Foros ›
Autor
Mensaxe
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2007, 23:09
Asunto:

Enhoraboa a Marola. 4ª na sua categoría.
Que decir de Yosi.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2007, 23:30
Asunto:

Mi enhorabuena a todos los foreros participantes en el MAPOMA!!!!
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 0:11
Asunto:

Enhorabuena a los que habéis participado por primera vez en un maratón y lo habéis terminado porque habéis tenido los co***** para hacerlo y habéis sido ejemplo para algunos que siendo de "élite" no han tenido el
suficiente amor propio como para hacerlo. Guiño

Friends forever
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 0:29
Asunto:

!!FELICIDADES A TODOS ESPECIALMENTE A LOS DEBUTANTES¡¡¡¡

!!Y que tiempazos¡¡

Ya tenemos las primeras crónicas de BARRACHINA y GALLEGO . Espero que sigan llegando para compartir con vosotros lo que se siente al acabar por primera vez un maraton. ¡tiene que ser la hos...!

Desde Burgos UN ABRAZO PARA TODOS
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 8:42
Asunto:

¡¡¡Enhorabuena a todos!!! Abraiado Moi feliz Moi feliz

eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 9:16
Asunto:

Noraboa a tod@s!!
Rematar unha maratón... buah!! que barbaridade, que luxazo, que envexa!! Ã? unha desas metas que temos case todos os corredores populares, e vós o fixestedes e vos divertístedes, amosando así que o deporte é eso diversión, sacrificio, e ao final, sobre todo, recompensa polo grupo de xente que estabades reunidos.
Si señor, noraboa de novo.

Dios, se eu puidera algún día... Sorprendido
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 9:28
Asunto:

Moitísimas felicidades a tod@s @s representantes deste foro no MAPOMA. Sodes un auténtico luxo para nós. Alomenos para min é un orgullo ter corrido man con man con todos vós... bueno con algunhas máns máis que con outras ¿nonsí Marola?

Pola miña parte a ver se algún día (espero que non moi lonxano) poida ter nas miñas alforxas unha maratón... e coñecer de primeira man o que se sinte... aparte de dor, claro Guiño Guiño .

Especiais felicitacións para os meus compañeiros de equipo PASTELALRUHM que, polo que vexo, aguantaron ben coa distancia. Makoki eres unha máquina e, polo que vexo, non perdes esa marabillosa costume túa de votar unha man alí onde se precisa e ¡¡¡cómo non rematar ó sprint!!! ... deduzo que foi así, nen máis nen menos, polas verbas do compañeiro Barrachina Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Jotaeme estamos absolutamente alucinados contigo... se case non fixeches un ano correndo e veña... unha maratón.... con un trio (o do par se che queda moi cortiño) Abraiado Abraiado

Aos demais un forte abrazo... esquecíame de darlle unha felicitación especial ao meu guía persoal nas longas distancias Maese Charly da Calatrava Corporeixon e sidreiro maior do Reino de Galicia Molón Molón Molón

Sinto non adicarlle comentarios a todos os demais foreiros, pero comprenderedes que non é cuestión de que me larguen do traballo. En calquera caso Chapeaupor todos vós!!!!
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 9:50
Asunto: Re: Mapoma

Admin escribió:
Bueno, os dejo unos cuantos resultados de los foreros (creo que me falta alguno) y aprovecho para felicitar a todos los que han participado. Entre paréntesis el tiempo neto:

Yosi 2:55:50 (2:55:31) Abraiado
Lentoperosejuro 3:13:02 (3:09:42)
Yomismo 3:24:24 (3:21:03)
Isa 3:32:03 (3:28:43)
Tette 3:34:45 (3:31:25)
Fema 3:38:42 (3:35:20)
Marola 3:45:09 (3:41:47)
Mario 3:45:10 (3:41:49)
Gallego 3:47:44 (3:44:25)
Sin-Chan 3:51:41 (3:48:18 )
Charly 3:55:17 (3:51:56)
Mrdixie 3:56:29 (3:54:38 )
Barrachina 4:00:20 (3:56:57)
Celanova 4:02:37 (4:01:28 )
Jotaeme 4:18:44 (4:16:52)

Enhorabuena a todos!! Sorriso Sorriso Sorriso

Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose !!!! FELICIDADES CAMPEONES!!!!! Ríndose Ríndose Ríndose

¿Qué más se puede decir? Idea Imagino que la satifasfacción que sentís es proporcional al esfuerzo realizado.

Olé olé y olé!!! Deseos de leer vuestros comentarios, alegre de que hayáis vuelto todos bien y !encima con estos resultados Abraiado !!!!

A seguir disfrutando y cuidaros mucho Guiño .....!menudo desgaste!!!!!!

Sonrisa. Moi feliz [/b]
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 10:22
Asunto:

Me sumo a la lista de los que os felicitan. Mi más sincera enhorabuena a todos, muy especialmente a los debutantes.

Decir que creo que Callejón también logró su objetivo particular, aunque sea en tiempo neto.

Sois admirables... Admirables.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 10:24
Asunto:

Enhorabuena a tod@s por conseguir disfrutar y terminar el Mapoma. Ahora a recuperarse bien.

Saludos a tod@s.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 10:34
Asunto:

Mapoma 2007 é historia...comenzan (de feito xa comenzaron) ás historias do mapoma 2007.
Antes de empezar quero agradecer a todos o apoio prestado. Estábades aquí, pero entre sms, chamadas, sentímonos como se estiverades alí ,animándonos. Non vou a dar nomes, porque entre tanta chamada seguro que me esquenzo de algún, pero sabede que nos sentimos agradecidos. Gustaríame onte facer a crónica, co subidón que tiñamos seguro que saían unhas crónicas ...que pa qué.
Non sei por donde empezar...bueno vou a dividir en varios capítulos, neste primeiro vou falar da maraón en sí, que é polo que fomos.
Mañán do 22, foto diante do edificio de correos, estamos eufóricos, acojonados,ilusionados,preocupados,nerviosos,contentos...e vinte ou trinta cousas máis, pululando pola nosa pel no mesmo segundo...ou sea éramos un caos, uns máis que outros pero un caos, aínda que a fachada impecable. Imos pouco a pouco cara a saída, os rapaces secamos un carballo, ás rapazas tiveron que buscar servicios...o de sempre. Conversacións de última hora, eu tiña pensado pasar a media en 1'30 (+ ou -) ou pensaba levar ese ritmo,¡qué queredes! os debutantes somos así de ilusos. O final decidimos Gallego, Isa e eu, intentar pasar a media en 1'35, así Isa podería acompañarnos. Pum!!!!(metafórico,porque eu non oín nada), e saída...andando evidentemente. Saímos todos xuntos, menos JM e MrDixie, pouco a pouco empezamos a "correr". Poño o de correr entre comillas porque os tempos por km que nos estaban caendo non eran moi bos ( que non se me malinterprete, con todo o meu respeto para os que andan neses tempos, que saben que o teñen). Tanto é a cousa que nun momento dado chega Mario dende atrás a decirnos que si imos así tamén ven él connosco. Intentamos correr, pero é un martirio, corre de dez metros,frena busca sitio por donde adiantar, corre dez-quince metros, busca sitio por donde adiantar... e así ata o km 15 (+ ou-).A estas alturas xa sabiamos que pasar a media en 1'35 era prácticamente imposible, así que dixen que había que pouco a pouco subir o ritmo e ir baixando segundos...e pouco a pouco desfaise o grupiño. Realmente non son consciente en qué puntos km deixamos de estar xuntos. Pasada, é que foi unha pasada, pola Porta do Sol. Mogollón de xente animando...menudo subidón...e chego a media en 1'38. O problema que con tanto arranca paro,arranco paro...chego a media, non cansado ,pero sí cas rodillas bastante tocadas. En ese tempo tiña que pasar como se fose de paseo...e a partires de ahí xa podo poñer un ritmo e tirar para adiante, aínda que empezaba a parte máis dura. Zonas de mogollón de xente animando, e digo animando non mirando. Charangas nas beirarúas, de todo tipo,... gaiteiros tamén. Corro o meu ritmo, disfrutando e intentando non perderme detalle de nada, da xente correndo, por donde pasaba...quería reter todo na cabeza. Do km 22 (+ ou-) 0 27 poño un ritmo bastante esixente, ata que acarreira dime ...¡¡¡eh tranqui!!! que non estás facendo a pedestre. No km 27 adianto o globo das 3'15, estou tentado a quedarme con eles, pero decido seguir o meu ritmo. A subidiña de Ventas faise esixente, pero o chegar arriba e enfilar Alcalá...¡¡¡Qué gozada!!! Quedan dous km que se fan eternos, pero que os disfrutas, porque baixando Alcalá ata o Retiro xa é un mundo de xente, aplaudindo, gritando,animando...im-presionante. Entrada no Retiro a toda máquina...estás na gloria. Collo bolsa tiro para diante o stan de Mahou, e empezo ca cerveza, cando vou pola segunda vexo a yosi que está nunha nube , non é para menos. E empezan a chegar os compañeiros (cando vou pola terceira cerveza), abrazos, máis abrazos,bicos...especialmente contento quedo cando vexo a parecer a miña compañeira marola moi enteira. Seguen chegando...e así ATA QUE ENTRAMOS EN META TODOS( alí tíñamos a dúbida de jotaeme que non o vimos. Foto e a ducha.
Dios que ladrillo, esto creo que non é eficaz,¿quen o vai leer? Dentro de un pouco, falarei doutros aspectos da carreira, tempos,dureza, climatoloxía, e de aspectos máis lúdicos, pero será mellor facelos sectorialmente para que sea máis práctico leelos.(Joder eu non acostumo a facer crónicas...)
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 10:41
Asunto:

Pois para non adoitar facer crónicas polo de agora non vas mal. Xa estamos agardando o seguinte "ladrillo" Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Fora bromas... queremos ler máis e máis... estamos anxisossosos!!! de medallas!!! de loita!!! de sangue, suor e lágrimas de ledicia!!! Demo sorrindo Demo sorrindo
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 10:47
Asunto:

FELICIDADES A TOD@S Realmente da gusto leer vuestras crónicas, aunque aún faltan algunas. Los tiempos son espectaculares, sois unas máquinas, pero lo mejor es vuestra calidad humana, el calor que mostrais en todo lo que haceis. Enhorabuena Guiño

Maroliña, eres la boooooooooooooomba Molón

No siempre lo urgente es lo importante
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
6051 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 11:15
Asunto:

YA SOMOS MARATONIANOS! Ríndose Como bien dice Gallego.
Crónica de un fin de semana im-presionante, inolvidable:
Llegamos el Viernes, y ese día y el Sábado turismo, visita a una amiga, de cañitas (2,50 â?¬ por cada "cañita", Abraiado que fueron unas cuantas!). Yo creo que pateamos otros 42 km! por cierto, vaya pateada de la estación de metro al pabellón para retirar el dorsal. Gran ambiente en la feria de la Mapoma, muchos stands, se te pasa la tarde enseguida.
EL GRAN DIA:
Desayuno a las 06:45 conjunta con todos los foreros que estábamos en el Hostal Salamanca: Charly, Sin-Chan, Barrachina, Mario, Isa, Lentoperosejuro, Makoki,...¿me dejo a alguien?
Vamos andando hasta la salida (20 minutos más o menos), reunión con el resto de foreros, (ya no cito a nadie porq me dejaría a alguno...), fotos, muchos ánimos y mucha emoción acumulada. Todo un espectáculo.
Pistoletazo de salida. Salimos bastante atrás, por los globos de 4 horas, y los primeros km era casi imposibe avanzar. Mi intención era colocarme entre los globos de 3 horas y 3 horas 15´, pero hasta el km 15 más o menos, eso creo, no adelanto a los globos de 3,30´. Creo que como dice gallego, tanto acelerón al principio pudo pasar algo de factura en las piernas, pero me da lo mismo, ya dije que el tiempo no era lo más importante en mi debut, sino disfrutarla sin sufrir demasiado. En la media maraton contacto con gallego y vamos juntos un buen rato, luego el se va quedando por problemas físicos. Decido no forzar lo más mínimo, y disfrutar a tope la carrera. En el km 30 me anima mi mujer, que estaba con la mujer de Charly, y se agradece (Mari, a ver esa foto.. Guiño ), y de ahí al final me mantengo. no tengo ni un solo bajón, pero el calor y el cansancio hacen mella, y las piernas las llevaba bastante cargadas, y los últimos 5 km, se hacen de rogar. La gente IMPRESIONANTE, nunca vi una carrera que la gente animase tanto, era continuo, desde el km 1 recibias el calor del público. Como dice Barrachina, a veces era como las etapas de montaña del giro o el tour, cantidad de gente y un escaso pasillo de 2 m que te ponía los pelos de punta. Llegada a meta, y lamentablemente, no pude disfrutar casi del cambio de impresiones con los otros foristas, ni de las cervezas del puesto de Maho, ni del servicio de fisioterapia, ni de tantas otras cosas que había por las pu.... prisas para ducharse y no perder el avión, que lo pillamos por los pelos.
Bueno, me reclaman y tengo q cortar el rollo de momento. Resumiendo, lo mejor: el haber compartido y conocido a un montón de foreros de esta página, un auténtico placer, el vivir y disfrutar esta increíble experiencia desde el prinipio hasta el final, el calor de la gente, la organización (viendo todo lo que te dan, los servicios que prestan etc...) no es tan cara la inscripción. Lo peor: el estrés después de la carrera para coger el avión, pateé otros 10 km y en el metro casi me da un "jamakuko". Debíamos ser 100 personas apiñadísimas y un calor insoportable.
En fin, que esperamos el resto de crónicas. Saludos!
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 23 Abr 2007, 11:31
Asunto:

Mafalda,¿por qué non falas en primeira persoa? Non é sois, é somos, porque como xa dixen nos estábamos alí pero eramos todos (Joder qué bonito me quedou)
Bueno van as opinións persoais da carreira: é dura e moi desigual, a primeira media é prácticamente todo baixar, e a dureza ven na segunda parte, non son grandes costas pero cos km fanse máis duras. Na segunda parte hai máis zoas de moito xiro, que se vas xusto...buf...
A climatoloxía , para min excelente, aínda que o final poderíamos estar a 21 ou 22 graos non tiñas sensación de moita calor.
Eu da miña carreira quedei encantado, non comentei o tempo que fixen:3'13 (oficial), 3'09'42(Neto).E disfrutando todo o tempo; porque os últimos km con tanta xente, Alcalá abaixo...pois pásalo pipa.
O que foi espectacular foi a progresión de postos ( eu xa sabía que tiña que ser moi boa) esa sensación de ir adiantando sempre é a leche, creeste o "rei do mambo", póñovola porque me fai ilusión:
Km 10=posto 2930 ( e o que levabamos adiantado ahí...)
Km 15=posto 2368
Media =posto 1840
Km 30=posto 1180
Km 40=posto 748
Final =posto 733...E máis contento Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Bueno da carreira non sei se hai moito máis que decir, seguro que sí, que falarei vinte veces máis pero en principio nengún ladrillo máis da carreira.
O seguinte xa vai ser da parte lúdica ( que para min foi o mellor)

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos