Foros ›
Autor
Mensaxe
koruño67

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/09/11
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vilaboa. Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 28 Nov 2013, 12:14
Asunto: Re: XI Lugo Monumental 2013 (22/12/13)

Esperemos que se puedan recoger los dorsales en Coruña como en la San Martiño. De lo contrario sintiéndolo mucho no acudiré. Y eso que me apetece muchísimo. A ver cuando publican toda la información.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
503 Carreiras
3837 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Nov 2013, 19:07

infgge00 escribió:
szylx escribió:
Qué poquito me gusta la manía que tienen ahora con esto de recogida anticipada de los dorsales... a mí en esta carrera no me afecta, pero en otras sí y resulta bastante molesto :/

Btw, yo estaré en Lugo el viernes y sábado anteriores a la carrera, por lo que si alguien necesita que se le coja el dorsal y se le entregue el domingo antes de la carrera, que avise Guiño

Es un fastidio, tu imagínate que alguien quiere venir desde Vigo por ejemplo, seguramente ya no venga porque no le apetecerá venir 2 veces o hacer noche en Lugo para recoger el dorsal. Muy mal la organización

Non se que tonterías se acaban de sacar as organzacións de Lugo e Ourense ca entrega dos dorsais. Que os entreguen a víspera, pero que lle den a opción aos de fora de collelos o día.
Non o fan nin Coruña, nin Santiago e por suposto a Vig-Bay co follón que teñen estos ultimos de xente e co traslado do gardarroupa.
Para amolar máis faltaría que se xeneralizase esto.
Eu vou correr a Sin-Son
jandrolitas

Novo foreiro
Novo foreiro
24/03/06
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Nov 2013, 12:42

Kurty escribió:
infgge00 escribió:
szylx escribió:
Qué poquito me gusta la manía que tienen ahora con esto de recogida anticipada de los dorsales... a mí en esta carrera no me afecta, pero en otras sí y resulta bastante molesto :/

Btw, yo estaré en Lugo el viernes y sábado anteriores a la carrera, por lo que si alguien necesita que se le coja el dorsal y se le entregue el domingo antes de la carrera, que avise Guiño

Es un fastidio, tu imagínate que alguien quiere venir desde Vigo por ejemplo, seguramente ya no venga porque no le apetecerá venir 2 veces o hacer noche en Lugo para recoger el dorsal. Muy mal la organización

Non se que tonterías se acaban de sacar as organzacións de Lugo e Ourense ca entrega dos dorsais. Que os entreguen a víspera, pero que lle den a opción aos de fora de collelos o día.
Non o fan nin Coruña, nin Santiago e por suposto a Vig-Bay co follón que teñen estos ultimos de xente e co traslado do gardarroupa.
Para amolar máis faltaría que se xeneralizase esto.
Eu vou correr a Sin-Son

La tontería seguro que es de Champion Chip. La gran mayoría tenemos comprado el chip, pues habrá que buscar otro beneficio, y lo encuentran con esta opción.
(Seguro que en cualquier momento contestan a este comentario, con la mala host.... que tienen.......)
LEOS

Novo foreiro
Novo foreiro
29/11/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 13:20

Yo creo que los que vienen fuera de Lugo para correr la carrera, teniendo el chip, que no tendrían mayor problema aunque corran sin dorsal, porque ya saldrían en las clasificaciones. Corregidme si me equivoco; a no ser que tengan peligro de descalificación. Pero como los van a descalificar si no tienen dorsal.
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 14:05

LEOS escribió:
Yo creo que los que vienen fuera de Lugo para correr la carrera, teniendo el chip, que no tendrían mayor problema aunque corran sin dorsal, porque ya saldrían en las clasificaciones. Corregidme si me equivoco; a no ser que tengan peligro de descalificación. Pero como los van a descalificar si no tienen dorsal.

