URKO escribió: |
Para animar un pouco o cotarro, engadimos un enlace ás fotos do recorrido do trail. Os que estuvéstedes o ano pasado seguro que aínda as tendes grabadas nos miolos!!! ![]() ![]() picasaweb.google.com/r...8013696818 |
sisi83 escribió: |
entra no circuito de correrengalicia? |
tomatecolorado escribió: | ||
Qué chulada de recorrido ![]() |
URKO escribió: | ||||
jajaj...graciñas, tomatecolorado!!! Cando na Media vilagarcián, vaias cansado e derrengado polo esforzo, mira para o mar, e alá, ó lonxe, na outra banda da ría, nunha verde ladeira, verás xente que che estará animando...e para o ano, xa verás como ti tamén estarás disfrutando desta engaiolante carreira!!!! ![]() ![]() ![]() |
Mensaje para tomatecolorado: Non mires o seguinte link, porfi!!! ![]() ![]() Mensaje para o resto do mundo: Enlazamos co fío do ano pasado, colgado en "fotos e videos" no que se mostraban as fotos daquela carreira...para disfrute dos que estuvéstedes...e para "coñecemento de causa" para os que tendes previsto vir este ano: correrengalicia.org/in...mp;t=11707 |
Chusiña escribió: |
Hola!!! Estoy interesada en esta carrera, y sería mi primer cross...., me apetece probar y la causa es más que suficiente. Lo que sí, los ya habeis asistido alguna otra vez, me podrías aconsejar/ayudar entre las tres "categorias"??? cross, cross-trail, trail de iniciación.... No conozco la dureza de las pruebas, claro que tb dependerá de la preparación física de cada unos de nosotros, pero ya comento sería mi primera vez...GRACIAS! |
Indicarvos que o feito de inscribirte, dache oportunidade a correr tanto o cross, como o cross-trail, como o trail de iniciación. Alí, dependendo das sensacións, poderedes elexir correr todas, unha, dúas...o que vos queirades...o que conta é pasalo ben!!! |
DAntilles escribió: | ||||
Eu diría que se estás un pouco "en forma" os 3000m sirven de quecement ![]() Unha opción é facer o Cross Trail Iniciación (3000m) ás 11:50 e se quedaches con ganas de máis pois facer o Cross Trail "grande" (6000m) ás 13:00 horas. |