Foros ›
II Cross-Trail Benéfico "Parque de San Roque"
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 15:13
Asunto: Re: II Cross-Trail Benéfico "Parque de San Roque"

Para animar un pouco o cotarro, engadimos un enlace ás fotos do recorrido do trail. Os que estuvéstedes o ano pasado seguro que aínda as tendes grabadas nos miolos!!! Mr. Green Mr. Green

picasaweb.google.com/r...8013696818
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 15:39

URKO escribió:
Para animar un pouco o cotarro, engadimos un enlace ás fotos do recorrido do trail. Os que estuvéstedes o ano pasado seguro que aínda as tendes grabadas nos miolos!!! Mr. Green Mr. Green

Qué chulada de recorrido Aplauso É unha pena que coincida coa media de Vilagarcía que é o meu debút na distancia e pasa pola porta da miña casa. Moitísima sorte á organización, a todos os que corran e que se recauden moitos cartos para esa causa benéfica!!!
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 15:46

sisi83 escribió:
entra no circuito de correrengalicia?

Está solicitada a inclusión!!

Un aviso: hai xente que na inscrición estase anotando facendo constar que se apunta ó cross-trail. Indicarvos que o feito de inscribirte, dache oportunidade a correr tanto o cross, como o cross-trail, como o trail de iniciación. Alí, dependendo das sensacións, poderedes elexir correr todas, unha, dúas...o que vos queirades...o que conta é pasalo ben!!!
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 15:52

tomatecolorado escribió:
URKO escribió:

Qué chulada de recorrido Aplauso É unha pena que coincida coa media de Vilagarcía que é o meu debút na distancia e pasa pola porta da miña casa. Moitísima sorte á organización, a todos os que corran e que se recauden moitos cartos para esa causa benéfica!!!

jajaj...graciñas, tomatecolorado!!! Cando na Media vilagarcián, vaias cansado e derrengado polo esforzo, mira para o mar, e alá, ó lonxe, na outra banda da ría, nunha verde ladeira, verás xente que che estará animando...e para o ano, xa verás como ti tamén estarás disfrutando desta engaiolante carreira!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Nov 2013, 16:04

URKO escribió:
tomatecolorado escribió:
URKO escribió:

jajaj...graciñas, tomatecolorado!!! Cando na Media vilagarcián, vaias cansado e derrengado polo esforzo, mira para o mar, e alá, ó lonxe, na outra banda da ría, nunha verde ladeira, verás xente que che estará animando...e para o ano, xa verás como ti tamén estarás disfrutando desta engaiolante carreira!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Ja, ja, ja... que conte que non estou ainda moi convencia de facer a media así que igual me arrepinto antes, jejeje... Para non recuar xa lle dixen a todos os colegas, familia, etc... que me foran a animar así que non lles podo fallar, non? Sorte e para o ano estarei a tento ó cross!!!
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 11:00

Mensaje para tomatecolorado: Non mires o seguinte link, porfi!!! Mr. Green Mr. Green

Mensaje para o resto do mundo: Enlazamos co fío do ano pasado, colgado en "fotos e videos" no que se mostraban as fotos daquela carreira...para disfrute dos que estuvéstedes...e para "coñecemento de causa" para os que tendes previsto vir este ano:

correrengalicia.org/in...mp;t=11707
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 13:26

Cantos e que bos recordos....... Angel Angel
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 15:38

xa falta menos xalma , voltaremolo a pasar ven ainda que algo cansos
tomatecolorado

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/07/13
0 Carreiras
869 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Nov 2013, 16:30

URKO escribió:
Mensaje para tomatecolorado: Non mires o seguinte link, porfi!!! Mr. Green Mr. Green

Mensaje para o resto do mundo: Enlazamos co fío do ano pasado, colgado en "fotos e videos" no que se mostraban as fotos daquela carreira...para disfrute dos que estuvéstedes...e para "coñecemento de causa" para os que tendes previsto vir este ano:

correrengalicia.org/in...mp;t=11707

Qué capullo!!!
Silbar Silbar Silbar

Xa caerá, xa...
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Nov 2013, 17:27

Para os que prefiran anotarse a esta carreira pola web do Concello, engadimos o enlace, que está un pouco "agachado"...!!

www.riveira.es/content...ntid=15853
Chusiña

Novo foreiro
Novo foreiro
18/03/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2013, 9:24

Hola!!!

Estoy interesada en esta carrera, y sería mi primer cross...., me apetece probar y la causa es más que suficiente.

Lo que sí, los ya habeis asistido alguna otra vez, me podrías aconsejar/ayudar entre las tres "categorias"???
cross,
cross-trail,
trail de iniciación....
No conozco la dureza de las pruebas, claro que tb dependerá de la preparación física de cada unos de nosotros, pero ya comento sería mi primera vez...GRACIAS!
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2013, 15:30

Como ti ben dis ....."depende da preparación de cada un".... Guiño
Agora ben....dis que sería a primeira vez que corres un Cross ou Cross-Trail......e eu digo : e que mais dá ?? si o único que se pretende e o disfrute, termines en 1º, 12º, 45º ou último....o que sí che garantizo e que disfrutarás sufrindo Mr. Green ....senon....que mérito tería ??

E participar...poderíalo facer en calquera das probas...unha e Preciosa, outra e Formidable e outra e Fantástica .......ningunha che deixará indiferente Guiño
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2013, 15:48

Chusiña escribió:
Hola!!!

Estoy interesada en esta carrera, y sería mi primer cross...., me apetece probar y la causa es más que suficiente.

Lo que sí, los ya habeis asistido alguna otra vez, me podrías aconsejar/ayudar entre las tres "categorias"???
cross,
cross-trail,
trail de iniciación....
No conozco la dureza de las pruebas, claro que tb dependerá de la preparación física de cada unos de nosotros, pero ya comento sería mi primera vez...GRACIAS!

URKO escribió:
Indicarvos que o feito de inscribirte, dache oportunidade a correr tanto o cross, como o cross-trail, como o trail de iniciación. Alí, dependendo das sensacións, poderedes elexir correr todas, unha, dúas...o que vos queirades...o que conta é pasalo ben!!!

Eu diría que se estás un pouco "en forma" os 3000m sirven de quecement Silbar

Unha opción é facer o Cross Trail Iniciación (3000m) ás 11:50 e se quedaches con ganas de máis pois facer o Cross Trail "grande" (6000m) ás 13:00 horas.
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2013, 17:31

telo facil apuntaste e cano esteas ali miras os circuitos ,e despois do trail iniciacion decides cal facer o cross ou o mini trail ainda que si e a 1 ves eu empezaria polo cross o trail ten subidas durillas
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 16 Nov 2013, 2:42

DAntilles escribió:
Chusiña escribió:
Hola!!!

cross,
cross-trail,
trail de iniciación....

URKO escribió:
Indicarvos que o feito de inscribirte, dache oportunidade a correr tanto o cross, como o cross-trail, como o trail de iniciación. Alí, dependendo das sensacións, poderedes elexir correr todas, unha, dúas...o que vos queirades...o que conta é pasalo ben!!!

Eu diría que se estás un pouco "en forma" os 3000m sirven de quecement Silbar

Unha opción é facer o Cross Trail Iniciación (3000m) ás 11:50 e se quedaches con ganas de máis pois facer o Cross Trail "grande" (6000m) ás 13:00 horas.

o trail largo e as 13:00h ??

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos