CesGti escribió: |
unha duda os que tades metidos no cotarro. vai aumentar o prezo da inscripcion co paso do tempo?? eque eu casi esperaba algo a inscribirme,ata ala pode pasarme de todo,pero este ano teño ganas de tirarme polos 85km |
A_Poutada escribió: |
Muy buenas a tod@s, queríamos informaros que estamos sorteando una (1) inscripción para el Walk&Trail UltraTrail Serra do Barbanza. Dicho sorteo finaliza el día 19/01/2014 a la 13.00h . Publicaremos el ganador el día siguiente, día 20 . Participar es muy sencillo, solo tienes que: -entrar aquí -hacer Me Gusta en la página, si todavía no lo has hecho -hacer click en "PARTICIPA" -compartir el sorteo en tu muro Eso es todo y si tienes suerte, puedes ahorrarte unos €urillos jejej un saludo y a entrenar! |
Edu_Iglesias escribió: |
Sí, haberá unha distancia máis curta. Andará nos 35 km. coma na edición anterior. |
Edu_Iglesias escribió: | ||
Teño que citarme/editarme a min mesmo porque hai que rectificar e non me parecía propio editar o comentario anterior xa que podía pasar desapercibido: NON VAI HABER UNHA PROBA CURTA. Ainda que nun primeiro momento se adiantara que sí a íbamos ter a entidade organizadora parece que desestimou esta posibilidade. Polo tanto só queda a distancia marcada dos 85 km. Respeto ás preguntas de si é dura ou non? Con esa distancia e con 3700 metros de desnivel positivo, e vendo algúns dos perfiles de subida coido que sobran palabras |
smsamp escribió: | ||
Pois a entrenar para a curta... que manda carallo! 35k vou quedar fina! jajaja |