Foros ›
Pedestre do Anllóns en Carballo, 28 de decembro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Dec 2013, 19:03
Asunto: Re: Pedestre do Anllóns en Carballo, 28 de decembro

Tremenda carreira a que nos brindaron estos fenómenos onte en Carballo. O circuito foi una pasada, e o trato que nos deron mellor ainda.
voltaremos.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1935 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 29 Dec 2013, 20:48

Bonita carreira polas beiras do Anllóns.

No meu caso, despois de facer pola mañá os 28 kms. de Free Trail de Aranga e chegar a Carballo co tempo xusto, sin poder comer (menos mal que puiden picar algo cos pinchos que habíamos organizado en Aranga), decidín que tomaría esta carreira como unha rodaxe. O certo é que, ainda que o principio saín ben, na subida dende o río cara a meta tocou sufrir un pouco xa que o terreo estaba bastante embarrado e isto supuxo un sobresforzo co que non contaba. Casé morro para chegar a meta.

De todas formas, estou contento de haber chegado a tempo de facela; e non me arrepinto de haber ido, xa que a organzación se portou de maravilla con nós e o avituallamento postcarreira axudou a repoñer.

Para o ano prometo ir mais descansado e disfrutala como se merece.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
perico

Novo foreiro
Novo foreiro
19/01/10
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2013, 8:18

en la tapia del cementerio hay que hablar con Evencio para que eche un poco de zahorra y en el puente de madera solo se necesita pasarle una hidrolavadora a presión para que no resbale, esta prueba puedes hacerla en verano hay mucha sombra y muchas fechas y para niños es mejor, Andrés eres el mejor, gracias a todos los organizadores un 10.
Aplauso
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2013, 9:15

maxi. escribió:

No meu caso, despois de facer pola mañá os 28 kms. de Free Trail de Aranga e chegar a Carballo co tempo xusto, sin poder comer

Abraiado Abraiado Abraiado
Mira...tío, estas cousas... canto antes se miren mellor, porque se vai deixando, se vai deixando, e cando un se quere dar conta... Rezar
Si che interesa mandoche o número do meu psicoterapeuta.
Con dez ou doce sesiones de electroshock xa se empezan a notar cambios.
Eu ágora estou mellor e xa non escoito voces, bueno solo a de Carmen de Mairena que me di "come fruta que el cuerpo lo disfruta" Pensando

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2013, 13:13

De novo felicitacións ós organizadores. A modo de suxerencia eu propoño que sexan máis kilómetros para o ano, quizá 10k posto que a mín fíxoseme curta. Insisto, felicidades pola organización da carreira e sobre todo por ser por un espacio verde posto que a maioría son por asfalto. O mellor de todo: o ambientazo de deporte que hai sempre. Saudiños atletas.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1935 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2013, 17:57

crap escribió:
maxi. escribió:

No meu caso, despois de facer pola mañá os 28 kms. de Free Trail de Aranga e chegar a Carballo co tempo xusto, sin poder comer

Abraiado Abraiado Abraiado
Mira...tío, estas cousas... canto antes se miren mellor, porque se vai deixando, se vai deixando, e cando un se quere dar conta... Rezar
Si che interesa mandoche o número do meu psicoterapeuta.
Con dez ou doce sesiones de electroshock xa se empezan a notar cambios.
Eu ágora estou mellor e xa non escoito voces, bueno solo a de Carmen de Mairena que me di "come fruta que el cuerpo lo disfruta" Pensando

Jajaja...moi bó Crap.

O certo, é que de vez en cando apetece facer algunha loucura destas. Non ser sempre metódico, nin ter todo planificado.

Non buscar podiums nin mellorar marcas...simplemente disfrutar en duas probas as que che apetece ir, e de paso sumar uns kilómetros, tampouco pode ser tan malo ¿non? Guiño

Prometo non volver a repetilo nunha tempada. Mr. Green

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos