Foros ›
VIG-BAY 2007 15 de abril de 2007
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 22:20
Asunto: Re: vig bay

Vouamodo escribió:
Pongo orden Chacal que me parece que te liaste al poner las citas:
Yo dije a una pregunta tuya a Keniatablanco.

Vouamodo escribió:
Chacal escribió:

Felicidades Keniata, pero una pregunta: con tanta carrera te queda tiempo para la familia, trabajo y otras cosas importante en la vida o pasas el día pensando si hago 1:13 o 1:12 o 1:10?

Perdonar que me meta donde no me llaman pero, Chacal ya no es la primera vez que le comentas esto a Keniatablanco y a algún otro forero, de todos modos Chacal felicidades a ti también por tu carrera, muy buena teniendo en cuenta que para ti esto de correr es algo poco prioritario en tu vida, pero no piensas ¿que a lo mejor Keniatablanco organiza muy bien su tiempo y le da el día para todo y tu desaprovechas tu tiempo y estas mal organizado?.

Saludos a todos.



Tu me contestas:

Chacal escribió:


Puede que esté mal organizado y desaproveche mi tiempo, yo no lo sé y tú sí parece que lo sabes, pero entreno casi todos los días para mi y para ganar salud principal y basicamente, saludos
Saludos a todos.


Ahora yo te pido disculpas si te ha parecido mal lo que te he dicho. Yo no se si tu estas mal organizado, he dicho que a lo mejor lo estabas. Me alegro de que no sea asi.

Ahora piensa que a lo mejor Keniata tiene tiempo para su familia, su trabajo, el foro y para correr por su salud y con suerte para bajar de 1h 12 minutos en una media maraton. Yo por lo menos pienso eso, no como tu que piensas que sólo vive para correr.

Un saludo y si quieres seguimos con el tema en privado, para no meter mal rollo en el tema. Y repito me alegro de que para ti no sea prioritario el correr y lo hagas por tu salud.

Saludos a todos y perdonar.
Ok, está arreglado, saludos
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 22:51
Asunto:

Hola Supermorais siento mucho el incidente y espero que todo quede en un mal recuerdo , menudo chuflas el tipo ese aunque tampoco tiene perdon la gente que lo vio , si soy yo no acaba la carrera enterito Demo .
Despues de leer la cronicas de todos me gustaria felicitar a keniatablanco , esta claro que tu nick te viene como anillo al dedo , quedar 14 en la general entre mas de 2000 corredores es una victoria ,es un lujo tener a atletas de ELITE de este deporte en el foro ; la gente que entrena en galeras contigo tiene una suerte enorme.
Tambien me gustaria saber el tiempo de otros foreros como Banderas , Khene , Gallego ,charly ,marola, nacho_1600 ..... si no es mucho preguntar claro Disimulando .
Un saludo.
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 23:17
Asunto:

Hola a todos:
como es mucho lo que ya se ha escrito añadiré algo a este relato épico que nos ocupa.
El sábado llegada a Vigo y paseo por la playa de Samil en compañía de ferrolano y su familia. Gracias a Rana y a su mujer que me evitaron la cola para recoger el dorsal.
Después cenita en vigo en un italiano con Rana y esposa, ferrolano & family, y algunos gacelos betanceiros...
El domingo me dieron las uvas para bajar a desayunar y estaba algo nervioso ya que había decidido atacar a 1h:27 (aunque la cabeza me decía que estaba para 1h:35). Desayuno rápido, me cambio y bajo a calentar. Me encuentro a Rana (su primera media 1h50 ¡¡¡¡Muchas felicidades!!!!!), y calentamos juntos. Charla con los gacelos de Betanzos, y me voy a la fuente a reunirme con la marea azul...(Parte 1)

el miedo mata a la mente
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 23:18
Asunto:

Sinto entrar así a cortar o rifirafe éste entre o "cánido" e outros foreiros, pero quería poñer unha crónica. Perdón se molesto ¡¡eh!!. Guiño Guiño

A crónica comeza o sábado pola tarde cando vou recoller o dorsal e a bolsa e atopo xa a Aguita, a Touza da SGP (sempre tan amable comigo... e iso que eu librei da mili e de non ser por iso tería sido obxector de conciencia Guiño Guiño ) ademáis de compañeiros meus do traballo que tamén corren. Cando volvo ao meu coche xusto xusto ¿a quén teño aparcado detrás?... ao capitán do meu equipo PASTELALRUHM cun sorriso de ourella a ourella e recén chegado das coruñesas terras (mal fin de semana para baixar a Portugal Mr. Green Mr. Green ) co que intercambio número de móvil para quedar á noite e deseñar o ataque mortal do noso equipo mentres hidratamos o corpo cunha isotónicas (como así fixemos... o das isotónicas... o outro non había por onde collelo).

Día "D". Alomenos para min o domingo foi un dos máis importantes deste 2007 xa que levaba máis dun ano agardando a carreira. O ano pasado pretendía correla pero foi en marzo e eu non me enterei a tempo (entereime que se celebraba o mesmo día que se facía Avergoñado Avergoñado ). Obvio os detalles e paso aos encontros. Kedada previa no punto de encontro do CARMA con Elyana, Xan_de_Ris e tette, que xa estaba alí, e máis Charly_Brown_Mestre_Sidreiro Molón Molón

Vamos a Samil. Aparcamos. Moito ambiente... moitísimo ambiente... cheiraba a linimento alí por onde habitualmente arrecende a salitre. Vou directo ao punto de encontro e xa vexo foreir@s e máis foreir@s. Saúdos, bicos (a elas), apertas, cachondeo, nervios, risas, fotos... o típico concentrado de cada carreira pero ao grande. Quecemento pola herba entre piñeiros acompañado con xente á que xa trato de amigo... en fin... moi agustiño con tod@s vós. Incluso coñezo a algún novo (para min) como Sudeportosín (espero poñer ben o nome) e Bugarín e fago algunhas presentacións... en particular presentei a Morangui a outros foreir@s que oiran falar dela e incluso leran o seu blog (moi bonito, por certo, viguetana e iso que eu non "parlo catalá res").

Pasa o tempo, dúbidas sobre si hai cámara de chamada ou non. Unto as pernas co MADFORM para evitar problemas (sobre todo polas sobrecargas que vin padecendo últimamente) e a coller un sitio. Para variar quedo moi lonxe dos postos de cabeza pero vou ben acompañado de Marola da que non me despego ate ven avanzada a carreira. Saída atropellada (estivemos máis de un km. esquivando xente e ahí perdemos moitísimo tempo) con parón e arrancada incluida. Realmente fixemos un quecemento extra na volta enteira a Samil e comezamos a correr propiamente no km. 4 cando saíamos en dirección Baiona. Ritmos suaves para, por unha vez, ir de menos a máis. Pouca xente nos pasaba e nós pasabamos a bastante. Contactamos con Bugarín e con Mafalda cos que subimos a costa da gasolineira a ritmos de máis de 5' km. pero o domingo a nosa amiga non estaba para moitas festas e pinchou. Esperámolos unha vez (a ela e mais ao fiel escudeiro que a acompañou todo o resto da carreira) pero non había moito remedio e finalmente deixámolos cando viramos a cabeza por segunda vez e vimos que agora estaban ainda máis lonxe que a primeira vez. Espero que nos perdoes por non agardar por ti Avergoñado Avergoñado

En fin, que pasei con Marola de palique todo o tempo. Con ela pasei os Kms. 5, 10 e 15 . Neste momento xa pillaramos a Charly e a Ferrolano, que se atopaba como unha moto e non agardou por ninguén (un pracer enorme voltar verte e saber que estás cojo***mente ben). O trío (os dous MAPOMEIROS e mais eu) baixamos ata Praia América facendo uns Kms (do 10 ao 15) por debaixo de 4'50'' de media... ritmos cómodos para min e supoño que sobrados para eles dous, que seguiron coa cháchara.

Chega Praia América e eu sufro un bache que motiva que me quede en terra de ninguén. Despois dun km. xa non vexo a ningún dos meus anteriores acompañantes e non atopo a ningún coñecido así que tiro de moral e aguanto Ramallosa (saúdo alí aos meus pais que me din que se apreto un pouco podo coller a Khene...¡¡¡qué ilusos!!!) e Sabarís onde vou algo mellor. Atrapo ao meu ex-profesor Tonecho e ao lonxe a corneta de Mr. Dixie anímame a seguir correndo. Finalmente paso a este home (verdadeiro representante da xente que fai desta afición de correr unha maravilla lúdica, desenfadada, alegre... alonxada desa competitividade que tira ás mulleres e aos débiles polo chan... xa sabede do que falo) e afronto o derradeiro km. coa sana intención de sobrepasar a tantos corredores como poida... e así entro en Baiona adiantando (entre outros moit@s ao compañeiro Vouamodo que me pillou en pleno "progresivo) e felíz de chegar sen molestias nas pernas (o meu maior medo, porque do resto sabía que estaría máis ou menos ben... para o que eu dou de min mesmo polo de agora, claro).

Por certo, esprintei ata o arco hinchable e cando vin que non era a meta por pouco dame un jamacuco. Non cheguei a parar pero para poder manter máis ou menos un ritmo decente puxen o corazón a 187 ppm... o pulsómetro pitábame e eu sabía cal era a razón, pero por 150 metros non iba pasar nada ¿non? Avergoñado Avergoñado Vamos, que rematei desfondado.

Impresións da carreira cos compañeir@s do foro. Saúdos a tod@s @s que vin e recoñecín (por certo aquí coñecín a 7ombligos... o gusto foi meu) e a bañarme na praia que quedaba do outro lado do parking. Dous minutos en auga do mar (¡¡¡vaia gozada a pesares de estar algo fria!!!!) estupendos para as miñas pernas e para o meu espíritu xa que compartin a praia cun "Cormorán" (dos de verdade). Duchiña das da praia e fresco coma unha leituga recollín á familia (que viñera a buscarme) e para Vigo, que había papatoria... pero esa é outra historia Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Sobre a organización:

Eu non fun ás duchas inundadas, como vichedes, así que para min todo o demais foi perfecto. Avituallamentos, bebidas, bolsa de corredor, trato, cronometraxe, roscón e plátano (por certo, eu collín unha cousa de cada:un auga, un acuarius, unha rebanda de roscón e un plátano).

Por se non o sabedes a organización repartíu entre os habituallamentos e a chegada un total de 22.000 botellíns de auga Abraiado Abraiado Abraiado (dixomo hoxe alguén que traballou entre outras tarefas nesa en particular) e había 3000 plátanos contados (ou sexa que si alguén quedou sen plátano foi porque moitos... non dous nen tres... colleron máis de un... se non lembro mal, alguén de aquí comentou que comera 3 Demo Demo Demo ... sen comentarios... e iso que non me cae mal o rapasssss peeeeeeeeeeeeeeero.... a Deus o que é de Deus e ao Cesar o que é do Cesar. Molón Molón

Por certo, moitíiiiiiiiiiiiisimas gracias a Ojordo, que estivo animando coma un poseso tanto en Samil como na entrada a Baiona. ¡¡¡Eres a hos***a rapaz!!!


Última edición por banderas o Mar, 17 Abr 2007, 23:45; editado 2 veces
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 23:20
Asunto:

A petición de killoke abro lista:

Banderas 1:47:50 (oficial) ---- 1:47:04 (neto)
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 23:36
Asunto:

Hola a tod@s:

Muy interesantes e ilustrativas todas vuestras crónicas. Si las sumamos sale un sinfín de anécdotas y hechos curiosos.
Lo mejor para mi: el día tan impresionante que estuvo, y el ambiente con mención especial para Mr. Dixie, que le dió humor y colorido a la carrera.
Lo peor: la caida de Elena y todas las demás que hayan ocurrido por acciones similares y que no han trascendido.

Era mi primera participación, salí con unas espectativas que no se cumplieron, esperaba hacer mejor tiempo del que hice. Quizas mi problema estuvo en empezar demasiado conservador y bastante atrás. No me afectó demasiado el calor, de hecho no bebí ni cogí esponjas en todo el recorrido salvo en el último punto, y me sentó mal.

En general en ningún momento me vi mal pero tampoco tuve capacidad de reacción, fue una carrera rara. Tengo que repasar mentalmente que me pasó, sobretodo analizando la comparativa con la media de Ferrol. Los dos últimos km se me hicieron un poco largos y empecé a tener serias molestias en un pie por una uña que se me levantó. Durante la carrera me encontré con Sampedro y PITI a los que saludé, a los demás ni los vi. Y me perdí la foto del grupo como casi siempre porque me pilló en otro lado.

Como comentaban algunos, a esperar por la media de Villagarcía y resarcirme de este tropiezo.
Saludos
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 23:43
Asunto:

Agora, para facilitarvos a busca, unha ración de fotos baixadas da web dos compañeiros Cormoráns en plan ¿Onde esta Wally?:


Mr. Dixie

Khene

Gallego e ¿Kurty?

Easywind

Jotaeme e Antonio de "Atletics" con xente do seu grupo de Castrelos.

Mr Dixie tocando en vivo e en directo Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

Banderas (que falla de estilo... ¡¡qué horror!!)

U

Banderas por Sabarís medio agochado... iso sí.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Abr 2007, 23:58
Asunto:

Ahora no me da tiempo a escribir la crónica, pero me gustaría decirle a Mr. Dixie que ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡CHAPEAU!!!!! Eres un crack, en serio... Y lo de correr disfrazado y tocando la trompeta, todo un espectáculo. Ojalá la organización tomase nota de iniciativas como esta, y se gastasen parte del dinero en algo más que enriquezca la carrera que en dárselo a 4 atletas que seguro que no volveremos a ver por lo menos hasta el próximo año, y que prácticamente lo tienen asegurado, salvo causa de fuerza mayor, desde que se colocan en la línea de salida.

Me ha encantado la idea, Mr. Dixie. FELICIDADES por tu sentido del humor, máquina. Guiño
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 0:11
Asunto:

gracias Banderas por las fotos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 0:37
Asunto:

[quote="PITI"] a 4 atletas que seguro que no volveremos a ver por lo menos hasta el próximo año, y que prácticamente lo tienen asegurado, salvo causa de fuerza mayor, desde que se colocan en la línea de salida.
A lo mejor estás tú para el año entre esos 4 (mejor dicho tres de este año más tú); no digas de esta agua no beberé PITI, saludos Ríndose
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 8:04
Asunto:

PARTE 2:
Llego a la fuente que ya rebosa de foreros, Mr.Dixie (fantástico con su trompeta toda la carrera), Marola, conozco a Keniatablanco (impresionante aspecto), Makoki, Bugarín, Cabuxa, Piti,....y seguro que más que no recuerdo. Me pongo nervioso y me escapo de nuevo a calentar por allí cerca para no perderme la foto, pero cuando vuelvo ya estaba hecha... Chorando ¡¡¡otra vez me la perdí!!! Linea de salida que comparto con ferrolano y rana...no sé si alguno más..y ¡pum!! casi sin darme cuenta estoy corriendo....?imposible, me paso 1Km buscando un hueco y maldiciendo en arameo por colocarme tan atrás, aunque en realidad quería salir con rana, así que me tranquilizo y empiezo a correr por donde puedo...al llegar al km ? no lo veo y pregunto, me dicen que es el 2, miro el crono 12´..¡imposible!!!mis cálculos fritos...acelero....llego a la siguiente bandera km 4 ¡¡¡ya decía yo!!!. A partir de ahí empieza mi carrera tratando de no bajar de 4´05 km, casí siempre en solitario, cabalgando entre grupos... en el Km 13 el cuerpo me empieza a avisar de que voy demasiado rápido...no le hago caso y mantengo el ritmo, en el km15 enlazo con Agüita que ya no me deja hasta 1km de la meta. Los últimos dos km un infierno, bien de respiración en algunos momentos, pero las piernas no querían más, no pude esprintar al final...pero 1h:33´. Está bastante bien aunque me encuentro estancado en ese tiempo...y eso me fastidia u poco Demo .
Muchas gracias...muchas, muchas a Agüita y el Sr. Touza que me acompañaron los últimos km sin abandonarme, sin su ayuda seguro que no hubiera bajado de 1h:35´. Quedo en deuda con ustedes Sres.
Ya en meta me encuentro con los gacelos Betanceiro (Luis, javier) fantásticos, mas tarde veo a Piti, Pamela ( fantásticas y las dos con tiempazos), y van llegando otros foreros y rana (1h50´) enterito y prometiendo no volver a meterse en estos berenjenales nunca más ( Demo sorrindo , je,je ).
Termina la mañana con largos en llas duchas, y prácticas de inmersión ¡¡¡¿ se tranforma la Vig-Bay en duatlon???¡¡será una indirecta.
Lamentar el incidente con Elena, humm a Sin-Chan lo conocí en la fuente ,ella también estaría en ese momento, espero que se recupere pronto y al agresor le caiga encima alguna de las plagas bíblicas.
Felicidades a todos los participantes de esta fiesta. Un abrazo.

el miedo mata a la mente
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 8:56
Asunto:

Lista que pidio Killoke

Banderas 1:47:50(oficial) 1:47:04 (neto)
Vouamodo 1:48:03 (oficial) 1:47:18(neto)

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 9:15
Asunto:

Lista que pidió Killoke

Banderas 1:47:50(oficial) 1:47:04 (neto)
Vouamodo 1:48:03 (oficial) 1:47:18(neto)
Morangui: 1:56:32(oficial) 1:55:43(neto).... Disimulando


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 9:35
Asunto:

Cabuxa escribió:
...decir que la Federación Asturiana de Atletismo tiene anunciada para el 17 de junio la media maratón de la Senda del Oso, en Teverga, llanita y absolutamente espectacular (sobre todo para los amantes de la naturaleza como tú...

Cabuxa, me despisté y no te contesté esto. Gracias por la información: habrá que echarle un vistazo a ese Oso asturianu... Guiño


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
jukata

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/06
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 9:37
Asunto:

Hola foreros,
hoy hemos subido una segunda tandada de fotos del km 11 en www.ctcormorans.com/FO...index.html
Disfrutadlas.
Un saludo

P.D.:Os animamos a que posteeis en el foro de los Cormoráns también y dejéis vuestras opiniones.La próxima temporada seguramente tendremos una 'división' de atletismo y nos gustaría contar con vuestros comentarios.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos