Arixon escribió: |
A auga de mar, ok, porque non?, eso si eu ferveria por si acaso, non vaia a ser... O estudio da FAO, moi interesante, o final, o problema e a globalizacion, e acantidade de poboacion que hai que alimentar A auga de mar non e isotonica, cuidado, e hipertonica, tes querebaixala, senon queres intoxicarte claro... Tomar dha? Ou epa, e paflipar, desdeo meu humilde punto de vista, o que hai e que comer sardiñas |
A auga de mar, ok, porque non?, eso si eu ferveria por si acaso, non vaia a ser... O estudio da FAO, moi interesante, o final, o problema e a globalizacion, e acantidade de poboacion que hai que alimentar A auga de mar non e isotonica, cuidado, e hipertonica, tes querebaixala, senon queres intoxicarte claro... Tomar dha? Ou epa, e paflipar, desdeo meu humilde punto de vista, o que hai e que comer sardiñas |
Home, se somos tan puristas que non comemos alimentos de orixen animal polas alerxias,....., dedicarse a tomar acidos graxos, de maneira indibidual,... E de locura, unha alimentacion equilibrada vaicheroporcionar todos os alimentos que o teu organismo necesita, o teu corponon lle fan falta reactores quimicos, fermentadores, extraxtores,. Para ter osnutrientes que necesita. O corpo humano (e o dos animales igualmente) e unha creacion magnifica da natureza e non necesita nada mais que o que a natureza lle pode ofrecer en forma de alimentos, o teu tubodixestivo esta preparado paraaproveitar o que necesita e expulsar o que sobra, sempre que non nos empeñemos en sobrealimentar, ou infraalimentar, ou facer coisas raras, pero xa digo, cada un ten as suas aficions, consumir vitaminas, acidos graxos.., pode ser divertido, ademais, os que os venden teñen que vivir de algo, osea que guai. |
jabilino escribió: |
O resume e ese, Se non como peixe saco o dha das algas. En cápsula ou sopas pero qe mais da! |
Non me gustaria vivir nese futuro |
Se ese dis chega, sera o fin da especie, o fin da civilizacion Eu, como cabezon que son, sigo nas miñas, unha dieta que precisa de suplementos para manterte san, non e unha dieta equilibrada, igual ten outras ventaxas, pero non e unha dieta san |