Xov, 19 Dec 2013, 17:07
Asunto: Re: El Correo Papalegüense (edición online)
Vamos a ver oh, vamos aver...
En algunha ocasión xa manifestei o profundo respeto e admiración que vostede me infunde, motivado principalmente polo seu extraordinario e indiscutible talento para colgar foticos na internete, agora ademais demostra vostede ter iniciativa, sen duvida algo digno de valorar,
si ben nesta ocasión considero que houbese sido máis oportuno ceñirse
estrictamente ás miñas recomendacións, ou polo menos ben podería poñer unha velocista jamaicana, que sempre teñen xamón abondo que roer antes de chegar ao jueso
.
Sepa que coa súa impulsiba acción provocou vostede no meu organismo unha reacción descoñecida en min,
brrrr !!! fush...fush...!!!tiven que sair pedindo os primeiros auxilios en dirección ao moble bar,
buscando con urxencia unha botella que levar ao gañote, por circunstancias que descoñezo estaban todas vacías
e tiven que engancharme á botella de Mistol, que por certo para miña sorpresa descubrín que ten un excelente bouquet...
Ben, humildemente creo que no futuro debería meditar as suas impulsivas accións,
tendría ter en conta que o fascinante don que vostede posue, tamen pode causar danos
Bueno agora teño que deixalo,
que voulle prestar un carretillo a Miley Cyrus porque seica quere carretar un pouco escombro,
a ver si de paso me devolve a mandarrea que xa está ben!!!, presteilla ahí atrás e ata hoxe...pero a culpa non é dela, a culpa é dos pais, que non lle poñen respeto, e deixanlle facer o que lle da a gana
Sempre a sua disposición
Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted