Mar, 12 Nov 2013, 20:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)
kunko escribió: |
Benvida, seguiremos atentamente este diario compañeira!
E moita sorte na San Martiño!! |
Grazas Kunko, xa vin no teu diario que tamén vas á San Martiño, asi que sorte a ti tamén.
Hoxe fixen unha tirada moi curta, de 5.200 nada mais. A ver se mañá fago a do circuíto longo, de 8900. E terei que ver o xeito de facer outra tirada o venres, para deixar o sábado de descanso antes da carreira (co pequeno inconveniente de que o venres noite toca asistir á cea de xubilación duns compañeiros, quedaría moi feo da miña banda non ir).
Dos tempos que me saen nos entrenamentos non fago moito caso. Como corro soa sempre sae un ritmo de 5:50 a 6 minutos por kilómetro (medidos un pouco a ollo co podómetro/cronómetro que me regalaron por Nadal, de momento aínda non teño Garmin nin cousas desas) . Vou tranquila porque sei que cando me meto en competición rebaixo moito mais... En xeral estou animada porque nesta última semana estou facendo mellores tempos. Será porque xa ven o frío. Eu corro moitísimo mellor con frío. A ver se día o da San Martiño sae como o do ano pasado, fresquiño, con sol e sin vento (vale xa sei que pido demasiado, pero ó mellor hai sorte).
Hadroq, xa ves que fixen os meus deberes de hoxe.
Última edición por Meigalicix o Mar, 12 Nov 2013, 22:13; editado 3 veces