Hombre, tener tienes razón, pero no es del todo lícito xD

Vuelvo a repetir lo de antes... si alguien está en esta situación, yo le puedo recoger el dorsal y entregárselo el domingo antes de la carrera. A mí me hicieron el mismo favor en Ourense hace un par de semanas, así que lo mínimo que puedo hacer es hacer lo mismo por quien lo necesito.
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 14:11

szylx escribió:
LEOS escribió:

Hombre, tener tienes razón, pero no es del todo lícito xD

Vuelvo a repetir lo de antes... si alguien está en esta situación, yo le puedo recoger el dorsal y entregárselo el domingo antes de la carrera. A mí me hicieron el mismo favor en Ourense hace un par de semanas, así que lo mínimo que puedo hacer es hacer lo mismo por quien lo necesito.

+1 si alguno quiere que se lo pille que avise
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 14:45

Ata me fastidian a min, que vivo en Lugo...
Un quería ver ó Deportivo en Riazor ese sábado pola tarde...
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
140 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 19:22

Como no CCNOS habera alternativas de recollida anticipada con envio a casa do atleta ou recollida nunha tenda deportiva da sua localidade, o mesmo dia da proba, despois das experiencias de anos anteriores,non e viable dende o momento no q a organizacion pon un horario de recollida e unha porcentaxe moi alta de atletas non o cumplen e os voluntarios teñen estado ata dous minutos antes do comezo da proba entregando un dorsal a moitoss atletas...por non deixalos sen correr!!! Pensade q e polo ben da proba e dos tempos q ten previstos a mesma para q todo saia o mellor posible, non son manias nin tonterias e normal q non guste a todos....e certo!!! Pero como todo na vida.....
Un saudo
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
486 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 19:40

Bueno, lo que me faltaba por oír. Al final voy a tener que estar agradecido a la organización por no entregar el dorsal el domingo.

Si hay participantes que no cumplen con las horas de entrega establecida será cuestión de la organización ser estricta o tener suficientes voluntarios como para poder atender la demanda. Nadie se queja porque el horario de entrega se anticipe para poder gestionarlo el mismo día.

Como dije en otras ocasiones, las alternativas que se plantean en estos casos no tienen en cuenta a los corredores que vivimos en el rural y que nos tendríamos que desplazar a recoger el dorsal a una tienda (100 kms. (i/v) en mi caso), o pagar un sobrecoste para la mensajería.
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
140 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 19:46

Sentimos non poder satisfacer a todos pero de seguro q o intentamos
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1939 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 30 Nov 2013, 20:28

Non considero que seña suficiente xustificación, o feito de que a xente non cumpra có horario de recollida dos dorsaís, para non facelo o día da carreira. En outras probas (por ex.: Meaño) son moi estrictos co horario de recollida de dorsais, avisando delo por megafonía e cerrando xusto na hora acordada.

Pero, como toda organización e libre de facer o regulamento que mellor estime, considero que os corredores tamén somos libres de ir a carreira que mellor nos veña.

Saudos e sorte.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 0:07

maxi. escribió:
Pero, como toda organización e libre de facer o regulamento que mellor estime, considero que os corredores tamén somos libres de ir a carreira que mellor nos veña.

amén!!! Rezar
Aplauso

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
koruño67

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/09/11
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vilaboa. Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 7:51

Para los que tenemos chip en propiedad cuando se creara una aplicacion para poder descargar los dorsales e imprimirlos en casa?
Es tan complicado?
Señores estamos casi en 2014 y parece que vamos para atras
Asi no habria este tipo de problemas
jallejo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/12/07
0 Carreiras
228 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 11:42

Si, y lo llevamos en una hoja de papel, jaja.

Pues la idea de recogerlos el día anterior es buena para evitar aglomeraciones el día de carrera. Y hoy en día, en estas carreras, a quien no pueda ir se lo envían a casa. 1€ creo en la San Martiño, creo...así que no hay excusa...
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 16:03

Espero que se poida recoller o dorsal en varios puntos de Galicia, si se empeza a por de moda isto, despois non nos queixemos de que a xente corra sin dorsal.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos