Foros ›
Autor
Mensaxe
pepefouto

Maratoniano
Maratoniano
26/02/13
12 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Dec 2013, 1:08
Asunto: Re: Los portadosales

XoseM escribió:

OFF TOPIC

esto dame que pensar. Non porque esté en desacordo contigo, se non pola relación entre as carreiras populares e a promoción do deporte aficionado.

quén debe facer esa promoción? debe promocionarse a participación en carreiras populares? ou ben debe promocionarse a práctica habitual de algunha actividade física para o obxetivo dunha poboación con mellor saúde? Neste caso, serían as carreiras populares unha ferramenta, non un obxetivo. A qué huelen las nubes?

nas carreiras populares conflúen intereses de diversa orixe:
- NEGOCIO: para quen organiza e quen lles presta servizos. Están no seu lexítimo dereito, na miña opinión.
- institucionáis: aquí entra o DEBER das institucións públicas de fomentar hábitos de vida saudábles (mellor calidade de vida, menor gasto sanitario, aumentar productividade, ...)
- personáis: aquí entra a pedrada que cada un levou na cabeza. As motivacións personáis. Vanidade, competitividade, gregarismo, modas,... E a veces confundimos estas coas demáis e sobre todo pensamos que as nosos intereses son os da maioría. Pois nao!

Personalmente pensei moitas veces que as clasficacións e tempos están de máis* en moitas carreiras (no 90%). Apuntase aos 3 primeiros que leven trofeo ou premio e os demáis a pasalo ben. E se non que corran máis. E dígoo eu que SEMPRE miro en qué posto acabei.

(*) e con esto acabo de cargarme o circuito CnG Mr. Green

Entendo o que dis, na miña opinión canta máis xente haxa nas carreiras, maior será o impacto económico para os organizadores/patrocinadores, e maior será a difusión dos valores do deporte entre o público en xeral. Un patrocinador quere rendemento do seu investimento en forma de impactos publicitarios, e está claro que cantos máis participantes maior número de impactos (ver a carreira nocturna Eon Night Race en Lugo).

Non acabo de entender por qué a FGA se pon exquisita co tema dos dorsais ou os auriculares cando se supón que o seu obxectivo sería que canta máis xente posible se enganchase ás carreiras.
Hai tempo fun xuiz árbitro na federación galega de triatlón, e nas populares SEMPRE fixemos a vista gorda con determinadas cousas menores (números nos gorros de nado, algunha cousiña nas transicións...). A idea era que os populares puidesen pasalo ben un día como protagonistas das competicións, e non veíamos en que podia afectar ós demáis competidores que, por exemplo, o número na bicicleta estivese mal colocado.
Outra cousa son as competicións oficiais, pero nas populares... Silbar Silbar

saúdos
devildog

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/13
5 Carreiras
459 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 07 Dec 2013, 6:48

[quote="crap"][quote="devildog"]Bueno,yo a este paso acabare tatuandome el n° de dorsal y salir a peito lobo.
[/quote]

Conta co meu apollo.
Si fai falta financioche unha parte, eu poño 10€ con tal de velo. :mrgreen:[/quote]

Jajaja,claro,solo podria hacermelo mi de diesen el mismo dorsal siempre,si no....je,je

Bueno otra solucion por si llueve sonhacer fotocopias en color y a que te cae uno....te pones el otro,,,o plastificarlos con lo que se pkstifican las maletas...incluso enmarcarlo y llecvarlo taladrao no peitoral,jaja

Bueno,estemos atentos a prix carreras por si ha sido un echo aislado o a partir de ahora seguiran descalificando gente
Saludos

TEMPORADA 2013
5 km contra el cancer-ferrol: 2013: 18,57
MM a volta a ria 2013: 1:29:30
10 km monumental lugo 2013:41.30
S.silvestre coruña:7.7 km: 30,11
TEMPORADA 2014
5 km de Asfedro: 20.55
devildog

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/13
5 Carreiras
459 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 07 Dec 2013, 6:52

[quote="crap"][quote="devildog"]Bueno,yo a este paso acabare tatuandome el n° de dorsal y salir a peito lobo.
[/quote]

Conta co meu apollo.
Si fai falta financioche unha parte, eu poño 10€ con tal de velo. :mrgreen:[/quote]

Jajaja,claro,solo podria hacermelo mi de diesen el mismo dorsal siempre,si no....je,je

Bueno otra solucion por si llueve sonhacer fotocopias en color y a que te cae uno....te pones el otro,,,o plastificarlos con lo que se pkstifican las maletas...incluso enmarcarlo y llecvarlo taladrao no peitoral,jaja

Bueno,estemos atentos a prix carreras por si ha sido un echo aislado o a partir de ahora seguiran descalificando gente
Saludos

TEMPORADA 2013
5 km contra el cancer-ferrol: 2013: 18,57
MM a volta a ria 2013: 1:29:30
10 km monumental lugo 2013:41.30
S.silvestre coruña:7.7 km: 30,11
TEMPORADA 2014
5 km de Asfedro: 20.55
cromlech

Novo foreiro
Novo foreiro
21/08/12
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Dec 2013, 10:56

Hola.
No uso portadorsal, ni MP3, ni corro por las aceras si puedo evitarlo.
Pero me importa bien poco si la gente lo hace.
El tema es que no veo bien que en cada carrera sean mas los señores de naranja que controlan estas cosas.O si porque ya son tantos empezaran a contralar estas cosas para dejar ver que todos ellos tienen algo que hacer.
En la ultima carrera que corri conte una docena de ellos en la linea de meta haciendo mucho rebumbio y eso que llevabamos chip y entonces viendo otra carreras me parece que sobra mucho personal
No se si este monton de gente hacen esta labor como voluntarios o lo pagamos nosotros en la inscripcion la cuota o como?
Si toda esa gente esta voluntariamente callo no digo nada y soy el primero en dar las gracias y todo perfecto.
Si alguno lo sabe y es tan amable me gustaria que echase luz sobre este tema.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos