Foros ›
Non saides a correr xusto despois de comer...
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 16:50
Asunto: Non saides a correr xusto despois de comer...

Quedades avisados Muro

Esprintes Ourense
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 17:51
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Yo depende de lo que coma, pero tengo comprobado que como sea arroz mejor me quedo en casa, porque echo hasta la primera papilla Muerto
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 18:01
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Yo comí salmón y de vez en cuando se me repetía la comida... además de que me dió un flato

flato según la wikipedia:

Cita:
Existen varias teorías sobre las causas que lo originan:
Aporte insuficiente de sangre al diafragma que es el músculo principal de la respiración. Pero esto no explica por qué el dolor se desplaza hacia la zona abdominal.
Sobrecarga en los ligamentos del diafragma, originada por movimientos arriba-abajo. En ese caso tendría que soportar el empuje de los órganos situados por debajo de él. Si hay alimentos este empuje es mayor debido al mayor peso del estómago.
Según las últimas teorías, el estómago roza cuando está lleno con el peritoneo y éste se irrita produciendo dolor. El peritoneo es una membrana muy sensible que rodea al estómago y las vísceras


Para evitar el flato es conveniente no comer a menos de 2 ó 3 horas de una sesión de ejercicio y evitar los alimentos con mucho azúcar, grasa y sal. Beber mucho pero a pequeños sorbos, y nunca bebidas con gas.
.


Esprintes Ourense
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 18:47
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

No me seáis flojos... nada como una buena carrerita por el monte después de paparte un señor cocido o una fabada... lo demás son ñiñerías, je,je,je
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 18:48
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

De todos modos depende de que comas y que ritmo lleves.
Yo suelo salir en ayunas total...
pero tambien tengo comido y corrido.
En todo caso mejor con le estomago vacio

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 18:52
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

helsinki escribió:
No me seáis flojos... nada como una buena carrerita por el monte después de paparte un señor cocido o una fabada... lo demás son ñiñerías, je,je,je

Si señor, e ademais as fabas e garbanzos proporcionan unha estupenda propulsión a chorro con cada descarga Mr. Green

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 20:24
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Eu co estomago vacio non chego nin o portal
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 20:37
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Haile23 escribió:
Eu co estomago vacio non chego nin o portal

Jajaja vendo o teu avatar créocho ben

Esprintes Ourense
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:46
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Pois eu xusto despois de comer...tomo cafe ...e si cae un chopito...pois duas horiñas planchando no sofa...non me da tempo a todo Moi feliz
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 21:59
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

montxo escribió:
Pois eu xusto despois de comer...tomo cafe ...e si cae un chopito...pois duas horiñas planchando no sofa...non me da tempo a todo Moi feliz
Eres o meu heroe Bailar Bailar Bailar Bailar
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 23:36
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

crap escribió:
helsinki escribió:
No me seáis flojos... nada como una buena carrerita por el monte después de paparte un señor cocido o una fabada... lo demás son ñiñerías, je,je,je

Si señor, e ademais as fabas e garbanzos proporcionan unha estupenda propulsión a chorro con cada descarga Mr. Green
.

Opino lo mismo y además las lentejas tienen mucho hierro, el problema es para el que vaya atrás sobre todo si sale con barrillo
devildog

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/13
5 Carreiras
459 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Mér, 27 Nov 2013, 7:51
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Pues yo me suelo papar los findes(que salgo después de desayunar) un tazón de colacao con unas 30 galletas maria o en su defecto unos 250 gr de muesli….sino,no soy persona….y corro de lujo(será la costumbre…)
He corrido en ayunas y no me gusta nada,nada, cada persona es un mundo

Lo que no saldría ni de coña es después de comer (después de desayunar,si)
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 27 Nov 2013, 8:49
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

A mí me pasó en el Medio Maratón Ruta Reconquista que es sábado por la tarde... nos fuimos a visitar Covadonga y llegamos ya muy tarde a Cangas de Onís para comer. El sitio donde comimos era estupendo, comida muy abundante pero tardamos en empezar. El caso es que, a una hora de empezar la carrera, estaba terminando... uf... uf... uf... ¡Nunca máis! Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mér, 27 Nov 2013, 18:47
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Javier_1 escribió:
crap escribió:
helsinki escribió:
No me seáis flojos... nada como una buena carrerita por el monte después de paparte un señor cocido o una fabada... lo demás son ñiñerías, je,je,je

Si señor, e ademais as fabas e garbanzos proporcionan unha estupenda propulsión a chorro con cada descarga Mr. Green
.

Opino lo mismo y además las lentejas tienen mucho hierro, el problema es para el que vaya atrás sobre todo si sale con barrillo

Ai !!! Javier.. Javier, deches con un tema sobre o que che podería contar mil historias pero como este non me parece o sitio adecuado vuoche contar un par delas,pero antes avisar aos escatoloxicamente sensibles que este comentario pode ferila sua sensibilidade, e se cadra e mellor que non sigan lendo.
Unha vez feito o aviso direiche que teño un amigo que ten unha teoría na que se di, que a proba máis evidente de que as lentejas teñen ferro son as marcas de óxido que che deixan no calzoncillo, ben, é unha teoría coma outra, polo de ágora a ciencia non se pronunciou ao respecto.
Tamén che vou comentar un feito extraordinario do que tiven a fortuna de ser testigo durante o transcurso de unha carreira do Corre con nos, no ultimo Km que era costa arriba, un corredor que levaba diante deleitounos a todos con un tremendo petardazo, de esos culla onda expansiva colocate en décimas de segundo a varios metros de distancia, bueno hasta aquí todo normal, pero xa se sabe que estos trallazos intestinales cando non aparecen en modo silencio veñen acompañados de unha melodía, si ben en raras ocasiones traen duas melodías, pois ben, este foi un caso rarísimo na naturaleza de tres melodías, en todolos meus anos so escoitei unha vez unha cousa parecida, pero en aquela ocasión non puiden identificar a sua procedencia, non podendo así afirmar si a sua orixe foi humana, animal ou paranormal, esta vez foi distinto, quixen acercarme ao autor para felicitalo e averiguar si era consciente do que acababa de facer, pero corría moito o desgraciao, e coa propulsión da descarga sacoume uns metros que foron cruciales para escaparse e perderlo de vista, era moi rápido este condenado corredor flatulento.
Imaxino que a estas alturas xa te estarás preguntando porque che conto estas paridas, pois eso mesmo me pregunto eu ... Pensando
Unha cousa si que sei, non se debe mezclar espidifen 600 con anís del mico para que baixe mellor

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
lolamarta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/09/11
0 Carreiras
78 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Mér, 27 Nov 2013, 22:26
Asunto: Re: Non saides a correr xusto despois de comer...

Eu si como aljo xa non son capaz de arrancar cada un e un mundo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos