MAKIAVELO escribió: |
Que raro que nadie haya escrito ninguna cronica sobre esta carrera aun...sera que los que fuistes a la ultra quedasteis escarallados A mi la de 30 kms. me divirtio mucho, como decia Blas, es para correr mucho, acabe bastante bien de piernas, ahora hasta el proximo trail que sera el año que viene si Dios quiere. Saludos !! |
bernardo.coruxo escribió: |
eu vou a dar a miña opinión tamen...muy corta e concisa..a min non me gustou o recorrido..sacando tres ou catro cousas o resto pareceume de recheo...como organización e ambiente un 10..correr en Portugal da gusto...chaleco de finisher,calcetins,camiseta técnica... o tramo de oito km pegado o rio interminables..ben a canoa e a tirolina conclusión: eu para correr por encima de 40km necesito que o entorno e o recorrido compense o esforzó que supon correr mais de oito horas seguidas...porque si non a min non me saen as contas para xaneiro vamos a Abutres ...son 47km e falan maravillas do recorrido...veremos |
xabiro escribió: | ||
Comparto a túa opinión da proba, o trato en Portugal e os organizadores de 10. Sin embargo o recorrido non foi do meu agrado, demasiado light, moitas pistas forestales. Falando cun dos membros da organización e comentandolle que debían meter máis dureza, a súa resposta foi rotunda: "Xa, mais non hai" |