mensaxe privada con datos meus por se queres que me encargue e non tes outra persoa

Hola,

Aparentemente, yo también tengo el problema de recogida del dorsal de los que nos hemos inscrito los últimos días y no vivimos en Ourense (en mi caso, soy de Vigo). ¿Realmente es imposible recoger el dorsal el propio domingo antes de la carrera?
En caso de que sea así, voy a tener que molestar a alguien y que me haga el enorme favor de recoger mi dorsal el sábado...
automatic_eyes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/12
61 Carreiras
33 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 13:38
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Meigalicix escribió:
szylx escribió:
Pues... voy a tener que pedir si alguno de los de aquí es de Ourense y me lo puedo recoger y dármelo el domingo, porque si no me va a ser imposible :/

Si alguien se ofrece que se ponga en contacto conmigo, muchas gracias Guiño

A min vanmo recoller en Ourense, e espero que sirva coa xustificación de inscripcion que mandaron de Championchip. Eu vou ir o sábado pola tarde de todo xeitos, se queres dame os teus datos por unha mensaxe privada e recollemos o teu dorsal sábado pola tarde e xa veremos como quedar domingo pola mañá... Non sendo que destas horas esteas xa co problema amañado. Vou estar fora desde esta tarde ata o domingo á noite, que me volverei conectar e xa verei a tua resposta.


Xa che deixei unha mensaxe privada con datos meus por se queres que me encargue e non tes outra persoa

Hola,

Aparentemente, yo también tengo el problema de recogida del dorsal de los que nos hemos inscrito los últimos días y no vivimos en Ourense (en mi caso, soy de Vigo). ¿Realmente es imposible recoger el dorsal el propio domingo antes de la carrera?
En caso de que sea así, voy a tener que molestar a alguien y que me haga el enorme favor de recoger mi dorsal el sábado...
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 16:28
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

A ver se a remato, volvo a competir dende a media de Coruña. ¿Cómo responderá o xeonllo?
kguento

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 20:08
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

automatic_eyes escribió:
Meigalicix escribió:
szylx escribió:
Pues... voy a tener que pedir si alguno de los de aquí es de Ourense y me lo puedo recoger y dármelo el domingo, porque si no me va a ser imposible :/

Si alguien se ofrece que se ponga en contacto conmigo, muchas gracias Guiño

A min vanmo recoller en Ourense, e espero que sirva coa xustificación de inscripcion que mandaron de Championchip. Eu vou ir o sábado pola tarde de todo xeitos, se queres dame os teus datos por unha mensaxe privada e recollemos o teu dorsal sábado pola tarde e xa veremos como quedar domingo pola mañá... Non sendo que destas horas esteas xa co problema amañado. Vou estar fora desde esta tarde ata o domingo á noite, que me volverei conectar e xa verei a tua resposta.


Xa che deixei unha mensaxe privada con datos meus por se queres que me encargue e non tes outra persoa

Hola,

Aparentemente, yo también tengo el problema de recogida del dorsal de los que nos hemos inscrito los últimos días y no vivimos en Ourense (en mi caso, soy de Vigo). ¿Realmente es imposible recoger el dorsal el propio domingo antes de la carrera?
En caso de que sea así, voy a tener que molestar a alguien y que me haga el enorme favor de recoger mi dorsal el sábado...

Pues aquí otro con el mismo marrón Triste No me gusta tener que molestar... pero si alguien puede echar una mano...
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 20:08
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

tomatecolorado escribió:
Non hai carreira da categoría de chupetes?
que yo sepa sólo hay dos distancias en peques,la de 1400 y la de 4500 por lo tanto para chupetes es algo mucho,yo al mío no lo llevo,sólo llevo al benjamín porque es la distancia que corre el normalmente.
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 21:29
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

correro escribió:
tomatecolorado escribió:
Non hai carreira da categoría de chupetes?
que yo sepa sólo hay dos distancias en peques,la de 1400 y la de 4500 por lo tanto para chupetes es algo mucho,yo al mío no lo llevo,sólo llevo al benjamín porque es la distancia que corre el normalmente.

Yo tengo un niño de 4 y una niña de 2 años así que esas distancias son prohibitivas para ellos.
Chupete Chupete
timeisonmyside

Novo foreiro
Novo foreiro
23/05/13
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 22:55
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

hola boa tarde noite, esta sera a miña primeira San Martiño. Alguen poderiame dicir se teñen o soen ter algun sitio habilitado para ducharse ou vestiarios despois da carreira?
Gracias e boa carreira a todos! Aplauso
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 23:10
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

Ariberna escribió:
A ver se a remato, volvo a competir dende a media de Coruña. ¿Cómo responderá o xeonllo?

Pois moitísima sorte e que xa estés 100% recuperado. Un saudiño atleta. Guiño
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 23:27
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

timeisonmyside escribió:
hola boa tarde noite, esta sera a miña primeira San Martiño. Alguen poderiame dicir se teñen o soen ter algun sitio habilitado para ducharse ou vestiarios despois da carreira?
Gracias e boa carreira a todos! Aplauso

Hola compañeiro:

Si, todos os anos esta a nosa disposicion as duchas e vestiarios do Pavellon dos Remedios, situado a caron de meta e e donde se realizara tamen a entrega de premios!

Un saudo compañeiro!
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 23:28
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

kunko escribió:
timeisonmyside escribió:
hola boa tarde noite, esta sera a miña primeira San Martiño. Alguen poderiame dicir se teñen o soen ter algun sitio habilitado para ducharse ou vestiarios despois da carreira?
Gracias e boa carreira a todos! Aplauso

Hola compañeiro:

Si, todos os anos esta a nosa disposicion as duchas e vestiarios do Pavellon dos Remedios, situado a caron de meta e e donde se realizara tamen a entrega de premios!

Un saudo compañeiro! e igualmente boa carreira! Guiño

kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 23:33
Asunto: Re: XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense

Perdon por las repeticion no se que le ha pasado mis disculpas correlegas! Guiño
run1980

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 9:38
Asunto: recoollida de dorsal en Santiago para San Martiño Ourense

Hola moi boas quixera saber se alguen me pode decir donde se pode recoller en Santiago o dorsal para a San Martiño de Ourense moitas gracias e que puxen para recollelo en Santiago na inscripcion e non me acordo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos