Foros ›
Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 13:36
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

txurba escribió:
... todos/as querìan correr, pero esta persoa dixo que non se facìa, e incluso me dixeron que chegou a ameazar aos compañeiros de Noia que...

Boas Txurba, cando adestramos pola nosa conta podemos facer e correr onde queiramos, tanto nunha praia coma baixo un poste de alta tensión en medio dunha tormenta eléctrica... é responsabilidade nosa. Pero en calquera proba, por familiar que sexa, hai seguros e responsabilidades de terceiros e, como pase algo, sae moi caro Guiño .

Hoxe mesmo aprazaron a San Silvestre de Salceda por aviso de temporal e non é unha medida que guste a ninguén.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 15:14
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Admin escribió:
txurba escribió:
... todos/as querìan correr, pero esta persoa dixo que non se facìa, e incluso me dixeron que chegou a ameazar aos compañeiros de Noia que...

Boas Txurba, cando adestramos pola nosa conta podemos facer e correr onde queiramos, tanto nunha praia coma baixo un poste de alta tensión en medio dunha tormenta eléctrica... é responsabilidade nosa. Pero en calquera proba, por familiar que sexa, hai seguros e responsabilidades de terceiros e, como pase algo, sae moi caro Guiño .

Hoxe mesmo aprazaron a San Silvestre de Salceda por aviso de temporal e non é unha medida que guste a ninguén.

si o ano pasado se consideraba aquelo alerta de temporal,estes dias xa nos teriamos que meter no bunquer.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 19:37
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Eu estaba o ano pasado ali, e non me pareceu moi loxica a decision da concejala. De todas formas pasaramolo bomba cos amigos runners de noia, q nos levaron facer un trote fantastico.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 10:16
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Admin escribió:
txurba escribió:
... todos/as querìan correr, pero esta persoa dixo que non se facìa, e incluso me dixeron que chegou a ameazar aos compañeiros de Noia que...

Boas Txurba, cando adestramos pola nosa conta podemos facer e correr onde queiramos, tanto nunha praia coma baixo un poste de alta tensión en medio dunha tormenta eléctrica... é responsabilidade nosa. Pero en calquera proba, por familiar que sexa, hai seguros e responsabilidades de terceiros e, como pase algo, sae moi caro Guiño .

Hoxe mesmo aprazaron a San Silvestre de Salceda por aviso de temporal e non é unha medida que guste a ninguén.

txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 10:17
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Ola,Admin..claro que é renposabilidade nosa, e cando hai unha carreira ten que haber seguro, pero o ano pasado en Noia, a carreira estaba xa suspendida e os/as compañeiros/as de Noia e doutras partes decidiran que iban sair e dar un trote , e esa concellala acercouse a un grupo de corredores de Noia e ameazounos co que facían..polo que sei, esta muller de deporte sabe 0 e de colaboración e interés polo atletismo en Noia o mínimo ou ningún.
Como ben di Gallego, ao final saimos e disfrutamos dun trote marabilloso e sin ningunha consecuencia...esperemos que este ano se faga a carreira, disfrutemos e rematemos o ano como sabemos:disfrutando correndo!!(por certo, gustaríame saber si o Concello de Noia fai un seguro para esta proba..o dudo)..Bo ano 2014 para todos/as....
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 11:02
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Ah, vale. Se as "advertencias" viñeron despois da suspensión da proba non digo nada, sería como se che prohibiran sair da casa a pasear un rato pola vila.

Xa esta o evento no calendario para que chegue a máis corredores. Que vaia todo ben este ano e a desfrutar dos derradeiros día do 2013 Moi feliz
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 29 Dec 2013, 21:33
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

ata case me da vergoña decilo e todo.
pese a que fun eu quen abreu o fio e tiña toda a intencion do mundo de ir a Noia o final liaronme pa Santiago.

vemonos noutra compañeiros.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2013, 11:31
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Pois se a concellala non o impide, outra ves mais.....Alí estaremos, pero polos atletas de Noia e os veciños qu sempre estiveron animando un día coma ese, non por esa señora
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2013, 9:56
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Buenooooo, haberá ou non haberá San Silvestre en Noia? Xa non sei se irrrrr.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2013, 13:34
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

MIOTE escribió:
Buenooooo, haberá ou non haberá San Silvestre en Noia? Xa non sei se irrrrr.
jajajjajaj,a boas horas che entran dudas.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 31 Dec 2013, 20:06
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

o final fixose??
txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Xan 2014, 11:16
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Ao final fíxose, aínda que aquilo parecía de tod menos unha carreira, sin megafonía, sin pancarta de saída/chegada, pero bueno, houbo ambiente (a pesar de que 15 minutos antes caera unha boa), deron unhas bolsas con algo(non sei o que levaba dentro), porque logo como o ano pasado, os compañeiros de Noia seguiron a dar un trote por Noia e nos xuntamos sobre 50 persoas ... o ambiente foi festivo e pasouse ben que é do que se trata...

Bo ano novo para todos/as..a darlle ás pernas no 2014 e por moitos anos máis...
Weder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Xan 2014, 17:46
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

Quenes gañaron os premios dos difraces???
gregoriofukada

Novo foreiro
Novo foreiro
5/03/12
15 Carreiras
36 Mensaxes
Noia, A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 01 Xan 2014, 20:38
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

E algunha fotiño?
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 01 Xan 2014, 21:55
Asunto: Re: X San Silvestre NOIA

vaite desproporcion.

resulta que a carreira gañouna meu compañeiro e veciño Pablo Bouzas e deronlle unha copiña pequena,e o gañador do disfraz deronlle un Xamon.

eu vexo un pouco desproporcionado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos